مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن موبایل


از وقتی که تلفن همراه های هوشمند، دربین یوزرها اشاعه پیدا کرده اند، نرم‌افزار ها نیز با‌گاز بسط پیدا کرده اند به نحوی که هزاران نرم افزار اندرویدی و ... به بدون‌پول منتشر گردیده و آوازه پیدا کرده اند. البته هنگامی که دامنه ی مشاجره تکثیر نرم افزار ها به برنامه های تجاری می‌رسد، نشر و تمامی گیر کردن آن‌ها، اهمیت بیشتری پیدا می نماید.

آرتا امروز به ذکر طریق های خلاقانه ی بدون پول برای نشر نرم‌افزار تجاری پرداخته میباشد. این طریق ها را در استراتژی بازاریابی برنامه فروشگاهی خویش دخیل نمائید.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

طریق اولیه: یک میکرو وب سایت برای نرم افزار داشته باشید.

میکرو تارنما، یک وب سایت ایستا میباشد که نهایتا دارنده سه یا این که چهار کاغذ میباشد. چنین سایتی برای معرفی برنامه فروشگاهی و تجاری شما بسیار موءثر و با ارزش میباشد.

 

طریق دوم: آغاز به وب لاگ نویسی فرمائید

بلاگ نویسی، یاری شایانی به ارتقاء مخاطبان شما می نماید. به این ترتیب بلاگی ساخت‌و‌ساز نمائید و به میکروسایت برنامه تجاری فروشگاهی خویش متصل نمائید و به صورت منظم و با رعایت نکته های سئوی داخلی تارنما، آغاز به مالامال کردن آن نمایید.

 

شیوه سوم: تیزر تبلیغاتی اپ را در وبلاگ قرار دهید

حدود یک یا این که دو ماه قبل از فعال‌سازی اپ فروشگاهی خویش، یک تیزر برای معرفی آن بسازید و در وب لاگ و تارنما خویش قرار دهید. طی این دو ماه کارایی فرمائید آدرس اینترنتی های یوزرها علاقمند به نرم‌افزار را گردآوری فرمایید و هنگامی که اپ فراهم شد، آن را برای یوزرها ارسال نمائید.

 

طریق چهارم: با شبکه‌های‌عمومی دوست باشید

شبکه‌های‌عمومی متعدد مثل تویتر، صورت بوک، گوگل پلاس و لینکدین را برای معرفی برنامه خویش گزینش نمائید.

 

شیوه پنجم: از ساخت‌و‌ساز ویدئو برای تولیدات خویش یاری بگیرید

برای معرفی تولیدات خویش، ویدئو هایی خلاقانه یا این که مزاح ساخت‌و‌ساز فرمایید و در خلال آن به برنامه فروشگاهی خویش نیز اشاره فرمائید.

 

شیوه ششم: از انتشارات استعمال فرمائید

انتشارات یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای برندسازی و معرفی استارتاپ ها می‌باشند. می‌توانید یک خبرنامه و یا این که خبر نامه ی دارای اعتبار تعیین نمایید و از آنها برای معرفی نرم افزار خویش امداد بخواهید.

 

نحوه هفتم: از سایت های معرفی و ارزیابی نرم افزار به کار گیری فرمایید

سایت هایی می باشند که به معرفی نرم افزار های بدون پول می‌پردازند و یوزرها را به ارزیابی آن وا می دارا هستند. برای اینکه برنامه خویش را سریعا تمامی گیر فرمایید می‌توانید از این ابزار نیز به کار گیری نمایید.

مهمترین فاکتور برای ارتقاء دانلود اپ های فروشگاهی موبایلی


نحوه هشتم: شناسایی بلاگرهای فعال و معرفی برنامه

بین بلاگر ها، کسانی میباشند که به کار های مربوط به نرم‌افزار شما مشغولند. میتوانید این اشخاص را پیدا نمایید و با آن‌ها در باره ی اپ خویش کلام نمائید و از آن ها برای معرفی اپلیکیشن فروشگاهی تان یاری بخواهید.

 

نحوه نهم: مارکت های بدون پول را در حیث داشته باشید

اکثری از مارکت ها میباشند که می‌توانید اپ خویش را در آن جا قرار دهید تا یوزرها از این روش با نرم افزار تجاری تان آشنا شوند و آن را دانلود نمایند

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۷:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)