مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟


چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام تحت عنوان فقط کانال‌ی اجتماعی جهانی که در کشور‌ایران به راحتی در دسترس میباشد، یک زمان ایده‌ال برای درآمدزایی میباشد. با وجود اینکه طولانی تر تجهیزات تجاری اینستاگرام به طور طراحی اپلیکیشن در مشهد  بی واسطه در کشور‌ایران بسته میباشد، البته هر جا که مخاطب باشد، مجال کسب درآمد هم می باشد.

کلاً برای درآمدزایی از اینستاگرام، شما این سه مرحله را طی نمایید:

یک پیج خوب راه اندازی نمایید
تعداد فالوور خویش را ( با دقت به مخاطب انگیزه) ارتقا دهید
به طور بی واسطه (فروش) یا این که غیرمستقیم ( تبلیغات و برندسازی) کسب درآمد فرمائید
به حیث بی آلایش میباشد، ولی ابدا اینطور وجود ندارد. به همین عامل هم سفارش می کنیم در عصر فراگیری کسب و عمل اینستاگرامی همیارآکادمی کمپانی نمائید و اصول کسب درآمد آنلاین را یادبگیرید.

برای درآمد زایی از اینستاگرام شیوه های متنوعی موجود هست که ما به باز‌بینی یک سری مدل از آن‌ها می پردازیم :

تبلیغات بصورت بی واسطه:

در شرایطی که فالوور مربوط به یک قضیه یگانه داشته باشید، حتی با وجود فالوور نادر هم می توانید تبلیغات بدون واسطه محصول ها یا این که سرویس ها مربوط به آن فالوورها را داشته باشید و از این شیوه کسب درآمد نمایید. اما با داشتن فالوور بالا میتوانید دامنه‌ی تولید ها و تبلیغات را هم ارتقا دهید.

فروش جنس یا این که سرویس ها:

یک طرز دیگر این میباشد که خودتان به طور بدون واسطه از روش پیج، فرآورده و سرویس ها خودتان را بفروشید. با وجود اینکه در کشور ایران خدمت فروشگاهی اینستاگرام عمل نمی‌نماید، البته این طریق درآمدزایی در کشور ایران خیلی رونق دارااست و اتفاقامردم هم از پیج‌ها خرید دارا‌هستند.

اما در این زمینه دسته متاع خیلی مهم میباشد. در مجموع و تحت عنوان یک نکته، محصول ها مربوط به خانم‌ها بهتر در اینستاگرام فروخته میگردد.

برندینگ

در‌این شیوه، شما خیر دنبال فروش بی واسطه میباشید و خیر دنبال کسب درآمد. انگیزه صرفا معرفی تولیدات شما، کمپانی، مارک و حتی خویش شماست. برندنیگ هم در غایت به درآمدزایی میرسد البته خیر به طور بی واسطه.

برای برندنیگ خوب در اینستاگرام لازم میباشد که مزیت‌های خویش را به طور بدون واسطه و همیشه به مشتری اکران دهید. برندینگ یکی مسائل مهم در کسب درامد اینترنتی میباشد.

فروش فالور ها،لایک و کامنت:

این گزینه هم یکی مواقعی میباشد که در اینستاگرام دوست داران متعددی داراست.در شرایطی‌که پیج شما دارنده فالوور های متعددی باشد،شما میتوانید فالور ها و یا این که حتی لایک و کامنت های خویش را به کسانی که نیاز دارا‌هستند بفروشید و پولی را بصورت توافقی بابت هر فالور اخذ فرمایید.

خب هم اکنون چطوری؟ خیلی بی آلایش شما از یک پیج پولی را اخذ میکنید و در عوض آن از فالوورهای خویش می خواهید که آن پیج را فالو نمایند یا این که برای مثال پست‌های آن را لایک نمایند و … این شیوه برای ارتقا فالوور، خیلی بهتر از خرید فالوور فیک میباشد.

مرسوم ترین شیوه برای این فعالیت این میباشد که شما یک کلیپ از خودتان استوری فرمائید و خیلی بدون واسطه درخواست نمائید که فالوورهای شما، آن پیج مختص را فالو نمایند.

 

سر برد در اینستاگرام
از هر روشی که میخواهید در اینستاگرام کسب درامد نمائید، می بایست خودتان حضور فعال داشته باشید و این موضوع تنها با این سه شرط ممکن میباشد:

عمل همیشه برای وقتی زیاد
ارائه‌ی محتوای باکیفیت
گزینش صحیح مخاطب انگیزه
چنانچه این سه گزینه را رعایت نمایید، پس از مدتی پیج شما خویش به خویش رشدش را آغاز میکند و خواهید روءیت کرد که در طول کوتاهی پول، خودش به سراغ شما می آید. یعنی کسانی که پیج شمارا برای تبلیغ مطلوب می بینند، از شما درباره ی ارزش تبلیغات در پیج می پرسند. در غایت آنچه مهم میباشد، دور از شوخی نگاه کردن به اینستاگرام میباشد. می بایست در زمینه ی اینستاگرام و درامد از آن روءیت کرد بدون شوخی و بلندمدت داشته باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)