مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

خریداران آنلاین بیش تر در اینستاگرام، فیسبوک و پینترست حضود دارا هستند

خریداران آنلاین بیش تر در اینستاگرام، فیسبوک و پینترست حضود دارا هستند. داده‌ها فیسبوک نشان می دهد که اشخاص برای خرید متاع متبوع خویش اضافه به سراغ اینستاگرام می‌رود که مطلقا نقشه راه و روش سهل خرید آن بی‌تاثیر وجود ندارد. از سوی دیگر کسب‌وکارها از روش این پلتفرم‌، ریلکس‌خیس و با نمایی زیباتر می توانند استارت به فروش و ماجرا‌سرایی از مارک و متاع خویش نمایند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

پینترست نیز با وجود آپشن پین کردن توانسته در طول کوتاهی، دقت مشتریان متعددی را به خویش جلب کند. آماری از تارنما بافر نشان می دهد که در سال ۲۰۱۵، تولید ها مرتبط با چهار سال پیش که هنوز پین گردیده و به فروش نرفته بودند، منتشر شد که در ۶ ماه اولیه به عبارتی سال، ۶۰ میلیون دلار به فروش رسید.


از نمایی دیگر مطالعات انجام یافته تارنما ConversionXL بر روی فیسبوک نشان میدهد، روزمره نسبتاً ۶۰،۰۰۰ نفر از ورقه‌های بیزینسی بازدید می‌نمایند که نرخ رجوع و برگشت آن؛ یعنی تبدیل مخاطب به مشتری، برابر با ۰٫۵ درصد یا این که ۱۵،۰۰۰ دلار میباشد.

 

قابل ذکر میباشد که استعمال از این تجارت فقط، بازکردن ورقه‌ای در‌این پلتفرم‌ها وجود ندارد. این عمل مستلزم پی‌ریزی یک استراتژی مربوط به عمل شما و یادگیری نکاتی میباشد که بایستی به آنها دقت اکثری داشت وگرنه داشتن و نداشتن آن برگه تغییری در معیار فروش شما به وجود نمی‌آورد. در‌پی به مهم ترین نکات پرداخته‌ایم:

ایجاد استراتژی و گزینش مال با دقت به مدل و هزینه:
در بالا بایستی در لحاظ داشته باشید که خریداران درپی محصولی با قیمت ارزان می گردند. از این رو در حالتی که پیرو فروش بالا می باشید، محصولی را از دربین محصولاتتان گزینش نمایید که علاوه بر کیفیت، قیمت خوب‌تری داشته باشد. از جانب دیگر، اشخاص محصولاتی که مستلزم آن می‌باشند را دنبال می نمایند، بعد از دربین محصول ها خویش، متاع یا این که خدمتی که به نظرتان اضافه آیتم به کار گیری و نیاز مردم میباشد را معرفی کنید.

این نکته نشان از ایجاد یک استراتژی داراست که مطابق با جور کسب‌وکار شما میباشد. اینکه ترجیح می‌دهید محصول ها لاکچری خویش را در بالا نشان دهید تا مخاطبان مختص شما‌را دنبال نمایند یا این که محصولاتی را ارائه دهید که از کیفیت و ارزش عادی برخودار می باشند تا مخاطبان عام‌تری را به سمت خویش کشانید.

ابزارهای مطلوب در چنگ خویش قرار دهید:
برای ایجاد محتوای خوب و کیفیت خوب، مستلزم ابزارهای متنوع میباشید. ابزارهایی که یاری دهد تصاویر خوب، گیف‌های اثر گذار و ویدیوهای مطلوب تنظیم نمایید. برای ارزیابی و فهم و شعور اثرگذار بودن مطالب خویش نیز میتوانید از ابزارهای بررسی منفعت ببرید. از این ابزارها برای ترازو بازدید و عشق و علاقه مخاطبان به محتوای‌تان استعمال نمائید تا ذوق و سلیقه آن‌ها‌را برای ساخت محتوا در آینده دخیل نمائید.

با اشخاص تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) همیاری نمایید:
اشخاص تاثیرگذار می توانند نقش عمده‌ای در نشان دادن شما به سایرافراد داشته باشند؛ چون آنها مخاطبان متعددی دارا‌هستند که از سبک‌شان، تقلید و الگوبرداری می‌نمایند. با نشان دادن سرویس یا این که کالای شما تحت عنوان محصولی که آن ها استعمال می‌نمایند، محصولتان را به چرخه‌ی معاش اشخاصِ متاثر وارد می‌نمایند. پس تاثیرگذاران اثر گذار را برای خویش لیست فرمایید و با آنها همیاری نمائید.


چندین وقت یکبار استراتژی خویش را بسنجید:
مهم‌ترین ادله به کارگیری شما از این تجارت، بالا بردن ترازو فروش میباشد. پس می بایست هر یک سری وقت یکبار با اعتنا و ریزبینی به نظارت استراتژی پرداخت که چه واحد سنجش موءثر بوده و چقدر شمارا به انگیزه موردنظرتان نزدیک نموده است. از این گام به کارگیری نمایید تا برنامه بلندمدت و ظریف‌تری به دست بیاورید.

 

همان طور که مطرح شد با دقت به ترازو درصد پیش‌بینی گردیده‌ی به کار گیری اشخاص در آینده از تلفن‌ یاور و کانال‎های اجتماعی، یکی‌از موثرترین طرق فروش تولیدها، تجارت اجتماعی میباشد. در صورتی برای آغاز و تقویت استراتژی رئیس کانال‌های اجتماعی خویش نیاز به ارشادوراهنمایی‌های کاربردی دارید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۰:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)