مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تفاوت اندروید و IOS

تفاوت اندروید و IOS

دیر هنگامی میباشد که دو کمپانی گوگل و اپل با هم در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته اند. به نحوی که اکثراً شاهد اتفاقی غیر انتظار از این دو کمپانی هستیم. اکثری از موسسات سرگرم در حوزه ی رشته آوری و تکنولوژی برای تولیدات خویش از سیستم دلیل اندروید به کار گیری می نمایند. البته شرکت اپل با تولیدها متنوع خویش توانسته بازار عظیمی از مشتریان را در سراسر عالم برای خویش نماید.
در‌پی به یک‌سری تفاوت اصلی این دو سیستم ادله میپردازیم:
رابط کاربریسیستم دلیل IOS از نگاه رابط کاربری بسیار بی آلایش و کاربردی میباشد. به گونه ای که اکثر قشرها جامعه از کهن سال و برنا گرفته تا با سواد و بی سواد می‌توانند به راحتی با این سیستم استدلال تعامل داشته باشند. ولی دراین مورد گوگل بر روی انعطاف سیستم دلیل تمرکز داشته میباشد. گشوده بودن کد های اندروید این امکان را به موسسات متفاوت داده میباشد تا این سیستم استدلال را برای کمپانی خویش تا حدودی فردی سازی نمایند.
انتقال داده هابه انگیزه غربال های امنیتی سنگینی که اپل بر روی سیستم استدلال IOS قرار داده میباشد انتقال داده ها از روش این دستگاه به دستگاه هایی غیر از تولیدها این مجموعه بسیار اختلال میباشد. همینطور در‌صورتی‌که بخواهید فایلی را از کامپیوتر فردی تان، درون محصول ها کمپانی اپل بریزید به طور کاملً با اختلال مواجه خواهید شد. این در شرایطی که میباشد که انتقال پوشه از روش سیستم ادله اندروید به کامپیوتر و بالعکس بسیار شل خیس میباشد. همینطور شما میتوانید از روش انتقال پوشه apk در موبایل های اندرویدی برنامه های گزینه نظرتان را جا به جا نمایید.
اما درباره ی ارسال پوشه های چند رسانه ای نباید سیستم Airdrop اپل را فراموش کرد که میتواند در پهنا تعدادی ثانیه وسعت عظیمی از فیلم و عکس را جا به جا نماید.
فردی سازیدرباره‌ی فردی سازی و امنیت، ساخت و ساز نرم‌افزار ماهر در سیستم دلیل IOS گزینش بهتری میباشد. در‌این سیستم دلیل شما مسلماً می بایست اپل آیدی خویش را داشته باشید تا بتوانید از سرویس ها کمپانی اپل به کار گیری فرمائید و برای استعمال از نرم‌افزار استور قطعا بایستی این کد را به همپا پسورد آن وارد فرمائید. ولی در این باره سیستم برهان اندروید کیفیت ذیل تری از خویش نشان داده میباشد و تمامی ی داده های شمارا بر طبق خدمت جی میل که امنیت آن همواره تحت پرسش بوده میباشد؛ مراقبت و محافظت می نماید.
اما در مورد طراحی اپلیکیشن در مشهد نیز بایستی به نقطه ضعف اساسی تولیدها اپل اشاره نمود که در شرایطی که شما به هر دلیلی اپل آیدی خویش را فراموش نمایید و یا این که آن را گم فرمایید؛ ممکن میباشد هنگامی که دستگاه برای استارت عمل اپل آیدی بخواهد. شما به صورت کلی نتوانید از دستگاهتان به کار گیری نمایید.

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۲:۳۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)