مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکشن های حرفه ای

طراحی اپلیکیشن در مشهد گاهی وقت ها شم روتین زندگی از درون تخریب تان مینماید . انجام دادن شغل های بی به کار گیری بایستی متوقف شوند و جای خویش را به عادات جدیدتر بدهند .آنچه شما نیاز دارید، یک راهنمای مجازی است . یک مشاور و یاور که در عین تذکر درست و خطا معاش به شما، نمی توانید او را به دور بزنید . اصولا فریب یک برنامه که روح انسانی شما باطن آن دمیده شده، فریب خودتان میباشد .

این 3 اپلیکیشن که در ادامه نوشته ی علمی معرفی گردیده اند، زندگی را برای شما سهل وآسان خیس و دلچسب تر خواهند کرد .

Way
of Life Screen Shot 2014-07-07 at 8 .42 .03
PM-w600
این اپلیکیشن داده محور به گونه ای پباده سازی شده که دنبال کردن را عادی و پرسرعت انجام دهید . خیلی عادی، رفتارهایی که دوست دارید پی بگیرید و یا بالعکس، شکاف کنید را به اپلیکیشن بدهید و بر اساس دستورالعمل، گزینه "بله" یا "خیر" را به رخ روزانه تیک بزنید . در حالتی که این عمل را نکنید خود برنامه مرتبا به شما یادآور مینماید .

پس از این که به فیس روزانه این فعالیت را انجام دادید، Way of Life پس از مدتی یک نمودار یا درصد نشان می‌دهد و چه بسا می‌توانید برای ارزیابی آماری اضافه، توقعات بیشتری از برنامه داشته باشید . عادات زمان بر می‌باشند پس این برنامه به شما این اجازه را می‌دهد که 6 هفته یا 6 ماه پیشین و چه بسا 2 سال اخیر را محاسبه فرمایید .

نسخه
رایگانی که برای سیستم استدلال iOS منتشر شده، تنها به شما اذن می دهد که 3 عادت را پیگیری فرمایید، پس جهت دریافت نمودارهای دقیق خیس در مسئله رفتارهای تان اضطراری می باشد 5 دلار بپردازید تا نسخه ویژه Way of Life را دریاف


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)