مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استفاده از Adobe Color CC جهت تسهیل عملیات انتخاب رنگ


طرح های تک رنگ برای دیده نیز خوشایند می باشند، طراحی اپلیکیشن در مشهد مخصوصا در‌حالتی که از رنگ های آبی‌رنگ و سبز نیز در آن‌ها مصرف شود. همانگونه که مشاهده می‌کنید این طرح رنگی ظواهر منزه و زیبایی داراست.

 

 

رنگ های شبیه

طرح های رنگی شبیه از رنگ های مربوط به هم ساخته میگردند و این رنگ ها تمایز چندانی با یکدیگر ندارند، یک رنگ تحت عنوان رنگ چیره مستعمل و مابقی رنگ ها جهت مالامال کردن طرح آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.

 

ساخت و ساز این طرح نسبتا بی آلایش میباشد، ولی می بایست در تعیین رنگ های گزینه به کارگیری محتاطانه و با تمرکز کار نمایید. مثلا Clear که یک نرم افزار to-do میباشد، از رنگ های شبیه برای حق تقدم بندی تیم وظایف کنونی به طور بصری به کار گیری نموده است.

 

 

Calm نیز یک نرم افزار مدیتیشن می‌باشد و از رنگ های شبیه آبی‌رنگ و سبز جهت یاری به یوزرها برای آهسته شدن منفعت گرفته میباشد.

 

 

رنگ های کامل کننده

رنگ های تکمیل کننده رنگ های ضد و نقیض میباشند و اختلاف رنگ میان آن‌ها بسیار زیاد میباشد و می اقتدار از آن ها جهت جلب اعتنا استفاده کننده بهره مند شد. هنگام به کار گیری از طرح رنگی کامل کننده، می بایست یک رنگ چیره را گزینش کرده و رنگ های کامل کننده آن را گزینه استعمال قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی از سایه های رنگی متعدد سبز مصرف شده، پاره ای رنگ قرمز رنگ بین این رنگ های سبز ظواهر خیر و خوبی خواهد داشت.

 

ولی در گزینش رنگ های تکمیل کننده نیز می بایست به اعتنا فعالیت کرد چرا‌که برخی اوقات نادرست در گزینش رنگ های کامل کننده، به جنبه بصری محتوا جراحت می‌رساند.

 

طرح های رنگی کاستوم

مغایر تصور بعضی از اشخاص، ساخت و ساز طرح های رنگی کاستوم فعالیت چندان پیچیده ای وجود ندارد. اضافه کردن یک رنگ پر‌نور و زنده به یک پالت رنگی خنثی یکی معمولی ترین طرح های رنگی قابل ایجاد هست.

 

مثلا در دراپ جعبه از مسئله سفیدرنگ و رنگ طوسی مصرف شده و رنگ آبی رنگ نیز در برخی از بخش های آن به چشم می خورد.

 

استعمال از Adobe Color CC جهت تسهیل عملیات تعیین رنگ

Adobe Color CC که در پیشین با اسم Kuler شناخته گردیده بود، گزینش رنگ را بسیار معمولی می نماید. هر رنگ در پالت را می شود به طور جداازهم تغییر‌و تحول اعطا کرد یا این که آن را تحت عنوان رنگ اساسی تعیین کرد، کلیه عملیات فقط با تعدادی کلیک شکل می پذیرد.

 

می اقتدار پالت ها را ذخیره سازی و مستقیما آنها‌را به کتابخانه اضافه کرد. علاوه بر این، چندین طرح رنگی بسیار خوب نیز بوسیله اعضای انجمن تشکیل‌شده و برای آغاز عمل می‌توانید از آنان به کارگیری فرمایید.

 

 

در مقاله بعدی با بقیه ترفندهایی که در گزینش رنگ نرم افزار می بایست از آن‌ها بهره برد آشنا خواهید شد، با ما همدم باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)