مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

دنبال کنندگان Fake Instagram چه چیزی است؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد


به طور تقریبً کلیه ما دست کم تعداد یه خرده دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام داریم. حتی در شرایطی که ابداً متوجه نشوید .شما ممکن میباشد تصور کنید ، چه کسی اهمیت می‌دهد؟ و دنبال کننده جعلی و مهم نداریم ، صحت دارد؟ متأسفانه ، فالور های جعلی میتوانند عواقب منفی داشته باشند ، میتوانند برای شما اسپم بفرستند یا این که حسابتان را هک نمایند ، یا این که با پست کردن تعداد بسیار متعددی پیام از جانب شما به اینستاگرام سبب خواهد شد تا اکانت شمارا مسدود نمایند.

دنبال کنندگان Fake Instagram چه چیزی است؟
دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام مرتبط با شخصیت های جعلی میباشند ، که اکثر وقت ها به وسیله رباتهایی ساخت و ساز میگردند که صدها یا این که هزاران اکانت هرزنامه را ساخت‌و‌ساز می نمایند.

چرا اشخاص یا این که رباتها این حسابهای جعلی را ساخت و ساز می نمایند؟ اکثر وقت ها فروشندگان در‌پی فالورهای جعلی با هزینه نادر میباشد. بخش اعظمی از یوزرها حقیقی وواقعی اینستاگرام برای ارتقاء تعداد فالور های خویش برای ارتقاء نفوذ در اینستاگرام ، خرید دنبال کننده های جعلی ارزان ارزش را گزینش می نمایند. آیا می بایست دنبال کننده های جعلی بخرید؟ خیر ، احتمالاً اینطور وجود ندارد.

اگرچه به لحاظ میرسد با یه خرده همت ، می‌توانید فالور های جعلی خویش را در اینستاگرام به طریق چشمگیری ارتقاء دهید ، البته در غایت این یک ایده بد میباشد. فالور جعلی حقیقتاً پستهای شما‌را دوست ندارد یا این که به صورت معناداری به تعامل کلی شما زخم میرسانند. درگیر کنندگی عاملی در الگوریتم اینستاگرام میباشد که میتواند در طریق مشاهده پست های شما به وسیله اشخاص در تأثیر بگذارد.

چه طور یک پیوند به استوری خویش در اینستاگرام اضافه کنیم؟
چه‌گونه از استیکرهای اینستاگرام به کار گیری کنیم؟ (۱۴ پیشنهاد و ترفند)
درصورتی که میخواهید یک تأثیرگذار در اینستاگرام باشید ، عموم رغبت دارا‌هستند که اندازه مخاطبان شما زیاد باشد. در صورتی شما ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده دارید ، ولی یک عکس شما صرفا ۱۰۰ لایک داراست، معین میباشد که محتوای شما عالی و تأثیرگذار وجود ندارد ، و بقیه و برند های تجاری نمی‌خواهند با شما همیاری نمایند. بویژه آنان مایل نیستند که در صورتیکه فالور جعلی خریداری کرده باشید بطور منظم با شما همیاری نمایند.

حتی در صورتی‌که نگران تعاملات نباشید ، رهروان جعلی قانون ها اینستاگرام را می شکنند و می‌توانند باعث به تولید مسدودی در اکانت شما شوند. اگرچه بخش اعظمی از فالور های جعلی نسبتاً بی ضرر و زیان می باشند البته آن ها همینطور میتوانند به صورت بالقوه حساب شمارا هک نمایند .

چه گونه فالور های جعلی را پیداکنیم؟
به چه شکل می‌توانید بگویید کدام فالور ها جعلی میباشند؟ اکثر اوقات ، بسیار شفاف میباشد. فالورهای جعلی رغبت دارا‌هستند که مطالبی در برگه خویش نداشته باشند ، تعداد متعددی اشخاص را دنبال می نمایند و نسبتاًً هیچ فالوری ندارند و اسم های اسپم سیرتکامل و شفاف دارا هستند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)