مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مقایسه آیفون 8 پلاس اپل با گلکسی نوت 8:

طراحی اپلیکیشن در مشهد دو گزینه دیگر هم درباره‌ی دوربین اصلی آیفون 8 پلاس اپل وجود دارد که توان آن را به تصویر میکشد. دوربین آیفون 8 پلاس قابلیت ضبط ویدئو های 4K با نرخ فرمی 60 فریم در هر ثانیه را ارائه مینماید، در این موضوع در حالی است که با دوربین نوت 8 یا هر گوشی اندرویدی دیگر می توانید نهایتا به ضبط کلیپ های 4K با نرخ 30 فریم در هر ثانیه بپردازید. همچنین دوربین اصلی آیفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) امکان ضبط ویدیو های فول اچ دی با نرخ فریمی 240 کادر در هر ثانیه را هم ارائه مینماید که این نرخ در گلکسی نوت 8 محدود به 120 فریم در هر ثانیه خواهد بود.
پباده سازی نرم افزار در مشهد

بنابراین درست است که از دید کیفیت سعی دوربین اصلی، هر دو کالا مد نظر سعی فوق العاده ای دارند، اما آیفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) بعضا ویژگی های منحصر به فرد و مدرن تری را ارائه کرده که سبب میشوند ما کلاً کارایی دوربین آیفون 8 پلاس را در مقایسه با دوربین نوت 8 برتر به شمار آوریم. اما از لحاظ دوربین سلفی وضعیت چه‌طور می باشد؟ از نگاه دوربین سلفی شرایط تماما برعکس حکم‌فرما است، دوربین سلفی نوت 8 از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل‌شده که قابلیت ضبط ویدیو های 1440p را با نرخ 30 فریم در هر ثانیه ارائه می نماید، اما دوربین سلفی آیفون 8 پلاس اپل از سنسوری 7 مگاپیکسلی تشکیل‌شده که نهایتا امکان ضبط ویدیو های 1080p با نرخ 30 فریم در هر ثانیه را دارد. پس از نظر دوربین سلفی، برتری از آن فبلت نوت 8 سامسونگ است.


مقایسه آیفون 8 پلاس اپل با گلکسی نوت 8: باتریباتری که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 8 از آن استعمال کرده یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی می باشد، اما اپل یک باتری 2675 میلی آمپر ساعتی را در آیفون 8 پلاس به کار برده می باشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۶:۴۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)