مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استاندارد های لازم برای طراحی نرم افزار حرفه ای

استاندارد های ما یحتاج برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار ماهر

طراحی اپلیکیشن در مشهد برای تولید اپ ماهر شما بایستی چندین استاندارد ها را رعایت فرمایید. استاندارد هایی که به شما یاری می نماید درصد برد اپلیکشن شما یک‌سری برابر وضعیت معمولی گردد. به همین مراد ما قصد داریم درپی مواقعی را که می بایست برای استاندارد سازی نرم افزار خویش رعایت فرمایید؛ شرح دهیم.
سرعت لودینگ اپلیکیشنتان را بالا ببریدهمان طور که میدانید؛ زمانی که اپ شما آغاز به اجرا می نماید؛ بایستی چندین فولدر را برای استارت عمل خویش بارگیری نماید. این قضیه سبب نماید شدن سرعت لودینگ اَپ شما می‌شود که راه‌حل ی آن کاهش پوشه ها برای بارگیری میباشد. شاید ندانید اما سرعت اجرای اَپ برای یوزرها از اهمیت بالایی برخوردار‌است. به همین عامل می بایست تا آن جا که میگردد سرعت استارت به عمل اپلیکیشنتان را ارتقا دهید.
از سرور کار کشته به کارگیری فرمائیدشاید خیلی ها برای اَپ های جدید ساخت‌و‌ساز گردیده ی خویش از هاست به کار گیری نمایند. البته بایستی اعلام کرد که به کار گیری از یک سرور حاذق سبب می‌شود سرعت گشوده شدن نرم افزار شما بسیار بالا برود. همینطور پشتیبانی یک سرور توانا از برنامه شما، یاری می نماید تا اَپ آیتم نظرتان بسیار جاری فعالیت نماید و سرعت بالایی در اجرای فرمان العمل ها داشته باشد.
به کار گیری از سایز فونت مطلوببهتر میباشد تا آن جا که میتوانید از فونت های وسیع و بولد در برنامه خویش استعمال نکنید. سایز نا مطلوب فونت و استعمال از فونت های بیش تر از حد عظیم دیده خواننده را اذیت می نماید و سبب ساز می گردد تا آنان با گاز فضا اپ شمارا شکاف نمایند.
ساخت‌و‌ساز رابط کاربری سهل و آسان و ماهردر ایجاد نرم افزار ماهر بایستی اعتنا داشته باشید که مخاطب در اَپ شما حس راحتی نماید. به همین خواسته بایستی تا مکان ممکن اخذ داده ها از مخاطب را معدود نمائید. مثلا از آنها اشکال داده ها غیر ضروری مانند کد پستی و یا این که نشانی دفتر را نخواهید و برای تصاحب کردن داده ها حیاتی از آنها، بهتر میباشد از Validation ها استعمال فرمایید. این عمل سبب ساز می گردد فارغ از کوچکترین اشتباه داده ها آیتم نظرتان را اخذ فرمائید.
استعمال ی مطلوب از تصاویربرای مورد ها مهمی که میخواهید به کاربرانتان نشان دهید؛ احتیاجی به استعمال از اِفکت های نامرتب و پیچیده وجود ندارد. شایسته ترین روشی که میتوانید با آن مطالب اصلی خویش را اکران دهید استعمال از تصاویر میباشد. یوزرها دیدن تصاویر را به قرائت متن ترجیح میدهند. پس بهتر میباشد شما نیز از این مجال به کارگیری نمایید و مطالب اساسی خویش را به شایسته ترین صورت اکران دهید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۴:۴۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)