مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

کاربرد اینترنت اشیا

کاربرد وب شی ها راجع به های مختلفی مانند سرویس ها شهری ، انرژی ، منزل و ساختمان ، صنعت های و سوله ها ،خرده فروشی و انبارداری ،حمل و نقل و ردیابی و … موجود هست و تمامی روزه در حال توسعه می باشند که در اینجا به چند آیتم آن اشاره می‌کنیم :کاربرد وب شی ءها در سالم و پزشکی :

وب اشیاء در دانش طبابت این طراحی اپلیکیشن در مشهد قابلیت را مهیا ساخته تا بتوانند از روش دستگاه‌های طبابت، نرم افزار‌های گوشی و حتی توسط دستگاه‌هایی که در تن مریض درنظرگرفته شده میباشد به داده ها سلامت تن دسترسی داشت.

همینطور این عمل موجب کاهش هزینه‌های بسیار زیاد درمانی، کاهش آمارهای مرگ‌ومیر بر اثر عفونت‌های بیمارستانی و کاهش مرگ‌ومیر جهانی خواهد شد .

کاربرد وب اشیاء در سرویس ها کشاورزی :

کاربرد وب شی ها درباره ی کشاورزی براین اساس میباشد که از امکانات هواشناسی به کار گیری می‌گردد که با داشتن سنسورهایی که در دستگاه درنظرگرفته شده می قدرت آب و هوا را پیش گویی کرد که متناسب با شرایط آب و هوایی کالا مطلوب را کشت کرد .


کاربرد وب شی ءها در ورزش :

به کارگیری از امکانات وب اشیاء در وسیله های ورزشی به ورزش‌کار کمک میکند تا همت و پیشرفت خویش را با داده های موجود در لحاظ داشته باشند تا به سطح ها فراتر برسند.

مانند سنسورهایی که در کفش های ورزشی میتواند عجله جنبش، حداکثر سرعت و ترازو استقامت شخص را اندازه گیری نماید یا این که سنسورهای که در خرقه های ورزشی واحد سنجش ضربان قلب، طریق‌ی تنفس و همت ماهیچه ها ورزش‌کار را در دست گرفتن مینماید .

 

کاربرد وب شی ءها در حمل و نقل و ردیابی :

در حمل و نقل زمینی به منظور بهبود و در اختیار گرفتن ترافیک شهری ، احتساب بهتر بر وضعیت رفت و آمد و بوستان گونه های خودروها و هوشمندسازی سیستم حمل و نقل با انگیزه نظم دهی به سیستم حمل و نقل ، سنسورهایی به مراد گردآوری داده ها بر روی وسایل نقلیه مانند شمارش تعداد ماشین‌ها، شناسایی خودرو، اندازه گیری سطح نویز گوشه و کنار، اندازه گیری غلظت گازها نصب میگردد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۳:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)