مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ایده‌هایی برای بازاریابی بهتر برنامه ها


ایده‌هایی برای بازاریابی بهتر برنامه ها

حدودا امروزه همگی عموم از خردسال ها طفل تا سالمندان از دستگاه‌های موبایل طراحی اپلیکیشن در مشهد استعمال می‌نمایند. به این ترتیب یک بازار گسترده برای نرم افزار ها وجود دارااست. متاسفانه، بخش اعظمی از اپ‌های کاربردی روزمره دانلود می گردند و بعضی نیز هیچگاه گزینه استعمال قرار نمی‌گیرند.

برای اینکه عموم اپ‌های کاربردی شمارا از در میان صدها اپ با امکاناتی شبیه گزینش نمایند، شما نیاز به بازاریابی عالی دارید.

معمولا نقط ی اوج دانلود نرم افزار‌های کاربردی یک سری هفته نخستین نشر آن‌ها میباشد. اما در‌صورتی‌که که جامعه اپ‌ کاربردی شما و همت‌های بازاریابی شما به صورت مستمر نباشد، نتیجه ها شما نیز کوتاه بازه زمانی خواهد بود و نتایجی همیشگی کسب نخواهید کرد.

شما می بایست یک نرم‌افزار بلند برهه زمانی را تولید نمائید. برای آغاز، استراتژی بازاریابی خویش را به دو نصیب تاکتیک‌های قبل از راه اندازی و بعد از راه اندازی تقسیم نمائید.

بازاریابی نرم‌افزار ها قبل از راه اندازی آن‌ها

بازاریابی را مدتی طولانی قبل از نشر اپلیکیشن‌های خویش استارت نمائید.

از لحظه‌ای که مفاهیم و طرح‌های اپلیکیشن کاربردی در ذهنیت شما بدون نقص می شود، شما بایستی به تامل بازاریابی آن باشید و بدانید که یوزرها ایده‌آل شما چه عده ای می‌باشند و چرا آن‌ها می بایست برنامه شما‌را دانلود نمایند و شما به چه شکل می توانید این یوزرها را به دانلود اپلیکیشن خویش سوق دهید. پس به محض اینکه معنی نرم افزار کاربردی در ذهنیت شما بدون نقص شد، به اندیشه آغاز بازاریابی برای آن باشید.

بازاریابی در اوایل یک اپ کاربردی میتواند انتظارات را ساخت نماید. عموم همواره جدیدترین و پایانی اپ‌های کاربردی بازار را دوست دارا‌هستند.

مبتنی بر مطالعاتی که بوسیله گوگل انجام شده میباشد، فقط 40 درصد از یوزرها موبایل به جستجوی اپ‌های کاربردی از روش مغازه اپ‌های کاربردی میپردازند. سایر افراد صرفا نرم‌افزار‌های کاربردی ما یحتاج خویش را از روش ویدئوهای یوتیوب، یادگرفتن‌های آنلاین و بقیه آیتم‌های دیگر مییابند.

براین اساس وقتی که شما استارت به اپ‌ریزی برای بازاریابی خویش میکنید مسئله‌های مختلفی را میتوانید زیر پوشش قرار دهید.

استارت به برقراری تعاملات با مشتریان احتمالی خویش نمایید

به مراد ساخت و ساز اپ‌ کاربردی ایده‌آل، شما بایستی به گونه ای اپلیکیشن کاربردی را پباده سازی نمائید تا نیازهای یوزرها را برآورده سازد. عموم فقط اپ‌هایی را دانلود می‌نمایند که به آنان به شدت‌ نیاز داشته باشند.

بدین ترتیب می بایست در طول فرایند ساخت و ساز اپ‌های کاربردی، برخورد مخاطبان مقصود خویش را نیز اخذ فرمائید. درپی مشتریان احتمالی و تعامل با آن ها در فرایند ساخت‌و‌ساز اپ‌ کاربردی خویش باشید. از یوزرها حقیقی بازخوردهایی را از روش تالارهای رای زنی اینترنت‌تارنما‌های دارای ربط و رسانه‌های اجتماعی اخذ نمائید.

شما میتوانید از ابزارهای نظارتی نیز به کارگیری فرمائید که‌این ابزارها در شناسایی رهبران صنعت به شما امداد می‌نمایند و شما می توانید برای اخذ برخورد از آنها نیز به کار گیری فرمائید.

از جمله، بازاستریم با اینفلوئنسرها (اشخاص پر اسم و رسم در کانال‌های اجتماعی که تعداد متعددی دنبال‌کننده دارا هستند) به خواسته اخذ برخورد راجع به خصوصیت‌های نرم‌افزار‌های پایین اینترنت کار می‌نماید بعد این بازخوردها را در فعال‌ساز‌ی اپ‌ها نیز اعمال می‌نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)