مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اینفلوئنسرهای اینستاگرام چه کسانی هستند؟

 اجازه دهید اولیه توضیح و تعریف و تمجید صحت از اینفلوئنسر را ارائه دهیم . اینفلوئنسر به مفهوم شخصی با فالوور مضاعف وجود ندارد! اینفلوئنسر شخصی شناخته شده و تاثیر گذار روی قشر خاصی از اشخاص بوده و توان ارتباط مفید با افراد را دارااست . در واقع داشتن فالوور فقط کناره ای از الزامات یک اینفلوئنسر اینستاگرام است . مارکت پیما با تحقیقی جامع درین حوزه، اطلاعات کاملی را گرد آوری نموده که در‌این نوشته‌ی علمی به باز بینی بخشی از آن می‌پردازیم .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد برای این که بتوانید در اینستاگرام از نقش اینفلوئنسرهای برای بازاریابی استعمال فرمائید، می بایست تشخیص دهید که اینفلوئنسرهای اینستاگرام در چه نوع‌ای جای می گیرند .
در یک جور بندی کلی اینفلوئنسرهای از نظر محتوای پردازشی به گونه بندی زیر تقسیم بندی می شوند:
اینفلوئنسرهای
اینستاگرام
اینفلوئنسرهای
های سبک زندگی ( Life Style )

این گونه از اینفلوئنسرها با تکثیر محتوایی از سبک زندگی خود به ابلاغ روزمرگی ها از روش نوشته و تصویر می‌پردازد . سر پیروزی این سیرتکامل از اینفلوئنسرهای اینستاگرام توان پردازش معاش خویش بوده و محتوایی فیس‌ای کیفیت بالا از منزل، پوشش، سبک زندگی خود ارائه میدهند . خانم‌های برنا، نو عروس‌ها، خانم های مصمم برای رژیم لاغری و برنا‌های متمول! اکثر این جور بندی را تشکیل می دهند .

 


ویژگی ها کلی این دسته از اینفلوئنسرهای اینستاگرام: جنسیت:
اکثرا خانم
قشر:
اکثرا تراز معدل به بالا از دید مالی
قشر
مخاطب: جوان ها
تاثیر
گذاری: بیشتریت تاثیرگذاری بر روی پوشش و سبک معاش

 

اینفلوئنسرهای ورزشی

این گونه از اینفلوئنسرها معمولا با انتشار تصاویر ورزشی خویش، مخاطبانی با خط فکری مشترک را جذب می کنند . این روز ها عشق و علاقه دوچندان دختر و پسرهای جوان به ورزش و باشگاه‌های ورزشی غیرقابل انکار بوده و این سیرتکامل از اینفلوئنسرها مشوقی جذاب برای این قشر محسوب می گردند . این سیرتکامل از اینفلوئنسرهای اینستاگرام را معمولا افراد جوان و با استایل ورزشی جذاب تشکیل میدهند .

 

خصوصیات
کلی این مدل از اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

جنسیت:
خانم و آقا
قشر:
ورزشی
قشر
مخاطب: دختر و پسرهای برنا و نوجوان
تاثیر گذاری: بیشتریت تاثیرگذاری بر روی سبک معاش، اسنایل ورزشی .

 

اینفلوئنسرهای
کمدین

این جور از اینفلوئنسرها با نشر محتوایی جوک و معمولا در قالب کلیپ، به جذب همگانی مخاطبان میپردازند . این دست از اینفلوئنسرها معمولا اقتدار متعددی برای تاثیرگذاری ندارند ولی به واسطه فالوورهای زیاد، می‌توانند پیامی خاص را به اشخاص زیادی انتقال دهند .

 

خصوصیات
کلی این گونه از اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

جنسیت:
خانم و (اضافه) آقا
قشر:
عمومی و متفاوت
قشر
مخاطب: نوجوان ها
تاثیر گذاری: تاثیرگذاری در توان آگهی .

اینفلوئنسرهای
اینستاگرام اینفلوئنسرهای
رسانه‌ای

این نوع از اینفلوئنسرها معمولا در حوزه نشر خبر ها و اتفاق ها جامعه فعال هستند و می‌قدرت اشخاص پر اسم و رسم که در رسانه نیز حضور دارا هستند را درین مدل بندی جای اعطا کرد . به صورت کلی این مدل از اینفلوئنسرها به مسائل اجتماعی و اقتصادی می‌پردازند . برندهای شخصی و افراد فعال در کسب و فعالیت، بیشترین درصد را در‌این نوع بندی تشکیل می‌دهند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)