مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پایتون

طراحی اپلیکیشن در مشهد با پایتون

پلتفرم Flask
جدیدترین پلتفرم توسعه و گسترش و نرم‌افزار نویسی اینترنت با پایتون به حساب میآید. مغایر پلتفرم‌های Pyramid و Django، ابزار Flask یک «ریزپلتفرم» (MicroFramework) برای توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های کاربردی پایین اینترنت به حساب میآید. براین اساس، برای پباده سازی و ساختن نرم افزار‌های کاربردی پایین اینترنت در بعد ها کوچک ایده‌آل میباشد.

اگرچه پلتفرم Flask، ابزار بسیار جدیدی در حوزه نرم افزار نویسی اینترنت با پایتون به حساب می‌آید البته با این هم اکنون، برخی از خصوصیت‌های پررنگ دیگر پلتفرم‌های گسترش زیر اینترنت را در خویش یکدست نموده است. این پلتفرم از روش ارائه تجهیزات و قابلیت و امکان‌هایی نظیر unit testing و «سرورهای گسترش داخلی» (Built-in Development Server)، قابلیت و امکان ساختن و توسعه و گسترش اپ‌های کاربردی ذیل اینترنت قابل اطمینان و کارآمد را به توسعه و گسترش‌دهندگان و اپلیکیشن‌نویسان میدهد.

اپ نویسی اینترنت با پایتون

نکاتی در امر اپلیکیشن نویسی اینترنت با پایتون
در‌این قسمت، نکات مفیدی جهت اپ نویسی اینترنت با پایتون و توسعه و گسترش اپ‌های کاربردی، به ویژه برای اپلیکیشن‌نویسان مبتدی و تازه کار ارائه شود.

یادگیری پایتون و HTML
قبل از اینکه از پلتفرم‌های معرفی گردیده برای گسترش نرم‌افزار‌های کاربردی ذیل اینترنت مصرف شود، نیاز میباشد تا استفاده کننده یا این که اپ‌نویس مبتدی و تازه کار با مقدمات اپ‌نویسی پایتون آشنا و ساختارهای اپ‌نویسی در‌این لهجه حافظه گرفته خواهد شد. بعداز اینکه مخاطب یا این که اپلیکیشن‌نویس، با گویش پایتون و توان نرم افزار‌نویسی آن آشنا شد، ادراک بی نقص‌خیس و بهتری از اصول ما یحتاج برای پیاده‌سازی پروژه قابل انعطاف‌افزاری پیدا خواهد کرد.

یکی نکات اصلی در زمینه ی نرم افزار نویسی اینترنت با پایتون یا این که دیگر لهجه‌‌های اپلیکیشن‌نویسی، خریدن علم کافی در خصوص لهجه‌های HTML و «جاوا اسکریپت» (JavaScript | JS) میباشد. رویکردهای امروزی گسترش اپ‎‌های کاربردی زیر اینترنت، فارغ از داشتن علم کافی درخصوص این دو گویش، پیروز و قابلیت و امکان‌پذیر نخواهند بود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۶:۴۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)