مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

شیوه اجرای مسابقه برد‌آمیز در شبکه های عمومی


شیوه اجرای مسابقه برد‌آمیز در شبکه های عمومی
0

اجرای یک مسابقه در رسانه‌های اجتماعی قادر است راهی عالی برای سرگرم نگه داشتن طرفدارانتان با مارک شما باشد. چه کسی شیفته پیروز شدن پاداش بدون‌پول وجود ندارد؟!

البته به آسانی ارسال کردن "چه کسی می‌خواهد پیروز شود ..." آسوده وجود ندارد. طراحی اپلیکیشن در ایران مسابقات برد‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی نیاز به طرح ریزی و اجرا داراست.

پیش از آغاز مسابقه در رسانه‌های اجتماعی، یک نظارت لیست برای اجرای آن تهیه و تنظیم فرمائید.

هدف ها خویش را تشریح نمائید
داشتن یک پاداش برای کادو دادن عامل کافی برای برگزاری مسابقه وجود ندارد. با جواب دادن به‌این پرسش اطمینان نتایج فرمائید، "چه چیزی را می‌خواهید انجام دهید؟" و از مسابقه آنلاین خویش غایت به کار گیری را ببرید.

آیا پیرو ارتقاء تدبیر از اسم تجاری خویش، ارتقا تعداد دنبال‌کنندگان ورقه خویش، اخذ اشتراک خبر نامه یا این که برای محصول ها خاصی در معرض روئت کرد قرار بگیرید؟

توصیه می شود نوشته ی علمی آیا اینستاگرام بستر قابل قبولی برای فروش مال و سرویس ها می‌باشد؟ را مطالعه فرمایید.

فهمیدن هدف ها به شما در ارشاد فرایند امداد می نماید.

مسابقه را تهیه فرمائید
بعداز تشریح هدف ها، وقت آن میباشد که مسابقه را تهیه و تنظیم فرمایید. این وقت گیرترین مرحله میباشد، البته با اجرای صحیح این مرحله از بروز اشتباهات در طول برگزاری مسابقه خودداری نمائید. در اینجا یک سری نکته وجود داراست که بایستی درخصوص آن ها تصور کنید.

پلتفرم خویش را تعیین نمایید
مشخص و معلوم فرمائید که آیا این مسابقه در رخ بوک، توییتر، اینستاگرام و ... اجرا شود، در حالی که از کانال‌های اجتماعی دیگر خویش برای تبلیغ متقابل مسابقه به کار گیری می‌کنید، یک پلتفرم را گزینش نمائید و به آن بچسبید. میزبانی مسابقه شما در یک پلتفرم، از سردرگمی پرهیز می‌نماید و مایحتاج میباشد که متناسب با مقررات متعدد در هر سیستم دلیل، آن مسابقه را انجام دهید. همینطور گزینش پیروز و تجزیه و محاسبه نتیجه ها را آسوده‌خیس می‌نماید.

استعمال از یک نرم‌افزار فرد ثالث (اپلیکیشن‌های گسترش‌دهنده) قادر است به شما در اجرای یک مسابقه یاری دهد، و اکثری از آن‌ها نرم افزار آزمایشی مجانی یا این که ورژن‌هایی دارا‌هستند که تعداد مشخصی از ورودی‌ها بدون‌پول می‌باشند. آیتم های دوستداشتنی دربرگیرنده Woobox ، Wishpond ، Shortstack و Rafflecopter میباشد.

تصمیم بگیرید نوع مسابقه‌ای را که میخواهید داشته باشید
کمپانی‌کنندگان به چه شکل وارد مسابقه می‌شوند؟ آیا آن‌ها می بایست برگه شمارا دوست داشته باشند، عکسی به اشتراک بگذارند، بعضی از دوستان خویش را تگ نمایند، از #hashtag به کار گیری نمایند؟ در‌این‌جا گونه های مختلفی از مسابقات وجود دارااست (دوستداشتنی‌ترین آن‌ها دربرگیرنده قرعه‌کشی، ساخت و ساز عکس / فیلم، اشتراک‌گذاری، لایک، رای‌گیری) میباشد، و هر مورد مزایا و معایب خویش را دارا هستند. از جمله، یک مسابقه قرعه کشی، مسابقه‌ای که از یوزرها می خواهد اسم و نشانی اینترنتی خویش را برای ورود به سیستم ارائه دهند، معمولی ترین ورود برای یوزرها میباشد البته نرخ شرکت کردن پایینی دارااست. یک مسابقه عکس یا این که فیلم دارنده بیشترین بضاعت برای شرکت کردن میباشد البته نیاز به همت متعددی از کمپانی کنندگان را داراست.

هرچه رقابت شما شل خیس باشد، احتمال ورود اشخاص بیشتر خواهد بود! انجام مسابقه بسیار پیچیده میباشد (یعنی فرایند خیلی زیاد، داشتن فرم طولانی برای مالامال کردن و ...) بازدارنده از ورود اشخاص می گردد.

هنگام گردآوری داده ها مرتبط با مسابقه، تنها داده ها مایحتاج خویش را عده‌آوری نمائید. درخواست داده ها بیشتر از حد ضروری سبب به شرکت کردن کمتری می گردد. هنگام درخواست نشانی آدرس اینترنتی، به طبعً داده ها CASL را درج نمائید.

قانون ها را بدانید
هر بستر رسانه اجتماعی برای اجرای مسابقه مقررات خویش را داراست. به طبعً مقررات را بدانید. شما نمیخواهید از سایتی که ممنوع میباشد به کار گیری نمائید!

انتخاب اجرو پاداش
برندگان چه چیزی اخذ می‌نمایند؟ مسابقه‌هایی که به شایسته ترین صورت اجرا میگردند دارنده یک پاداش میباشند که مستقیماً به کمپانی شما مربوط میگردد. شما می خواهید برند تجاری خویش را به بازار عرضه نمائید و عده ای را جذب فرمایید که حقیقتاً به آنچه که تجارت شما ارائه میدهد عشق دارا‌هستند، خیر "شکارچیان مسابقه" که تنها می خواهند چیزی کسب نمایند.

ایده‌های پاداش
از تولیدها خویش استعمال نمایید.
کارت کادو / کوپن.
یک تجربه اختصاصی که نمی اقتدار خریداری کرد.
اطمینان نتایج نمائید که اجرو پاداش درنظر گرفته گردیده قیمت همت شما برای موفق شدن را داراست! چنانچه برای ورود به مسابقه برهه زمانی متعددی زمان برد و اجرو پاداش اندک مانند بطری آب باشد، انتظار ورود متعددی را نداشته باشید.

برهه زمانی مسابقه
با اجرای مسابقه خویش برای بازه زمانی برهه زمانی خیلی کوتاهی، از ورودی‌های مسابقه غافل نشوید. از طرفی، عشق و علاقه خویش را به اشخاصی که اجرای مسابقه طولانی بازه شما‌را دوست ندارند، ازدست ندهید. به خیال و خاطر داشته باشید که کمپانی‌کنندگان برای ورود به مسابقه می بایست چه کاری انجام دهند و اطمینان نتایج نمایید که اشخاص وقت کافی برای ورود را دارا‌هستند. همینطور به‌ خیال و خاطر داشته باشید که در صورتیکه پاداش شما بایستی در یک روز معین استعمال شود (مانند بلیط‌های یک روی داد)، مطمئن گردید که پیروز شما بازه کافی برای گزینش پاداش و به کارگیری از آن را داراست.

هرگونه ضابطه را مشخص و معلوم نمائید
مسابقه خویش را بسیار روشن و قابل درک فرمائید. تاریخ ورود را وارد فرمائید، مراحلی که می بایست برای کمپانی‌کنندگان در آن صورت پذیرد و شیوه گزینش و تماس با موفق را تشریح نمائید.

ساخت‌و‌ساز گرافیک برای مسابقه
برای پشتیبانی از مسابقه خویش، یک گرافیک دیده نواز اضافه فرمایید! این می تواند دربرگیرنده تغییر تحول جلد یا این که عکس نمایه، تصاویر شیت فرود یا این که خلاقیت برای پست‌های تبلیغی باشد. اطمینان نتایج نمایید که گروه پباده سازی شما بعدها خاصی برای هر تصویر دارااست. برای مسابقات Facebook، اساسی میباشد که هنگام ساخت‌و‌ساز گرافیک، ضابطه 20٪ را به خیال و خاطر بسپارید.

تبلیغ، تبلیغ، تبلیغ
تنها به این دلیل‌که شما مسابقه را ساختید، لزوماً به‌این مضمون‌ وجود ندارد که آنها خواهند آمد. اطمینان نتایج نمایید که هواداران شما همگی در زمینه ی این مسابقه می دانند. از کل منابع بدون‌پول خودتان به کارگیری نمایید: مسابقه را در تمامی شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی و سایت خویش تبلیغ نمائید. در صورتیکه یک خبر نامه یا این که یک دکان اینترنتی دارید، داده ها مسابقه را در آن وارد فرمایید. مورد های پرداخت گردیده برای تبلیغ می‌تواند مشتمل بر تبلیغات رخ بوک یا این که پست‌های تبلیغی، توییت‌های تبلیغی توییتر یا این که مجال تبلیغ در Instagram باشد.

از طرفدارانتان بخواهید که‌این مسابقه را در کانال اجتماعی خویش به اشتراک بگذارند. چنانچه دوستان خویش را به اشتراک‌گذاری ترغیب کنید، می توانید با ورودی‌های مازاد به آن ها اجرو پاداش دهید. استعمال از یک اپلیکیشن فرد ثالث (اپلیکیشن‌های گسترش‌دهنده) قادر است اجرا و پیگیری این ورودی‌های مازاد را سهل نماید. به کمپانی‌کنندگان لینک و پیوند داده میگردد تا بعداز ارسال سند خویش، با دوستان خویش به اشتراک بگذارند.‌ فارغ از این سیستم استدلال، یوزرها با پروفایل‌های محرمانه ممکن میباشد هنگام اشتراک این مسابقه اعتبار اخذ نکنند.

مانیتور کردن
بعداز اتمام مسابقه، مرتباً تحلیل فرمائید تا مطمئن گردید که کلیه چیز طبق اپ پیش می‌رود. ورودی‌های روزمره امتحان را انجام داده و به هر پیام یا این که پیام‌هایی که علاقه مندان شما در رابطه این مسابقه دارا‌هستند، جواب دهید.

برندگان را اعلام نمائید
بعداز گزینش موفق، آن را تبلیغ فرمائید! نشان دادن چیره خویش اثبات می‌نماید که‌این مسابقه اجرو پاداش داشته و حقیقی بوده میباشد. پیروز را در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی، وبسایت یا این که مجله خویش قرار دهید.

فیض گیری
مسابقه شما به انتها رسید، غالب تعیین شد ... ولی آیا قیمت آن را داشت؟ آیا پیش از فعال‌سازی مسابقه اهدافی را که ذکر کردید انجام داده اید؟ دفعه بعد از آن چه فعالیت کرده و چه کارهایی را میخواهید انجام دهید، مرور فرمایید. چه گونه میتوانید مسابقه بعدی خویش را حتی بهتر برگزار نمایید؟ بسته به ابزاری که شما به کارگیری میکنید، معیارهایی که قابل آنالیز می باشند مشتمل بر نرخ ورود و اشتراک، معیار دنبال کننده‌های نو به دست آمده، ترافیک مراجعه به رسانه های اجتماعی به سایت شما و نرخ کلیک از روش پیوند‌ها است.

این نکات ما برای برگزاری مسابقه رسانه‌های اجتماعی میباشد! برای شما چه چیزی است؟ آیا روایت پیروزی مسابقه (یا این که عدم پیروزی) دارید که میخواهید آن‌ها را به اشتراک بگذارید؟ لطفا ایده ها خویش را به اشتراک بگذارید!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)