مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چه وقتی وبسایت فروشگاهی نیاز به نرم افزار داراست؟


چه وقتی وبسایت فروشگاهی نیاز به نرم افزار داراست؟

زمانی شما وب سایت‌تان را فعال‌سازی میکنید یک‌سری ابزار دارید :

مانند وبمستر تولز و گوگل آنالیتیکس که‌این دو ابزار به شما نشان میدهد که یکسری درصد طراحی اپلیکیشن در مشهد از بازدیدهای شما از روش تلفن همراه انجام می گردد و تفاوتی در وبسایت فروشگاهی یا این که خدماتی یا این که آموزشی وجود ندارد

ما در پروژه‌های متفاوت که مشورت کردن میدهیم. هنگامی که درصد قابل‌دقت ای از بازدیدهای وب سایت از گوشی میباشد، در آن موقع متوجه می‌شویم که می بایست سراغ نرم افزار برویم.

پروژه‌ای دست اینجانب بود که بر روی آن عمل میکردم، به همین مسیر رسیدیم.

یعنی در حدود 60 درصد بازدیدها از گوشی و 40 درصد بازدیدها از دسکتاپ بود و اینجا می بایست ما تصمیم ‌گرفتیم که سراغ نرم افزار برویم.

ولی میزان دارایی ایجاد نرم افزار برای آن وبسایت، با اعتنا به امکاناتی که برای آن پیش‌بینی کرده بودیم، در حدود 150 میلیون تومان برای ورژن اندروید و IOS می شد.

بعدا ما تصمیم گرفتیم که یک ورژن اینترنت گوشی راه اندازی کنیم.

یعنی یک ورژن غیر وابسته برای گوشی بنویسیم با یک مبلغ 10 تا 20 میلیون تومان.

با انجام دادن این آیتم (مهیا کردن ورژن تلفن همراه)، ما به نرخ تبدیل در ورژن تلفن همراه (بازدیدهای گوشی) رسیدیم.

بدین ترتیب نرم افزار وب سایت با اعتنا به آنالیزها و آمارهایی که شما از یوزرها می گیرید، می بایست اجرا شود.

وقتی می‌باشد که شما در یک حیطهای می‌باشید که کلیه رقبای شما نرم افزار دارا‌هستند، درین وضعیت شما هم بایستی بی تردیدً نرم افزار داشته باشید.

اما وقتی شما به‌این مرحله می سید که درصد قابل‌اعتنا ای از کاربرهای شما از تلفن همراه، برای خرید از وبسایت شما به کار گیری می کنند.

درین حالت، شایسته ترین عمل این میباشد که یک نرم افزار برای تارنما خویش پباده سازی نمایید.

با اعتنا به اینکه نرم افزار یک ابزار به طور کاملً عادتی میباشد، برای اینکه بخواهید کاربرهای متعددی هم به سمت نرم افزار سوق دهید،

در شرایطی‌که شما کتاب قلاب را خوانده باشید (که توصیه می کنم تمامی این کتاب را بخوانند)

در آن کتاب توضیح می دهد که چطور نرم افزار ها به ذهن قلاب می شوند و استفاده کننده هر روز آن نرم افزار را گشوده مینماید.

برای مثالً چنانچه نرم افزار دیجی‌فرآورده روی تلفن همراه شما باشد و وب سایت دیجی‌فرآورده هم در دسترس باشد،

احتمال اینکه شما دو روز در بین یا این که سه روز میان به دیجی‌مال رمز بزنید، خیلی نادر میباشد.

اما در صورتیکه شما برای مثالً در یک مطب دکتر معالج در انتظار باشید تا نوب شما بشود، احتمال اینکه نرم افزار دیجی‌متاع را گشوده نمایید و نگاهی به آن بیاندازید، خیلی زیاد میباشد.

خیلی از مواقع، دیجی‌جنس هم یوزرها خویش را به سمت نرم افزار سوق میدهد.

به این ترتیب جواب شما می‌گردد:

به دست آوردن بررسی و آمار ظریف و تصمیم‌گیری درباره ی اینکه چه تعداد از رقبا برای سایتشان نرم افزار دارا‌هستند و همینطور نرخ کاربرهایی که با تلفن همراه وبسایت شمارا تحلیل می نمایند، نرم افزار وبسایت‌تان را فعال‌سازی نمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)