مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

گزینش اسم برای نرم‌افزار


گزینش اسم برای نرم‌افزار
اسم مارک در اسم نرم‌افزار هم باشد؟ اسم نرم‌افزار، خویش کلمه و واژه ی طراحی اپلیکیشن در مشهد هم مشتمل بر بشود؟ مخفف اسم مارک باشد؟ دو سیلابلی باشد؟ بیشتر، کمتر و هزاران پرسش و ابهام دیگر در طی تعیین اسم برای نرم افزار به ذهن ما می‌آید. البته کلیه ی این سوال های چهت نیل به یک چیز میباشد و آنهم تاثیر مثبت داشتن تعیین اسم مطلوب برای اپ در پیشرفت اپلیکیشن متبوع ماست. در واقعیت پرسش مهم و بنیادین در اینجا صورت میگیرد که بعد از ساخت و ساز نرم‌افزار چه‌طور شایسته ترین نام را برای برنامه خویش تعیین کنیم که آن نام سبب ساز بیشتر چشم شدن نرم افزار ما بشود. مجموعه تابان شهر در‌این نوشته‌علمی قصد آنالیز و رسیدگی به کل این سوال های و ابهامات را دارااست سفارش می‌کنیم تا انتها این نوشته ی علمی ی هیجان آور همدم ما باشید

مشورت بدون‌پول

تاثیر گزینش اسم مطلوب در پیشرفت برنامه
اکثری از عده ای که تا به درحال حاضر مشغول گزینش اسم برای نرم افزار نشده اند بر این باورند که یکی‌از معمولی ترین و نادر اهمیت ترین پروسه ساخت‌و‌ساز و عرضه ی برنامه به بازار، گزینش اسم برای آن میباشد. در شرایطی‌که که تعیین اسم مطلوب برای اپ تاثیر شگرفی در چشم شدن و در غایت پولساز بودن نرم‌افزار خواهد داشت. در‌حالتی که دقت نمایید اولی چیزی که اعتنا شما‌را جلب می نماید و میبینید نام یک نرم‌افزار میباشد و البته نکته ی اصلی خیس این میباشد که چه‌طور نام خویش را به استفاده کننده نشان دهید؟ آیا یک نام طولانی و طاقت فرسا در جست و جو ها ابدا نمایش داده میشود که بعد استفاده کننده نام شما‌را ببیند( تا خوشش بیاید یا این که نیایید). برای حل این چالش کارشناسان و متخصصین بازاریابی راه و روش های بسیار خیر یافته اند که استعمال از هر مورد از آن‌ها قادر است منش گشای ما باشد. پس با ادامه ی نوشته‌ی علمی یار و همدم باشید تا با ارشادوراهنمایی های طلایی گروه تابان شهر درخصوص تعیین اسم برای برنامه، شایسته ترین نام را برای نرم‌افزار خویش گزینش فرمائید.


راهنمای طلایی
پیکار اولیه به از صلح و آشتی انتها
مدام به عبارتی اولیه تکلیفتان را با خودتان پر‌نور نمائید. بایستی این قضیه مشخص و معلوم باشد که دقیقا از نرم‌افزار چه میخواهید. به هیچ عنوان بدین تفکر نکنید که اولیه بایستی نام برای برنامه خویش پیدا فرمایید آن‌گاه نو مشاهده کنید که دقیقا نرم‌افزار شما چه میباشد! بعداز اینکه تکلیف نوع نرم‌افزار و کاربری آن معلوم شد شما به طور رسمی وارد وادی گزینش اسم برای برنامه گردیده اید. حال وقت آن میباشد که نام نرم افزار خویش را با به کارگیری از طریق هایی زیرا brainstorm یا این که به عبارتی روش پرت کردن گردباد فکری گزینش نمایید. به‌این نکته دقت فرمائید که کل نام های پیشنهادی در گرد‌همایی را برای خویش یادداشت کرده و بعد همت نمائید اسمی تعیین گردیده باشد که در آینده بتوانید آنرا تغییر و تحول دهید فارغ از اینکه به کسب و کارتان ضربه ای وارد گردد در واقعیت نام نرم‌افزار شما نباید محدود کننده ی شما گردد.

رقبا را فراموش نکنید!!
بعد از فعال‌ساز‌ی گردباد اندکی به خویش وقار دهید و آن گاه به ارزیابی اسم های جان دار میان کل نرم‌افزار های رقیبان قدر خویش بپردازید. ملاحظه کنید که تعیین اسم برای اپ آن ها چه منطقی داشته اس که تاثیر مثبت در پیشرفت آن ها داشته. دنبال یک یا این که چندین قاعده ی کلی درباره‌ی اسم ها بگردید مطمئنیم به حاصل نیکی خواهید رسید. صرفا مهم ترین نکته ای که بایستی حواستان باشد این میباشد که وارد ورطه ی هولناک نسخه برداری از آنان نشوید که سبب ساز حذف شما از بازار گردد.

یه سیلابلی یا این که یکسری سیلابلی!؟
اکثری استعمال از اسم های مخفف و یک سیلابلی را بر اسم های تعدادی واژه ای ترجیح میدهند و اعتقاددارند که اینجور نام ها برای مخاطب ریلکس خیس تلفط میگردد و به حافظه وی میماند مانند اسکایپ یا این که اسنپ. ولی تا حدودی صحیح هم می‌گویند اما نکته اینجاست که گزینش اسم برای اپ ملاکات مختلف دیگری هم داراست از جمله یکی وسیع ترین نکاتی که موقع تعیین اسم برای نرم افزار بایستی آن را در لحاظ گرفت شرایطی میباشد که مغازه هایی زیرا گوگل پلی، نرم‌افزار استور و یا این که بازار و مایکت برای نشر نرم‌افزار قرار می‌دهند. از جمله اپل به نام هایی که توضیحی از محتوای خویش درونشان باشد اهمیت بیشتری نسبت به سایر می‌دهد و درصورتی که قرار به حذف از بازار باشد آنها‌را در حق تقدم های بعدی قرار میدهد. از جمله نرم‌افزار evernote علاوه بر اینکه اسم شل و دو سیلابلی میباشد، توضیحی از کاری هم که میخواهد بکند در خویش داراست که تبدیل به یک اسم ایده آل شده‌است.

ابزار ها رو داشته باش!
همان گونه که ذکر کردیم جست و جو میان اسم های گوناگون خویش یک مرحله ی اصلی در تعیین اسم برای نرم‌افزار میباشد که شما هم می بایست این فعالیت را انجام دهید. حالا برای این جست و جو ابزارهایی منحصربه‌فرد نام نرم افزار وجود دارااست که در این شیوه میتوانند یاری کننده باشند مثلا وبسایت namebot که یک پلتفرم برای تعیین اسم مطلوب برای دامنه یا این که نرم‌افزار یا این که … هست که شما کلمه ها خویش را تحویل آن می دهید و اشکال و اقسام نام های پیشنهادی را تحویل شما می‌دهد و یا این که پلتفرم mobile app business name generator & idea که بدین شکل میباشد که یک یا این که دو واژه و کلمه ای که به کسب و کارتان رابطه داراست را تحویل آن می دهید، روی واژه و کلمه ی ایجاد کلیک می‌کنید و آن هم چند اسم به شما تحویل می‌دهد


انیمیشن خیلی راحته هنگامی که...
وقتی که شما درگیر به یک کسب و عمل می باشید به طور بالفعل، گزینش اسم برای نرم افزار حتی از آب خردن هم معمولی خیس میباشد. بدین شکل که شما نامی که در پیشین به عنوان مثال برای مغازه خویش تعیین کردید می‌گذارید و در کنار آن خصوصیت کسب وکار خویش را ذکر می‌کنید. همین!! صرفا به‌این نکته دقت نمائید که نرم‌افزار استور محدودیت 50 واژه و کلمه ای و گوگل پلی محدودیت سی کلمه و واژه ای دارا‌هستند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)