مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

قیمت گذاری توسط نیروی متخصص اپلیکیشن


نرخ‌گذاری بوسیله نیروی کارشناس
طراح یو ایکس (UX DESIGNER)، توسعه و گسترش دهنده اندروید  طراحی اپلیکیشن در مشهد (ANDROID DEVELOPER)، مهندس دیتا (DATA ENGINEER)، فرانت اند امور (FRONT-END DEVELPER)، متخصصان بهینه سازی (بهینه سازی) و شبکه های عمومی (SOCIAL MEDIA)، تخصصی های لازم برای پباده سازی و ساخت‌و‌ساز برنامه می باشند که همگی در مراحل ساخت‌و‌ساز، شرکت کردن دارا‌هستند و تخصص و تجربه و مهارت هرمورد، در نرخ‌گذاری اپلیکیشن، تأثیرگذار خواهد بود.

 

همینطور
در شرایطی که نرم‌افزار متبوع شما، بازی با گرافیک بالا و چندمرحله ای میباشد، به نرخ‌گذاری مستقل نسبت به برنامه های مرسوم بازار، نیاز داراست.هزینه ساخت و ساز اپ در این زمینه ممکن میباشد گوناگون باشد.
نرم‌افزار های بازی هایی نظیر آموزشی، اکشن، تفننی، رانندگی، لغت ها و دانستنی ها، معمایی، راهبُرد، امتیازی، خانوادگی، مشابه سازی، ماجراجویی و ورزشی، به دوران بندی، گرافیک و ساختار خاصی برای پباده سازی نیاز دارا هستند که همگی در حین و بها آخرین، تأثیرگذار میباشد. لذا می بایست صفر تا ۱۰۰ ایده نرم افزار بازی را به طور مکتوب در دست کمپانی پباده سازی نرم‌افزار قرار دهید.
نرم افزار های کاربردی مثل آب و هوا، یادگرفتن، کارها مالی، اخبار، دارو و معالجه، مدل معاش، سیر و هجرت، آشپزی، پیام رسان ها، سرگرمی و شبکه‌های‌مردمی، بسته به کارکرد، گنجایش سرویس ها دهی، عضوگیری، پرداخت باطن طرحی، محتوا و رابط های کاربرد و غیره، ارزش ها متفاوتی دارا هستند و طراحان نرم افزار تا بازه زمانی اخذ ایده مکتوب و منظره عمل، حاذق به نرخ‌گذاری ظریف نیستند.
در صورتی نرم‌افزار متبوع شما، قابلیت زوم کردن روی مطالب و تصاویر داشته باشد، قابلیت و امکان تهیه رنگ و فوت داشته باشد، قابلیت مشاهده کرد در شب داشته باشد و بتوانید از قابلیت و امکان های موبایل هوشمند خویش در داخل نرم افزار متبوع خویش استعمال فرمائید، تمامی در نرخ‌گذاری پایانی برنامه تأثیرگذار میباشند.
هزینه پباده سازی اپ خویش را با محاسبه ارزش ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار رقبای خویش، تقریب بزنید. اگرچه شیوه قابل قبولی وجود ندارد ولی شمارا با کلیات هزینه ها آشنا می نماید.
موسسات پباده سازی نرم‌افزار، فرصتی برای تایپ صدها ورقه کتاب یا این که نشریه و ویراستاری محتوا ندارند. برای کاهش هزینه ها، این نصیب از مراحل پباده سازی برنامه را به شرکت های و مؤسسات فعال در‌این حوزه ها بسپارید.


همان گونه که در معیارهای بالا مشاهده کردید، خصوصیت های یک برنامه و مدت پباده سازی، کلیه در نرخ‌گذاری آخری مؤثر می باشند و هر شرکتی، تعرفه های خاص خویش را مبنی بر عرف بازار، در حیث می‌گیرد. برای نظارت کلی ارزش اپلیکیشن متبوع شما،می‌توانید فرم پایین را لبریز فرمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)