مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

خصوصیات نرم افزار

تنظیم یک نوشته‌ی‌علمی با خصوصیت‌های مهم و کاربردی نرم افزار و طراحی اپلیکیشن در مشهد
یک نوشته‌ی علمی با خصوصیت‌های مهم و کاربردی از نرم افزار بنویسید و در شکل قابلیت و امکان تصاویری از نرم افزار به آن اضافه نمایید. حتی میتوانید یک ویدیو دمو هم در مقاله قرار دهید.

صادر کردن پیوند اپ برای کاربرانی که از تارنما خرید کردند.
می‌قدرت لینک و پیوند اپ خویش را در پست الکرونیکی‌های تایید فرایند خرید گنجاند. بنابراین نرم‌افزار شما در تلفن همراه مشتری‌های متعهد نصب می گردد. به علاوه میتوانید یک کوپن تخفیف برای مشتری‌ها در لحاظ بگیرید و کاری فرمائید که مشتری‌ها بتوانند تنها از روش آمدن به برنامه از آن به کارگیری نمایند.

تحلیل نرم افزار خویش در وبسایت های فروش برنامه
هنگامی که اپ شما به دفعات بسیار زیاد دانلود گردد و نظرها مثبتی درباره‌ی آن نوشته خواهد شد عمل شما بسیار معمولی میگردد و براین اساس نرم‌افزار شما در بین کاربرانی که ذوق وسلیقه مشابهی دارا هستند دارای اسم و رسم می‌گردد.
در پایان به خیال و خاطر داشته باشید که غرض شما کردار اپلیکیشنی میباشد که یوزرها درپی آن می‌باشند تا به راحتی آن را پیدا کرده، دانلود و نصب می‌نمایند و به راحتی از آن به کارگیری می‌نمایند.

نقش نرم افزار‌های گوشی در تبادل داده ها
در کنار وب لاگ ها، قابل انعطاف‌افزارهای تلفن همراه (mobile apps) و سیستم برهان گوگلی و اپلی، امروزه انقلابی در عرصه فناوری داده ها و ارتباطات ساخت‌و‌ساز کرده‌اند. نقش مهمی در توسعه و گسترش ارتباطات و تبادل داده ها و مجال‌سازی‌های خلاقانه اینترنتی ایفا کرده‌میباشد. فعلا خیلی از فرآیندهای بانکی، اطلاعاتی، تبادل داده ها و تعاملات ارتباطی هوشمندانه از روش تلفن همراه شکل میگیرد. تلفن همراه های هوشمند (smartphones)، امروزه تحت عنوان ابزارهای غیر قابل انکار در دنیای وب و بسط سرویس ها آن به شمار میایند. شماری از مخاطبان وب، از روش قابل انعطاف افزارهای قابل نصب بر روی سیستم استدلال‌های متفاوت تلفن همراه های موبایل، به دنیای وب متصل گردیده و از قابلیت و امکان های متنوع آن استعمال می نمایند.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۸:۴۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)