مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی نرم افزار موبایل

ارزش ساخت و ساز نرم افزار


(نرخ‌گذاری نرم افزار لازم مشتری، یک فرایند مشارکتی میباشد. نیاز به خرد جمعی دارااست و مشتری نیز می بایست ایده و خواست خویش را به طور ظریف و مکتوب در دست طراحان نرم‌افزار قرار دهد.)

معیارهای هزینه ساخت و ساز برنامه
پباده سازی و ساخت و ساز برنامه ها طراحی اپلیکیشن در مشهد  مثل پباده سازی و طراحی وب سایت یا این که لوح های فشرده،بسته به پروژه و نوع فعالیت و هنگامی که می بایست برای آن تخصیص یابد،نرخ‌گذاری و بها یابی میشود.

قیمت یابی را نیز مجموعه های کارشناسی که وظیفه ساخت و ساز بخش های متعدد نرم افزار را بر عهده دارا هستند انجام میدهند و درنهایت، هزینه تولید نرم افزار پایانی مشخص و معلوم و به مشتری اعلام می گردد. این مراحل، معمولاً پیاله یکسری روز بعد از اخذ پیشنهاد مشتری انجام میشود درین تعدادی روز ایده مشتری و شیوه اجرایی آن، قابلیت و امکان سنجی و آنالیز می‌گردد.

مشتریان، آرمان گرا میباشند ولی ایده و مهارت آنها در کنار تجربه و محتوا و دارایی ای که دارا هستند، دربین مقطع، این اذن را به آنان برای کسب هدف ها آرمانی نمی دهد. این وظیفه موسسه ها پباده سازی نرم افزار میباشد که با اعتنا به اشرافی که روی مارکت و نیازهای کاربر دارا‌هستند، ایده پردازان و دوستداران به پباده سازی نرم‌افزار را با حقیقت ها آشنا نمایند و ضمن دادن سرعت برای تجاری سازی ایده، هزینه ها را نیز کاهش دهند.

در نرخ‌گذاری ساخت‌و‌ساز برنامه، مورد ها تحت تأثیر دارا هستند:
رابط کاربری لازم یک نرم‌افزار یا این که به عبارتی روایت UI/UX؛
گرافیک موردنظر برای پباده سازی نرم افزار؛
محتوایی که مشتری برای برنامه در حیث میگیرد، از ساخت و ساز محتوا تا ویراستاری و بار گذاری و کدنویسی؛
تجهیزات نرم افزار
واحد سنجش احاطه و مهارت کدنویس ها و مهندسان اپلیکیشن در پباده سازی دیتابیس و مشخصه های برنامه.


نرخ‌گذاری به وسیله نیروی کارشناس
طراح یو ایکس (UX DESIGNER)، بسط دهنده اندروید (ANDROID DEVELOPER)، مهندس دیتا (DATA ENGINEER)، فرانت اند امور (FRONT-END DEVELPER)، متخصصان seo (سئو) و شبکه‌های‌اجتماعی (SOCIAL MEDIA)، تخصصی های موردنیاز برای پباده سازی و ایجاد برنامه می باشند که کلیه در فرایند ساخت و ساز، شرکت کردن دارا‌هستند و تخصص و تجربه و مهارت هرمورد، در نرخ‌گذاری نرم‌افزار، تأثیرگذار خواهد بود.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)