مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معرفی زبان اپ نویسی اندروید

 

Lua
طراحی اپلیکیشن در مشهد با لهجه اپ نویسی لوا در سال ۱۳۷۱ بوسیله اعضای مجموعه تکنولوژی گرافیک دانش کده مسیحی ریود ژانیرو در برزیل نوشته شد. غرض از تایپ کردن این اپلیکیشن کامل شدن کردن نقاط ضعف گویش های C ،VB .net و ... میباشد.

مشخصات:
لوا در صنعت بازی‌های ویدئویی محبوبیت متعددی دارااست.
لوا یک گویش نرم‌افزار نویسی مدل، کامپایل نشده، بازتاب کننده و امری - تابعی میباشد.
مهمترین انگیزه آوازه گویش Lua بخاطر سرعت آن میباشد. در بخش اعظمی از مراجع آموزشی روایت شده که، سرعت دیگر لهجه‌های نرم‌افزار نویسی را با سرعت Lua میسنجند.
++C / C
لهجه نرم افزار نویسی ++C بوسیله استراس ‌تروپ ریاضیدان دانمارکی در سال ۱۹۷۹ معرفی شد. بدین گویش اپ نویسی، گویش سطح میانی می‌گویند به دلیل آن که امکان های یک لهجه سطح بالا و سطح تحت را باهم دارااست. این لهجه هم مستقیما بوسیله اندروید پشتیبانی نمی‌شود و برای به کارگیری از آن می بایست از اپلیکیشن Android NDK استعمال فرمایید که همین استدلال سبب دو برابر شدن پیچیدگی فعالیت اپلیکیشن نویسی میشود، به این ترتیب سفارش ما این میباشد که در پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه اندروید از این گویش به کارگیری نکنید.

# C
سی شارپ یک لهجه اپ نویسی بی آلایش و کارکشته میباشد که در سال 2000 میلادی به وسیله کمپانی مایکروسافت ارائه شد. همان سی شارپ چهار‌مین لهجه نرم افزار نویسی توانا و دوستداشتنی دنیاست. این لهجه ترکیبی از C++ و ویژوال بیسیک و جاوا میباشد که خصوصیت قادر بودن را از ++C و راحت و آسانی را از ویژوال بیسیک و بی نقص بودن را از جاوا گرفته میباشد.

سی شارپ برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار های کارآمد و اپ تلفن همراه قابل استعمال میباشد.
سی شارپ قابل استعمال و کامپایل بر روی اشکال کامپیوتر میباشد.
سی شارپ یک گویش نرم‌افزار‌نویسی تمامی منظوره، امروزی و شئ‌گرا میباشد.
یادگیری و اجرای آن بی آلایش و راحت میباشد.
BASIC
لهجه اپ نویسی بیسیک را می شود به تیتر یکی لهجه های اپلیکیشن ‌نویسی سطح بالا و در عین هم اکنون بی آلایش معرفی کرد که در سال 1964 در کالج دارتموث ایالات متحده به وسیله جان جی. کمنی و توماس یوجین ارائه شد. این گویش نرم افزار نویسی مستقیما بوسیله اندروید پشتیبانی نمی‌شود، البته این انتها روش وجود ندارد. مورد ای در گوشه و کنار قابل انعطاف افزاری بیسیک وجود دارااست که قابلیت به کارگیری از بیسیک در اندروید را ساخت‌و‌ساز می نماید. این آیتم کمتر چشم گردیده B4A اسم دارااست. این لهجه به انگیزه آسانی کدها و در عین درحال حاضر بدون نقص بودن یک مورد عالی برای نرم‌افزار نویسی میباشد و می قدرت با آن نرم‌افزار‌های قدرتمندی ساخت‌و‌ساز.

یکی معایب این لهجه این میباشد که، برای بازی سازی مطلوب وجود ندارد.

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط: شایسته ترین لهجه اپ نویسی برای پباده سازی نرم افزار ios چه می باشد؟

 

معرفی گویش اپ نویسی اندروید

فیض گیری پایانی
در‌این نصیب با دقت به مطالبی که در قسمت های گوناگون این نوشته‌علمی ارائه شد میخواهیم شایسته ترین گویش اپ نویسی برای پباده سازی برنامه اندروید را معرفی نماییم. در صورتیکه می‌خواهید به طور ماهر و عالی در مورد طراحی وب سایت یا این که پباده سازی نرم‌افزار وارد گردید می بایست درپی انتخابی باشید که همه نیاز های مشتریان را به طور بدون نقص پوشش دهد. در مورد پباده سازی برنامه اندروید بی نقص ترین و شایسته ترین مورد از دربین گویش های اپ نویسی معرفی گردیده، جاواست. البته همان گونه که گفتیم این گویش پیچیدگی های خاص خویش را دارااست و شاید به راحتی نتوانید آن را فرابگیرید. بعد از جاوا سفارش ما برای آموزش گویش های نرم افزار نویسی اندروید سی شارپ میباشد. در شرایطی‌که دنبال یک نرم‌افزار نویسی بی آلایش برای اندروید میباشید و خیلی ماهر بودن فعالیت برای شما دارای اهمیت وجود ندارد، بی‌شک گزینش گویش نرم افزار نویسی بیسیک را به شما سفارش خوا‌هیم کرد و در آخر البته چنانچه دنبال این می باشید که مختلف باشید و در دنیای پباده سازی نرم افزار اندروید کاری تازه انجام دهید پایتون و کاتلین شایسته ترین تعیین می باشند.

 

 

 

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۱:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)