مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزایای اپلیکیشن برای کسب و کارها


مزایای اپ برای کسب و امور
اما کمپانی‌ها تصمیم به حداکثر فایده‌وری از منابع خویش برای کسب شایسته ترین سود را دارا‌هستند. طراحی اپلیکیشن در مشهد در کنار مراحل رو به رویش به کار گیری از تلفن‌های هوشمند، به کار گیری از نرم‌افزار ها به وسیله کمپانی‌ها و کسب و امور تبدیل به یک استراتژی برای ساخت دسته‌ای از مزایا برای آنان شده‌است. این دست از مزایا به یک سری نوع تقسیم می گردند که در‌این نوشته‌ی‌علمی آنان‌را شرح خوا‌هیم بخشید.

نرم‌افزار ها را تحت عنوان تقویت‌کننده فروش خویش در لحاظ بگیرید

یکی‌از مهم‌ترین هدف ها هر کسب و کاری رشدی استوار و ارتقا بهره میباشد. تجربیات پیروزی‌آمیز رهبران بازار مانند زارا، استارباکس، پیتزا دومینو و بقیه مورد ها اثبات نموده است که نرم‌افزار ها میتواند به صورت چشمگیری به ارتقا فروش یاری دهد. در اینجا برخی نمونه‌ها درباره ی این مقاله ارائه شده‌است:

زارا با به کار گیری از اپ کاربردی گوشی خویش پیروز به ارتقا 60 درصدی فروش شد.

بعد از فعال سازی اپلیکیشن‌ موبایل ربکا مینکوف، این اسم تجاری چیره به فروش سه برابر بیشتر جامه‌ها نسبت به انتظارات کمپانی شد.

بعد از نشر نرم‌افزار گوشی پیتزا دومینو، این اسم تجاری پیروز به ارتقا 28 درصدی فروش خویش در بریتانیا شد.

 

مشتریان مدرن مدام به تلفن‌های هوشمند خویش دقت می‌نمایند

تلفن‌های هوشمند دیگر فقط یک ابزار نیستند و دیگر تبدیل به بخشی از روش معاش ما گردیده‌اند. در اولِ ظهور تلفن‌های هوشمند، مزایای آن‌ها برای کسب و شغل های کوچک خیلی روشن نبود. صرفا 10 درصد از مشتریان تلفن‌های هوشمند داشتند و حتی مقدار کمتری از این درصد جمعیت نیز بر روی تلفن‌های یاروهمدم خویش فعال بودند. امروزه، نزدیک به 60 درصد از جمعیت دنیا دارنده یک گوشی می باشند (و این آمار برای اروپا و امریکای شمالی حدودا برابر با صد درصد میباشد) و به همین عامل تغییرات در تعداد یوزرها فعال موبایل حقیقتا پهناور بوده میباشد.

علاوه بر این آمار نشان می دهد که اشخاص بزرگسال نزدیک به سه ساعت و نیم از وقت خویش را صرف برنامه ها می‌نمایند. پس منطقی میباشد که عموم بخشی از این بازه زمانی هم بر روی اپلیکیشن کاربردی شما صرف نمایند، همینطور در حالتی‌که که اپ‌های کاربردی شما صرفا وابسته به سیستم‌استدلال اندروید میباشد، بهتر میباشد یک ورژن از آن را نیز برای سیستم‌ادله IOS ارائه دهید و بالعکس، تا به این صورت تا حد قابلیت و امکان بخش اعظمی از یوزرها بالقوه خویش را پوشش دهید.

ایده‌هایی برای بازاریابی بهتر نرم افزار ها

حدودا امروزه تمامی عموم از کودک ها بچه تا سالمندان از دستگاه‌های موبایل استعمال می‌نمایند. براین اساس یک بازار عظیم برای نرم‌افزار ها وجود دارااست. متاسفانه، بخش اعظمی از نرم‌افزار‌های کاربردی روزمره دانلود میگردند و بعضا نیز هیچگاه آیتم به کار گیری قرار نمی‌گیرند.

برای اینکه عموم نرم افزار‌های کاربردی شما‌را از در بین صدها اپلیکیشن با امکاناتی شبیه گزینش نمایند، شما نیاز به بازاریابی عالی دارید.

معمولا نقط ی اوج دانلود نرم افزار‌های کاربردی چندین هفته نخستین تکثیر آن ها میباشد. البته در‌صورتی‌که که جامعه اپ‌ کاربردی شما و عملکرد‌های بازاریابی شما به صورت همیشگی نباشد، نتیجه ها شما نیز کوتاه مقطع خواهد بود و نتایجی مستمر کسب نخواهید کرد.

شما می بایست یک نرم‌افزار بلند زمان را ساخت نمایید. برای آغاز، استراتژی بازاریابی خویش را به دو قسمت تاکتیک‌های قبل از فعال سازی و بعداز فعال سازی تقسیم فرمایید.

بازاریابی اپ ها قبل از فعال سازی آن‌ها

بازاریابی را مدتی طولانی قبل از تکثیر نرم‌افزار‌های خویش آغاز نمائید.

از لحظه‌ای که مفاهیم و طرح‌های اپلیکیشن کاربردی در ذهنیت شما بی نقص می گردد، شما بایستی به اندیشه بازاریابی آن باشید و بدانید که یوزرها ایده‌آل شما چه عده ای می باشند و چرا آنان بایستی اپلیکیشن شمارا دانلود نمایند و شما چه طور می توانید این یوزرها را به دانلود نرم افزار خویش سوق دهید. پس به محض اینکه معنی اپ کاربردی در ذهنیت شما بی نقص شد، به تفکر آغاز بازاریابی برای آن باشید.

بازاریابی در اوایل یک نرم‌افزار کاربردی میتواند انتظارات را ساخت و ساز نماید. عموم همواره جدیدترین و آخری نرم‌افزار‌های کاربردی بازار را دوست دارا هستند.

مبتنی بر مطالعاتی که بوسیله گوگل انجام یافته میباشد، صرفا 40 درصد از یوزرها گوشی به جستجوی نرم‌افزار‌های کاربردی از روش دکان نرم افزار‌های کاربردی میپردازند. دیگران فقط اپ‌های کاربردی مایحتاج خویش را از روش ویدئوهای یوتیوب، یادگرفتن‌های آنلاین و بقیه مورد‌های دیگر می یابند.

به این ترتیب وقتی که شما استارت به اپ‌ریزی برای بازاریابی خویش میکنید موضوع‌های مختلفی را میتوانید زیر پوشش قرار دهید.

آغاز به برقراری تعاملات با مشتریان احتمالی خویش فرمائید

به مراد ساخت و ساز نرم افزار‌ کاربردی ایده‌آل، شما می بایست به طوری اپلیکیشن کاربردی را پباده سازی فرمایید تا نیازهای یوزرها را برآورده سازد. عموم صرفا نرم‌افزار‌هایی را دانلود می‌نمایند که به آن ها به شدت‌ نیاز داشته باشند.

به این ترتیب می بایست در حین روند ساخت اپ‌های کاربردی، برخورد مخاطبان مقصود خویش را نیز اخذ نمائید. در ادامه مشتریان احتمالی و تعامل با آنان در پروسه ساخت و ساز اپ‌ کاربردی خویش باشید. از یوزرها حقیقی و واقعی بازخوردهایی را از روش تالارهای گفتگو اینترنت‌تارنما‌های دارای ارتباط و رسانه‌های اجتماعی اخذ نمایید.

شما میتوانید از ابزارهای نظارتی نیز به کارگیری فرمائید که‌این ابزارها در شناسایی رهبران صنعت به شما امداد می‌نمایند و شما می توانید برای اخذ برخورد از آنان نیز به کارگیری نمایید.

از جمله، بازاستریم با اینفلوئنسرها (اشخاص دارای اسم و رسم در کانال‌های اجتماعی که تعداد متعددی دنبال‌کننده دارا هستند) به مراد اخذ برخورد در امر خصوصیت‌های اپلیکیشن‌های ذیل اینترنت کار می‌نماید آن‌گاه این بازخوردها را در فعال سازی اپلیکیشن‌ها نیز اعمال می‌نماید.

یک وب لاگ بسازید

بلاگ یکی شایسته ترین نحوه‌های اشتراک‌گذاری داده ها آنلاین میباشد و شما از روش آن می تواند با ارسال پست‌هایی به صورت منظم، مخاطبان را بروز نگهدارید. شما بایستی به محض تولید تارنما اپلیکیشن خویش، مبادرت به فعال‌سازی یک بلاگ نیز در کنار آن فرمایید.

به اشتراک‌گذاری تجربیات خویش در ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار، خواننده گان را سرگرم آن خواهد کرد. آن ها حس می‌نمایند در‌این پروسه حضور دارا هستند و شما می‌توانید از روش عده ای که با پست‌ها رابطه برقرار می‌نمایند، بازخوردی عالی اخذ فرمائید.

این مسئله همینطور منجر ساخت علائق در اپ‌ کاربردی شما می گردند و وب لاگ تبدیل به محلی برای برقراری رابطه با یوزرها، حتی بعد از فعال سازی اپ‌ کاربردی می‌گردد.

آغاز به پخش تیزر فرمائید

شما می توانید مجموع ارتفاع روز درباره‌ی نرم‌افزار کاربردی خویش حرف فرمایید البته عموم مدام می خواهند این چیزها را با دیده خویش ببینند.

با به کارگیری از تیزرها و پیش‌اکران‌ها شما می توانید مشتریان را از حالت «عشق‌مند» به حالت «هیجان‌زده» برای اپ‌کاربردی خویش ببرید. آدم‌ها موجوداتی بصری می باشند. ویدئوهای تبلیغاتی و تصاویر از نرم‌افزار‌های کاربردی شما منجر می‌گردد که عموم به مکان صرفا شنیدن خبرها راجع‌به اپ کاربردی شما، به شخصه آن را ببینند.

شما میتوانید از این تکنیک برای رویش یک فهرست نشانی اینترنتی از کاربرانی که عشق و علاقه‌مند به نرم افزار‌ کاربردی شما میباشند، استعمال نمائید.

استارت به مهیا‌سازی پرونده‌های خبرها و اطلاع رسانی‌هایی فرمائید که بایستی به رسانه‌ها ارسال شوند

شما می بایست برای تاریخ نشر اپلیکیشن کاربردی خویش آغاز به فراهم‌سازی پرونده‌های خبرها و اطلاع رسانی‌هایی نمائید که بایستی به رسانه‌ها ارسال شوند. سایت شما بایستی کاملا فراهم باشد و بایستی ویدئوهایی برای اشاعه خصوصیت‌های کلید نرم‌افزار‌‌کاربردی خویش داشته باشید و بخشی از محتوای آن نیز بایستی مانند تاریخ نشر یا این که پست‌های وبلاگی باشد.

بایستی با رسانه‌های دارای ربط، اینفلوئنسرهای صنعت خویش و بلاگ‌های نویس‌های دارای اعتبار برای رای زنی‌ها و چک‌ اپ‌ کاربردی خویش رابطه برقرار نمائید.

فعلا که اپلیکیشن کاربردی شما فعال‌ساز‌ی شده‌است، فعالیت شما کل گردیده وجود ندارد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۱:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)