مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چه رنگی برای اپلیکشن مناسب تر است

ناهمخوانی رنگ و جلب اعتنا استفاده کننده
در کنار ایجاد محتوای خوانا، ناهمخوانی رنگ‌ها می تواند دقت استفاده کننده را بر روی موادسازنده یگانه بر روی ورقه اکران جلب نماید.

به‌طور کلی، ناهم خوانی بالا شایسته ترین گزینش برای مطالب مهم طراحی اپلیکیشن در مشهد و یا این که موادتشکیل دهنده اصلی میباشد. در‌حالتی که میخواهید یوزرها چیزی را مشاهده یا این که کلیک نمایند، آن را به نوعی مختلف نمایید. به عنوان مثال، یوزرها به احتمال زیاد روی دکمه فراخوانی (Call To Action) که ناهمخوانی رنگی بالایی داراست بیش تر کلیک می‌نمایند.

نکات مهم
هر روشی را که تعیین کردید، کاربری سهل وآسان برای استفاده کننده را به‌خیال و خاطر داشته باشید. در اینجا یکسری نکته حائض اهمیت را باز‌بینی میکنیم:

مخاطب انگیزه
داشتن داده ها لازم در زمینه‌ی نیازها، عشق‌مندی‌ها و ترجیحات یوزرها احتمالی در انتخاب رنگ‌های لازم به شما امداد مینماید. ممکن میباشد مخاطب انگیزه شما، پالت‌های رنگی عادی را ترجیح دهد.

چک رقبا
برای یافتن نرم افزار‌های جانور در بازار و مقایسه آنان با یکدیگر تحقیق و چک انجام دهید. این آنالیز و شناسایی الگوهای پباده سازی در غایت در تصمیم‌گیری به شما یاری می نماید.

تمرکز بر روی محتوا
به‌خصوص درباره‌ی کیفیت محتوا و اینکه به چه فیس مخاطب آن را ببیند. اندازه موادسازنده، متن، کناره‌ها کلیه موردها تاثیر بسزایی در طرح پایانی نرم افزار شما دارااست.

خوانا بودن
اطمینان نتیجه ها نمایید همه موادتشکیل دهنده برنامه شما با یکدیگر رابطه دارا هستند. متن، کناره‌ها، دکمه‌ها، دور نما همه می بایست قابل تشخیص باشند و هیچ‌سیرتکامل ابهامی وجود نداشته باشد. اطمینان نتیجه ها نمایید موادسازنده سپید در قبال دور‌نما سپید تهیه و تنظیم نشده باشند.

رنگ مارک
شما بایستی استراتژی رنگ مارک خویش را در طرح متبوع پیاده‌سازی فرمائید تا با یکدیگر هم‌سو باشند.

رابطه برقرار کردن از روش رنگ‌ها
برای جلب اعتنا یوزرها و انتقال داده ها مهم از طرح‌های رنگی به کارگیری فرمائید. با این هم اکنون شما می بایست آن را با احتیاط انجام دهید.

صحبت انتها
درین مقاله کلیاتی در رابطه با با اینکه چه طور تئوری رنگ‌ها قادر است پباده سازی نرم افزار شما‌را افزایش دهد حرف کردیم. تقویت مهارت به کارگیری از رنگ‌های گوناگون نیازمند یک همت مداوم و دائمی میباشد. پس در‌حالتی که می خواهید روش ساخت طرح‌های رنگی قشنگ را بیاموزید مستلزم تمرین و آزمایش بسیار میباشد.

 

برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)