مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ابزار طراحی اپلیکیشن

ابزار ساخت‌و‌ساز نرم افزار های موبایلی سی شارپ چه اسم داراست؟
Xamarin یک برای اشخاصی میباشد که در قضیه سی شارپ عمل می نمایند تا برنامه های خویش را برای اندروید و iOS ایجاد کنند.

برای طراحی اپلیکیشن در مشهد آنکه متوجه گردید که ساخت و ساز یک نرم افزار گوشی با استعمال از C# تا چه حد می‌تواند عمل جذاب و بی آلایش ای باشد کافیست که به نوشته‌ی‌علمی زامارین چه میباشد ؟ ما محرمانه بزنید و با خصوصیات و اسرار این گویش آشنا گردید.
همینطور با Xamarin میتوان اپلیکیشنی که ساخت و ساز آن با به کار گیری از سایر گویش های اپلیکیشن نویسی بیشتراز یک هفته دوران میبرد را در زمان یک روز ساخت.

به همین ما یه سفارش عالی برای شما دوستان داریم و آن یادگرفتن سی شارپ مقدماتی تا میانگین این لهجه میباشد.
پس شتاب فرمایید و مفاهیم نخستین این گویش را به خیر برای آغاز ماهر شدن و داشتن شغلی در آینده برای درآمدتان بیاموزید.
پی اچ پی(php):
php-نرم افزار نویسی گوشی

واژه و کلمه PHP برگرفته از عبارت Hypertext Preprocessor میباشد و یک لهجه نرم‌افزار نویسی سمت سرور به طور کدباز میباشد.
این لهجه به وسیله Zend Technologies در سال 1995 ساخت و ساز شد و در صدر برای ساخت سایت گزینه استعمال قرار می گرفت و مقصود از تولید آن نیز ساخت سایت ها با استعمال از آن بود. ولی امروزه کاربردهای این گویش ارتقاء یافته میباشد که مثلا آن‌ها می شود به پباده سازی برنامه های اندروید اشاره کرد.
این گویش علاوه بر اسکریپت نویسی سمت سرور برای اسکریپت نویسی در خط امر نیز به کارگیری میشود. با وجود آنکه PHP در اولِ ظهور یک گویش نرم‌افزار نویسی کاربردی برای طراحی سایت های دینامیک بود ولی امروزه این گویش به حدی پیشرفت داشته میباشد که می قدرت از آن برای ساخت و ساز نرم‌افزار های اندروید و اپ های ios نیز بهره مند شد.
با به کار گیری از PHAP توسعه و گسترش دهندگان میتوانند به آسانی نرم افزار های اندروید، نرم افزار های iOS و نرم افزار های ویندوز پباده سازی کنند.
سی پلاس پلاس(C++):
c++-اپ نویسی گوشی

شاید تعجب نمائید مگر می‌شود با این لهجه هم اپ های موبایلی ساخت‌و‌ساز ؟
بایستی بیان کنم آری می شود زیرا ازقدیم بیان کردن دود از کنده بلند میشه.
سی پلاس پلاس یک گویش نرم‌افزار نویسی شی گرا میباشد که تک بعدی نبوده و برای کاربرد های متنوعی قادر است آیتم استعمال قرار گیرد. گویش نرم افزار نویسی سی پلاس پلاس سینتکس های خویش را از لهجه سی به ارث برده میباشد و می اقتدار اعلام‌کرد که‌این لهجه از گویش سی منشا گرفته میباشد. این بدان معنا میباشد که در شرایطی که شما گویش سی را آموخته باشید یادگیری سی پلاس پلاس برای شما عمل مشکلی نخواهد بود. این دو گویش تا حدود بسیار متعددی شبیه یکدیگر می باشند اما می قدرت خاطرنشان کرد که سی پلاس پلاس اندکی پیچیده خیس و همینطور کامل تر از گویش سی می‌باشد.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۸:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)