مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

روش ساخت اپلیکیشن موبایل در ده مرحله ساده

با دقت به خیلی عظیم نرم افزار های تلفن همراه که فعلا در مارکت های متعدد وجود دارا هستند، تحت عنوان یک برنامه نویس یا این که صاحب و مالک کسب و عمل چه‌گونه می اقتدار اپلیکیشنی را پباده سازی کرد که بتواند پیروز باشد و درآمد زایی خیر و خوبی داشته باشد؟

آیا نرم افزار شما به نحوی مشکلی طراحی اپلیکیشن در مشهد را رفع یا این که نیازی را برطرف میکند؟ پاسخی که شما به‌این سوال می دهید گزینش کننده این میباشد که آیا نرم افزار شما برنده خواهد بود یا این که خیر. در‌پی، مراحلی کلی ایجاد نرم افزار را برای شما شرح میدهیم.

1. ایده نرم افزار یا این که انگیزه خویش را تمجید فرمائید
idea

گذشته از اینکه آغاز به ایجاد نرم افزار نمایید، نخست بایستی عامل و انگیزه خویش را برای تولید آن اپ معین فرمایید. در شرایطی که در مورد انگیزه و ایده اصلی خویش شفافیت نداشته باشید، در همه پروسه بعدی به شمکل بر خواهید خورد و سود پایانی نیز بی‌شک چیزی نخواهید بود که انتظارش را داشته اید.

اپ شما بایستی دو انگیزه کلی را پوشش دهد: انگیزه یوزرها ایده آل شما و انگیزه کلی کسب و عمل شما.

نخست از حیث مخاطبین بالقوه نرم افزار خویش نگاه نمائید و از خویش بپرسید این اپ برای اینجانب چه سودی دارااست؟ در حالتی که استفاده کننده راجع‌به کاربردی بودن نرم افزار توجیه نشود، بی شود به به کار گیری از آن روی نخواهد آورد.

مدام در لحاظ داشته باشید که کارآفرینان غالب یک ایراد مختص را به روشی برطرف میکنند که تا قبل از این کسی به آن تاءمل نکرده میباشد. برای ایده به چنگ آوردن همت فرمایید به ایرادات مو جود تصور کنید و آن‌ها را لیست فرمائید. آنگاه به روشی ناب برای حل کردن آن تصور کنید.

2. ساختار و خصوصیت های نرم افزار خویش را پباده سازی فرمایید
design app

اکنون که تماما میدانید انگیزه شما از تولید نرم افزار چه می‌باشد، حالا وقت آن رسیده میباشد که جزئیات و وسعت خصوصیت های نرم افزار خویش را برنامه ریزی فرمائید.

در‌این مرحله شما بایستی خلاقیت به خرج دهید و تمام تلاش ها و خصوصیت هایی را بنویسید که نرم افزار شما چهت نیل به هدفی که در مرحله ویّل گزینش نموده اید نیاز داراست. زمانی که ایده های خویش را روی ورقه می نویسید، به حافظه داشته باشید که تا جایی که می‌توانید به جزئیات بپردازید.

درین مرحله می بایست جریان تکان استفاده کننده در نرم افزار خویش را گزینش نمائید. این به شما امداد می نماید که بعدا نرم افزار شما کارکشته باشد انتظارات شمارا برآورده نماید. همینطور نیاز میباشد تمام خصوصیت های لازم برای نرم افزار خویش را لیست فرمائید. درین مرحله بایستی تماما تصمیم بگیرید اپ شما مشتمل بر چه قسمت های خواهد بود.

3. رقبای خویش را بازبینی نمایید
درحال حاضر که تماما میدانید نرم افزار شما چه کاری را انجام میدهد، بایستی مشاهده کنید رقبای شما چهت نیل به به عبارتی هدف ها چه کارهایی را انجام داده اند.

در‌این مرحله خیر صرفا رقبای محلی، بلکه تمام کسب و امور در سطح جهانی را باز‌نگری نمایید تا بتوانید بخش هایی از بازار که پوشش داده نشده میباشد و یا این که نیازهای خاصی که به ان ها پرداخته نشده میباشد را شناسایی نمایید.

به تمام مشخصات و عملکردهای نرم افزار حریف اعتنا فرمایید و ملاحظه کنید که حس میکنید چه چیزی نادر میباشد. تمام این مورد ها میتواند در ایجاد نرم افزار دوست داستنی بخ شما یاری دهد و در آینده در ترازو برد اپ شما نقش داشته باشد.

4. وایرفریم نرم افزار خویش را بسازید
wireframe

درحال حاضر که هدف ها نرم افزار خویش را انتخاب کرده و کارایی ها و شرایط رقابت در بازار را مشخص و معلوم نموده اید، وقت ان رسیده میباشد که به نرم افزار خویش یک اسکلت ویّلیه بدهید و اجزای اپ خویش را با به کار گیری از Wireframing در کنار یکدیگر قرار دهید.

وایرفریم در واقع یک راهنمای بصری میباشد که ساختار و جریان نرم افزار شما‌را فارغ از سرگرم شدن با صفحه آرایی و اجزای گرافیکی اکران می‌دهد. در واقع این مرحله پلی دربین ایده های نپخته شما و کالا پایانی پیشین از استارت فرایند فنی ایجاد نرم افزار میباشد.

این مرحله به شما امداد می‌نماید تا تعداد صفحاتی که استفاده کننده می بایست بگذراند تا به هدفش رسد را سئو فرمایید، چند flow متعدد برای نرم افزار خویش بسازید تا ملاحظه کنید کدام بهتر فعالیت می نماید و در ساعتها وقت برنامه نویسی صرفه جویی نمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۴:۰۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)