مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پباده سازی نرم‌افزار و بسط آن

چه‌طور به یک گسترش دهنده تلفن همراه چیره تبدیل شویم؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد
زمان های مجازی یادگرفتن پباده سازی نرم‌افزار و بسط آن
برای ارتقا داده ها و بروزرسانی علم خویش در موضوع پباده سازی برنامه شما می‌توانید در عصر های آنلاین فراگیری کدنویسی که اکثر انها به طور مجانی می باشند، مانند udacity و khanacademy نام نویسی فرمایید و با تعریف و تمجید پروژه های فردی مهارت های خویش را به طور خودآموز افزایش دهید. با این طرز با صرف هزینه اندک و سوای نیاز به کلاس های حضوری و فقط با داشتن پشتکار کافی، پیشرفت چشمگیری در اپلیکیشن نویسی اندروید یا این که iOS خواهید داشت.


به صورت مجموع پباده سازی برنامه گوشی فرایند ای پیچیده از کدنویسی، خلاقیت و دانش نرم افزار نویسی میباشد که نیاز به صرف مقطع، شکیبایی، همت و عشق و علاقه زیاد دارااست. در حالتی که بتوانید فرایند اول تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس ماهر را به طور اصولی و با علم کافی استارت نمایید مطمئن باشید در آینده ای مجاورت در دنیای پباده سازی برنامه به یک اپ نویس و بسط دهنده پیروز با درآمد بالا تبدیل میشوید.

 

چه‌طور اپلیکیشن نویس برنده اندروید شویم؟
چه‌طور نرم‌افزار نویس اندروید شویم؟

ازآنجاکه برنامه های تلفن همراه بیشتر و بیشتر عموم را از خط مش های خلاقانه و دیدنی و غیر قابل تصور به هم وصل می نمایند، اپ نویسی زیر تلفن همراه به شغلی بی نیاز خیس، قانع کننده و ضروری برای اقتصاد دنیای امروزی تبدیل گردیده. اپ های موبایلی که روزمره به کارگیری می‌کنیم، روش کسب و فعالیت، روش های ارتباطی، استعمال از سرگرمی و یادگیری را تغییر تحول داده میباشد. خطا وجود ندارد در شرایطی که تامل کردید نرم افزار نویسی تلفن همراه یک کدام از شایسته ترین شغل ها فعلی عالم میباشد.

خب پس چطوری اپ نویسم تلفن همراه بشیم؟ بصورت خلاصه: یک پلتفرم را گزینش می‌کنید (مثل Android, iOS, Windows Mobile) ، مهارتهای فنی را یاد میگیرید، مهارتهای شخصیتی خویش را تقویت میکنید و کل.

ولی بیایید مقداری جزئیات بیشتری را پیدا کنیم. در اینجا، ما قصد داریم به صورت خاص به مسیر تبدیل شدن به یک گسترش دهنده اندروید بپردازیم.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۹:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)