مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ویژگی های شایسته ترین لوگو برای نرم افزار اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد ویژگی های شایسته ترین لوگو برای اپلیکیشن : یک لوگو نباید به میزان ای کوچک باشد که در دستگاه های دیگر و بیرون از کاغذ ی اپلیکیشنتان به خیر مشاهده نشود . گاهی برخی نام مارک یا این که اپلیکیشن را کاوش می کنند و در‌پی آیکون آن می گردند .
ارتقای لوگو هم بایستی با تغییر تحول سایز اسکرین بیش از حد کوچک و یا گرانقدر نشود . شایسته ترین راه برای گزینش بهترین لوگو استعمال از آزمایش A/B یا به عبارتی آزمون و خطای سایز لوگو می باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
آزمایش لوگو ی اپلیکیشن : در برخی از مارکت ها مثل پلی استور فعالیت توسعه دهنده آسان خیس گردیده می باشد . گوگل پلی امکان آزمایش لوگو را در کاغذ مهیا کرده تا طراح به شایسته ترین بهره برسد و نهایتا آن لوگویی که در صفحه ی اپلیکیشن بهتر دیده می شود را تعیین کند .
این شرایط در اپ استور نیست و باید آزمایش های فیکس بودن لوگو با فضای آن را بیرون از اپ استور انجام دهید .


۷- از محیط اپلیکیشن اسکرین شات قرار دهید هنگامی که از عبارت “محیط استعمال کننده پسند” برای تعریف برنامه به کار گیری می کنید می بایست به به کار گیری کننده نشان دهید مراد شما دقیقا چه چیزی میباشد .
برای اسکرین شات در پلی استور و اپ استور فضای خاصی در لحاظ گرفته گردیده و پیشنهاد می شود از تمام این کناره و کنار استعمال فرمایید . در گوگل پلی حداکثر ۸ عکس و در اپ استور ۵ عکس یا این که اسکرین از فضای برنامه می توانید آپلود فرمائید .


از چه بخش هایی اسکرین تنظیم کنیم؟ حال که مرحله به مرحله تا بسط اپلیکیشن چیره پیش آمده اید نباید از قدم انتها غافل نشوید . در صورتی‌که به کاغذ ی برترین توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن در دنیا اعتنا نمائید می بینید که از بخش های اصلی و جذاب خیس برنامه خویش اسکرین تهیه و تنظیم کرده اند .
می بایست ببینید شعار کلیدی شما در این برنامه چیست، در‌صورتی‌که پرداخت معمولی ی قبوض با اپلیکیشنتان ممکن می شود بایستی از کاغذ ی پرداخت اپلیکیشن عکس بگیرید .


۸- اهمیت استفاده از اسکرین شات از آن جایی که اسکرین شات قبلی از محتوا و توضیحات اپلیکیشن نشان داده می شود به این ترتیب بر پیام های دیگر تقدم دارد و می تواند وی‌لین تاثیر را تولید کند .
از طرفی در صورتیکه فضای اسکرین شات در پلی استور، اپ استور و یا این که هر مارکت دیگر خالی باشد صفحه ی شما چندان جذابیتی نخواهد داشت؛ چرا که محتوای بصری یا این که عکس و ویدیو طرفدار بیشتری نسبت به محتوای نوشتاری یا این که نوشته داراست .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۲:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)