مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

با مستر تو اپ چه اپ‌هایی می توانیم بسازیم ؟

 


۳ – تکثیر در مارکت
خیلی از اپها به عوارض فنی نقص‌ نشر روی مارکت ها را دارا هستند ٬ بارها چشم گردیده که بعد از هفته ها همت برای ایجاد یک نرم افزار ٬ نوبت به تکثیر آن که می رسد ٬ مارکت به عوارض فنی از تکثیر آن دوری می نماید ٬ اینجا خواسته از مارکت کافه بازار ٬ گوگل پلی و … میباشد.

 


۴ – هزینه و عصر فعال‌سازی
طبق میانگینی که از موسسه ها متعدد گرفته گردیده ٬ پباده سازی یک طراحی اپلیکیشن در مشهد ۸ میلیون تومان هزینه و دست‌کم ۵۰ روز دوره نیاز خواهد داشت که نسبتا هزینه و دوره متعددی میباشد ولی عصر آزمایش و رفع خلل را هم به آن می بایست بیشتر فرمایید. راه و روش دیگر به کار گیری از ابزارهای تولید نرم افزار میباشد ٬ هزینه و عصر به مراتب ذیل خیس یکی مزایا آن میباشد . به جهت آزمایش به وسیله اشخاص متفاوت و بروزرسانی‌های صورت گرفته طبیعتا باگ ها و اشتباهات کمتری در‌این اپها دیده می شود .

 


معرفی یک اپساز وردپرسی
در‌پی این مقاله قصد داریم شما‌را با یک نرم افزار ساز فارسی آشنا کنیم ٬ با این اپساز می‌توانید برای تارنما وردپرس یا این که دکان ووکامرس تان یک نرم افزار فن‌ای بسازید . با اعتنا به سوابق یکسری ساله ٬ تعداد یوزرها و تعداد بروزرسانی های منتشر گردیده ٬ اپساز مسترتواپ یک مورد مطلوب برای ایجاد اپ اندروید یا این که آی وی اس وب سایت تان اکانت می‌گردد. مواقعی مانند مجموعه پشتیبانی پاسخگو و رشته‌ای ٬ سعی سریع نرم افزار به جهت Native بودن آن و ساپورت از هر دو سیستم برهان اندروید و آی وی اس یکی‌از مزیت های این اپساز به شمار میرود.

 


با مستر تو اپ چه اپ‌هایی می توانیم بسازیم ؟
راه‌اندازی یک نرم افزار اطلاع رسانی برای ارسال و نشر اطلاع رسانی مانند دیوار و شیپور بر روی وردپرس و پوسته اطلاع رسانی کلاسی پرس

فعال‌سازی نرم افزار وردپرسی برای یک مقر خبری یا این که روزنامه اینترنتی

راه‌اندازی یک مدیا سنتر برای پخش و دانلود کلیپ یا این که آهنگ با وردپرس

فعال‌ساز‌ی یک سیستم فروش فولدر یا این که هر گونه کالا مجازی دیگر با وردپرس

فعال سازی یک نرم افزار مغازه آنلاین ووکامرس بدون نقص و فن‌ای برای فروش محصول ها

تصویر سوم رپورتاژ
آزمایش مجانی
برای آزمایش بدون‌پول این اپساز می‌توانید به وب سایت MR2APP.com مراجعه‌نمایید ٬ بعد از نام نویسی در وبسایت با دقت به مورد وب سایت تان می‌توانید به طور آنلاین برای آن اپ بسازید ٬ ورژن اندروید یا این که به عبارتی فولدر APK معمولا در یک سری دقیقه مهیا میگردد ٬ این اپساز یک پلاگین منحصربه‌فرد وردپرس هم داراست که بایستی روی تارنما تان نصب شود. از روش این پلاگین می توانید اپ را سفارشی سازی نمائید. یکی مزایای مهم این اپساز جدا بودن آن میباشد ٬ یعنی اپ درست شده از وب سایت و هاست خویش شما خدمت می گیرد و ارتباطی با مسترتواپ برقرار نمیکند. این یعنی یک اپ مستمر و فارغ از محدودیت!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۲:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)