مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چگونه بایدAMP را در وردپرس نصب کرد

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


برای راحتی یوزرها وردپرس و همینطور وبسایت ساز اینترنت‌راز که بر اساس وردپرس میباشد، صفحه های پرسرعت تلفن همراه قادر است در پهنا چندثانیه در آن پیاده‌سازی شود.

به مراد انجام این فعالیت شما می بایست پلاگینAMP وردپرس را از گروه وردپرس نصب و فعال نمایید. پلاگینAMP اتومات هیچ تنظیماتی ندارد، اگرچه در پست‌های وبلاگ سعی بسیار نیکی داشته و نسبتاً با تمام تم‌های وردپرس سازگار میباشد.

میتوانید صفحهAMP را در اعتبارسنج AMP آزمایش نمایید.

برای توسعه و گسترش کاربرد و بهبود ظواهر صفحاتAMP پیشنهاد می کنیم که از این افزونه جایگزینAMP For WP به کار گیری فرمائید. پس از نصب و راه اندازی افزونه به پیکربندی فوری برگه در پنل ادمین بروید.

در بخش General در رخ لزوم لوگوی وبسایت را آپلود فرمایید. اندازه پیشنهاد گردیده تصویر 190*36 پیکسل میباشد. با به کار گیری از دکمه Resize می توانید اندازه دلخواه تصویرتان را ملاحظه کنید. برخلاف AMP on WordPress by Automattic در حالتی‌که به نسخهAMP صفحه های استاتیک نیاز داشتید دکمه را به وضعیت On تغییر‌و تحول دهید.

AMP - GENERAL

در بخش Analytics ردیابی بازدیدAMP را با به کار گیری از گوگل آنالتیکز چک فرمایید. برای انجام این عمل آیدی گوگل آنالتیکز را وارد نمائید. به علاوه شما می توانید گوگل آنالتیکز را با به کارگیری از Google Tag Manager نیز فعال نمایید.

AMP - ANALYTICS

در بخش Design شما می توانید تم و لی‌اوت صفحاتAMP را تغییر‌و تحول دهید. در اینجا شما میتوانید آیتم‌های فراهم پباده سازی را تعیین نمائید. شما همینطور می توانید تم کاستوم خودتان را با AMP Theme Framework ساخت فرمایید.

AMP - DESIGN

در بخش سئو میتوانید اکران متاداده‌ها را از افزونه Yoast سئو روی صفحه ها پرسرعت تهیه فرمایید، کد HTML تحت عنوان طولانی تر نمائید و شاخص‌بندی صفحه ها آرشیوها و مدل‌بندی‌ها را نیز صحیح فرمائید. در‌حالتی که از افزونه Yoast سئو به کارگیری نکردید پیکربندی پیش‌فرض را رها فرمایید.

در بخش Advertisement اکران تبلیغ‌های ادسنس را تهیه نمایید. این افزونه چهار مورد را برای تبلیغ پیش‌رویتان میگذارد: بالای تیتر تمام صفحه ها، ذیل پانویس تمام صفحه های و بالا و تحت محتوای صفحه های نشریات.

برای اینکه تبلیغی را ذیل محتوای کاغذ پست قرار دهید دکمهAD #4 را پر‌نور نمائید، اندازه تبلیغ را تعیین نمائید، یک تبلیغ در حساب ادسنس خوتان ساخت فرمائید و استفاده کننده و آیدی‌های واحد را به فیلدهای پیشنهادی طولانی تر فرمائید، داده‌ها را از کد تبلیغاتی ساخت گردیده اخذ فرمایید.

میتوانید در فیس نیاز بلوکی از محتوای مچ گردیده را در برگه پرسرعت اکران دهید. محتوای مچ گردیده یک ابزار بدون پول میباشد که راهی سهل برای تبلیغ محتوا به بازدیدکنندگان سایتتان ارائه میدهد. با ارائه ی محتوای اضافه و دارای ربط‌خیس به خواننده‌گان سایتتان می توانید بازدید کاغذ‌تان، واحد سنجش زمانیکه در سایتتان صرف می کنند، وفاداری، تاثیرگذاری تبلیغ و در غایت درآمد تبلیغاتی خویش را ارتقاء دهید. برای اینکه این رخداد بیافتد بلوک آیدی را در فیلد متناظر افزونه انتخاب فرمایید.

در بخش Single ظواهر و خصوصیت‌های صفحه ها پستتان را صحیح فرمائید. می توانید آیکون سوشال که به دکمه اسکرین وصل شده‌است را فعال فرمایید، که‌این به پست بعدی و گذشته پیوند شده‌است و بلوکی از پست های دارای ارتباط به وجود میاورد.

در بخش Social Share دکمه به اشتراک‌گذاری اجتماعی را فعال فرمایید. در بخش Structured Data، تصویری را برای نماد‌گذاری جزیی برگه پرسرعت بارگذاری نمائید. گوگل قادر است از آن برای ساخت حاصل کاوش به کارگیری نماید. همینطور اندازه تصاویری که در اسنیپت‌ها به هنگام نشر پیوند برای صفحه های پرسرعت در کانال‌های اجتماعی آیتم به کار گیری قرار می گیرند را انتخاب نمایید.

در بخش Notification می توانید اکران اعلانات را تهیه نمایید. به عنوان مثال، شما می توانید بازدیدکنندگان را از سیاست‌های کاربرد کوکی باخبر سازید و یک اعلان GDPR اکران دهید.

در بخش Disqus Comments شما می توانید سیستم نظرگذاری Disqus را روی صفحه ها پرسرعت فعال نمائید. برای انجام این فعالیت دکمه Disqus Comments Support را روی On بگذارید، URL منشا در سیستم Disqus و مسیر فولدر کامنت را در سرور گزینش نمائید.

چنانچه سیستم نظرگذاری را فعال نکردید صفحهAMP متن نظراتی که به وسیله بازدیدکنندگان ورقه اصلی تثبیت گردیده و دکمه Comment را اکران میدهد، با کلیک روی دکمه به ورژن اصلی ورقه هدایت می شود.

در بخش Advance Settings، میتوانید ورژن پرسرعت کاغذ اصلی را همانند صفحه های عنوان ها و آرشیوها فعال فرمایید. برای این خصوصیت از دکمه‌های Home Support و Archive Page Support به کار گیری فرمایید.

دکمه Mobile Redirection قابلیت و امکان هدایت خود کار تمام یوزرها گوشی از ورژن تطبیقی وب سایت را به AMP آماده می آورد.

تمام یوزرها را بهAMP هدایت نکنید، تمامی بازدیدکنندگان به صفحه های پرسرعت وب سایت نیاز ندارند. هدایت دارندگان تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند آن ها را ناچار می‌نماید از ورژن مختصر صفحه ها با کاربرد محدود استعمال نمایند. این سبب ساز به افت نرخ تبدیل وبسایت میگردد.

به علاوه در صورتی گوگل ورژن دسکتاپ وبسایت و AMP را برای شاخص mobile-first ببیند، ورژن دسکتاپ را گزینش میکند. این دستور به جهت کمبود تطبیق منابع با دستگاه‌های گوشی موجب از دست رفتن ترافیک میشود.

اطمینان نتایج فرمائید که با به کارگیری از دکمهLink to Non-AMP in footer به ورژن فول صفحه ها در پانویس پیوند کرده‌اید. این به یوزرها یاری می نماید که به ورقه مبنا با کاربرد مازاد هدایت شوند.

در ورژن Extension شما می توانید خرید فرمایید و پلاگین‌ها را برای افزونه فعال فرمائید. به عنوان مثال، شما می توانید از ابزار مازاد برای مدیر تبلیغات در صفحه ها پرسرعت به کارگیری نمایید و یا این که علامت‌گذاری جزیی Rating را به AMP بیشتر فرمایید.

در بخش Fix AMP Errors میتوانید پشتیبانی مبلغی را فعال فرمایید. گسترش‌دهندگان افزونه به شما یاری می کنند که پیکربندی را شعور نمایید و از شر اعلانات در کنسول کاوش خلاص گردید.

بلوک Import / Export به شما قابلیت سفر به پیکربندی صفحه های پرسرعت از یک وبسایت به وبسایت دیگر را میدهد.

لذا در وبسایت‌های وردپرس شما می توانید صفحه ها پرسرعت AMP را در صرفا تعدادی دقیقه پیاده‌سازی فرمایید و عصر معدود بیشتری را می توانید روی سفارشی کردن روش اکران و کاربرد AMP برای افزونه وردپرس صرف نمائید. همینطور با خرید هاست وردپرس اینترنت‌راز تخت گاز یک سری برابری بار گذاری صفحه های و ارتقاء بازدید تارنما دست خواهید یافت.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۵:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)