مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اما کدام یک از کاربران اپلیکیشن را می‌توان به کاربر طرفدار تبدیل نمود؟


حتما می دانید که مشتریان فعلی شما ریلکس‌خیس می توانند جزء دوستداران شما باشند. مشتریان بالقوه به تعدادی دسته متفاوت تقسیم بندی می شوند:

رواج کنندگان: این نوع از مشتریان در یک لحاظ سنجی NPS کمپانی می نمایند. به عنوان مثال آنان به پرسش آیا این مال را به دوستان و خانواده خویش توصیه می‌دهید؟ مطلقا جواب آنان بدین پرسش از ۱۰ ، ۹ یا این که ۱۰ میباشد.

ارجاع دهندگان: عده ای میباشند که با به کار گیری از لینک و پیوند دهی در تارنما و یا این که منشن کردن مشتریان نو‌ای را به سمت مارک شما هدایت می‌نمایند.

بازدیدکنندگان تکراری: این دسته از یوزرها با تعداد مراجعه به مال و خدمت میتوانند به صورت مشخص طراحی اپلیکیشن در مشهد و معلوم و معلوم با مارک و سرویس ها شما رابطه دارا‌هستند.

اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی: این دسته از اشخاص تولیدات و سرویس ها شمارا در شبکه‌های‌عمومی به صورت منظم و آراسته با دوستان و آشنایان خویش به اشتراک می گذارند.

نقد کنندگان: اشخاص منتقد با عیب گیری و چک جنس یا این که سرویس ها شما قابلیت و امکان طرفدار شدن را دارا هستند.

قابل ذکر میباشد که طرفدارن هر برندی فقط مشتریان آن ببرند نیستند، بلکه کارکنان ساغل در تیم آن مارک محسوب میگردند. بر طبق پژوهش ها صورت گرفته می اقتدار ذکر نمود که ۵۲ درصد از مشتریان و پرسنل یک مارک، یک منبع قابل اعتماد برای عده اوری داده ها می باشند.

چه‌طور می‌قدرت یوزرها نرم‌افزار را تشویق به طرفدار نماییم؟
۱-زور ممنوع!
تجربه اثبات نموده است که زور اشخاص برای انجام یک کاری سود برعکس خواهد اعطا کرد و اشخاص دیگر تمایلی به انجام ان عمل ندارند. دقت داشته باشید که طرفداری می بایست تماما به صورت طبیعی و فارغ از هیچ اجباری صورت بپذیرد.

۲-ارائه تجربه کاری عالی


تجربه کاربری از قابل به کار گیری بودن آن مال مهمتر میباشد. دقت داشته باشید که اپ و یا این که وبسایت را به سیرتکامل‌ای پباده سازی فرمایید که استفاده کننده در طی استعمال از آن مسلما احساس خیر و خوبی اخذ کند. وقتی که استفاده کننده از پباده سازی تجربه کاربری راضی باشد و لذت پیروز شود به طبع آن مارک را به همگی معرفی می‌نماید و یک کدام از علاقه مندان آن شود.

۳-اعتماد سازی
جلب اعتماد یوزرها نرم‌افزار یکی مهم‌ترین و لبریز ریسک ترین کارهایی میباشد که می بایست انجام اعطا کرد. صاحبان کسب و امور می‌دانند که در صورتی‌که برای سرویس ها و محصولاتشان مشکلی بوجود بیاید یوزرها مطلقا آنها را سرزنش می نمایند؛ البته جلب اعتماد می تواند این استرس را تا ترازو متعددی کم کند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۱:۳۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)