مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپ

وسعت ذیل و مطلوب
قابل انجام بر روی کلیه دستگاه ها
سرعت و همت بالا
مصرف باصرفه باتری
پباده سازی برنامه تلفن همراه

فرایند ایجاد نرم‌افزار اندروید
جهت پباده سازی برنامه اندروید باید سه چیز را خوب بشناسید که دربرگیرنده :

آشنایی غرض
طراحی اپلیکیشن در مشهد  در گام اولیه بایستی معلوم نمائید می‌خواهید از چه ابزاری و با چه امکاناتی به کار گیری نمائید از جمله از چه طرحی می‌خواهید استعمال نمائید بعد از آن به‌این مورد بپردازید که قرار میباشد اپ شما چه اهدافی را دنبال کند و چه خصوصیت های خواهد داشت تا بر طبق آن منابع لازم را تهیه و تنظیم کنید .

فعال‌ساز‌ی و گسترش برنامه
نقشه وایفریم از نرم‌افزار پباده سازی گردیده و بر پایه ی آن طرح متبوع ساخت و ساز می‌شود و نظرها مشتری اخذ و قسمت های متبوع تصحیح میشوند .

آزمایش به وسیله مشابه ساز اندرویدی
با استعمال از ابزار های مشابه ساز اندرویدی نرم‌افزار پباده سازی گردیده را در آن بر طبق گنجایش ، حافظه موقت و یا این که هر چیز دیگری که اصلی میباشد نظارت کرده و ایرادات آن یافته و رفع می‌گردد .

توسعه و گسترش و پشتیبانی
جهت تقویت رابطه یوزرها با اپ و جهت بسط هدف ها متبوع مشتری و با اخذ نظرها یوزرها نرم‌افزار پیشرفته مخاطب پسند خیس می‌گردد و پشتیبانی و جواب صحیح به کلیه این بازخوردها امری حیاتی در پایداری برنامه محسوب می‌شود .

رهام اینترنت کمپانی پباده سازی اپ اندروید
پباده سازی برنامه اندروید رهام اینترنت در تهران و شیراز توسط تیمی مجرب ، کارشناس و با مسئولیت فراهم سرویس رسانی به شما هموطنان عزیز در هرجای مرزو بوم عزیزمان می‌باشد . رهام اینترنت با پباده سازی اپ های اندروید و آی وی اس و دارا بودن مثال شغل های حاذق توانسته میباشد رضایت 100 درصدی مشتریان خویش را بدست آورد و این افتخار مطرح ترین اجرو پاداش ای میباشد که رهام اینترنت توانسته میباشد در زمان سالها همت و سرویس رسانی بدست آورد .



 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۷:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)