مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

فیسبوکFacebooچهره بوک یکی‌از دوست داستنی ترین شبکه های عمومی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

فیسبوکFacebooچهره بوک یکی‌از دوست داستنی ترین شبکه های عمومی در جمهوری اسلامی ایران و سراسر دنیا بود و در واقع اول کانال‌ای بود که استقبال گسترده‌ای از آن شد تحت عنوان مطرح ترین کانال اجتماعی جانور در وب میتوان این برنامه را اسم موفقیت و ولی خیلی زود هم یوزرها خویش را از کف داد. نقط ی اوج آموزش رخ بوک در کشور‌ایران، سال 1390 بود که تعداد 17 میلیون استفاده کننده اهل ایران در آن عضو بودند که با به روی فعالیت داخل شدن دیگر کانال ها صورت بوک کاربرانش را از کف داد. . اما این مراحل صرفا در کشور‌ایران رخداد نیفتاد و به حیث می سید که‌این کانال اجتماعی به مرز اشباع رسیده میباشد اکنون هنوز کاربرانی می باشند که از این پلتفرم به کار گیری می نمایند.برخی از یوزرها تحت عنوان مکانی برای ذخیره داده ها خویش استعمال کرده و یا این که برای دیدن عکس های اقوام و عزیزان آن سوی مرز.


توییتر Twitter
به جهت چندین از محدودیت های این کانال اجتماعی اینک بیشترین و بزرگترین طرف داران این کانال خبرنگاران و سیاست مداران میباشند. در واقع میتوان آن را پاتوق خبرنگاران و سیاست‌ مداران اهل ایران دانست.
حضور این اشخاص در توییتر و توییت کردن خبرها در لحظه، منجر شد تا سرعت انتقال خبرها درین کانال حتی از خبرگزاری‌ها نیز پیشی بگیرد و آن را تبدیل به یکی‌از دوست داستنی ترین شبکه‌های‌مردمی در سراسر دنیا تبدیل نماید.با اعتنا بدین روی داد و غربال شدن و همینطور معدود‌رنگ بودن جنبه سرگرمی و نشر عکس و فیلم در توییتر این کانال موردپسند بین مردم معمولی قرار نگرفت .
توییتر در سال‌های قبل محدودیت 140 کاراکتری برای ارسال پیام بدون واسطه داشت البته کاربرانی که می‌خواستند در هر لحظه در جریان خبر‌ها قرار بگیرند، از آن استقبال کردند.
با دقت به خبرمحوری ، این کانال خیلی آیتم اعتنا یوزرها عادی اهل ایران قرار نگرفت و غربال شدن آن نیز منجر شد تا به‌سرعت تعداد مخاطبان و طرف داران توییتر در کشور ایران کاهش پیدا نماید.

 


یوتیوب YouTube
یوتیوب را نیز می اقتدار یکی کانال اجتماعی دوست داستنی در دنیا دانست. این اینترنت‌گاه دارای شهرت‌ترین اینترنت‌گاه بار گذاری و تماشای مجانی کلیپ میباشد که در سال 2005 فعال‌سازی شده‌است. در کشور‌ایران نیز این برنامه دوستداران خاص به خویش را دارااست که اکثر وقت ها کاربرانش برای اموزش به سراغ آن می‌روند . یوتیوب در اکثری کشورها از گزاره چین، پاکستان، مراکش، ترکیه، .... و همینطور کشور ایران به جهت توزیع محتواهای نامناسب و خلاف مقررات مرزو بوم غربال شده‌است. اما بعداز اعتراضات گسترده، یوتیوب شرایطی برای دوری از نشر محتوای مجرمانه و نقض ضوابط اسکن رایت حال و روز کرد ولی چه کسی می تواند و یا این که بهتر میباشد بگوییم چه کسی می خواهد جلوی یوزرها کنجکاو و فعال را بگیرد؟

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۵:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)