مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مقایسه ری اکت نیتیو React Native و فلاتر Flutter، انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی موبایل

تجزیه و بررسی معماری فنی و فیض
در هسته فلاتر بیشتر کامپوننت های نیتیو قرار داده شده‌است و برای رابطه میان ۲ کامپوننت نیازی به پل وجود ندارد. طراحی اپلیکیشن در مشهد در جهت دیگر ری اکت نیتیو برای رابطه در میان کاموپوننت ها از جاوا اسکریپت به کار گیری میکند که سبب به کوشش ضعیف خیس می‌شود.

 


فلاتر

 

نصب و فعال‌سازی
روند نصب و فعال سازی بایستی بسیار سهل و آسان و سوای پیچیدگی های متعددی باشد تا یک توسعه و گسترش دهنده مبتدی و تازه کار بتواند به راحتی آغاز به عمل نمایند.

 

React Native — NPM
کادر ورک React Native با استعمال از Node Package Manager ( NPM) قابل نصب می باشد. نصب React Native برای آن دسته از نرم افزار نویسانی که با لهجه جاوا اسکریپت شناخت دارا‌هستند خیلی بی آلایش می باشد.

درضمن برای نصب React Native در سیستم دلیل مک، نیاز به نصب Homebrew داریم. برای نصب React Native در سیستم استدلال مک بایستی دستورها پایین را در ترمینال اجرا کنیم.

 

$ /usr/bin/ruby -e "$(curl -fsSL https://raw.githubusercontent.com/Homebrew/install/master/install)"
$ brew install node

$ brew install watchman

$ npm install -g react-native-cli

Flutter – دانلود باینری از منبع
فلاتر را می توانید از گیت هاب برای هر سیستم دلیل مشخصی دانلود نمائید. برای نصب فلاتر در سیستم استدلال مک بایستی fultter.zip را دانلود کرده و نشانی آن را به در Bash file اضافه کنیم.

برای نصب فلاتر در مک می بایست دستورها تحت را در ترمینال اجرا کنیم.

 

$ curl -O https://storage.googleapis.com/flutter_infra/releases/beta/maغیر مجاز می باشد/flutter_maغیر مجاز می باشد_v0.7.3-beta.zip

$ unzip flutter_maغیر مجاز می باشد_v0.7.3-beta.zip

export PATH=[PATH_TO_FLUTTER__DIRECTORY]/flutter/bin:$PATH
فلاتر برای بهبود بخشیدن فرایند نصب بایستی از Package manager ها پشتیبانی نماید تا یوزرها نیازی به پروسه اضافه در طی نصب نداشته باشند.

تجزیه و بررسی نصب و فعال‌ساز‌ی و سود
هر دو گویش اپلیکیشن نویسی برای نصب نیاز به انجام فرایند مختلفی است. ولی اینطور که به لحاظ می‌رسد روند نصب Flutter بیشتر و پیچیده خیس می باشد.

مسلما بخوانید نرم‌افزار نویسی native چه چیزی است ؟
گسترش دهندگان React Native می توانند با استعمال از NPM و فارغ از نیاز دانلود از منبع آن، قاب ورک ری اکت نیتیو را به راحتی نصب نمایند.

 


React Native WIN

 

تهیه و تنظیمات پروژه
یادگیری تهیه و تنظیمات پروژه در به کار گیری از کادر ورک نو به برهه زمانی بیشتری نیاز داراست. به همین برهان قاب ورک متبوع می بایست دارنده مستندات قابل قبولی برای یوزرها باشد.

 

ری اکت نیتیو
راهنمای آغاز به عمل React Native فرض می نماید که گسترش دهنده از پیشین کل پیش نیاز های مایحتاج برای گسترش برای iOS و Android را دارااست. داده ها خیلی پاره ای در زمینه ی دستورها خط دستور قرار داده میباشد که برای ادامه عمل کافی نمی باشد.

مستندات مستقیماً به مرحله ساخت و ساز یک پروژه تازه می رود.

یک پروژه نو React Native با به کار گیری از امرها ذیل میتوانید بر روی مشابه ساز iOS تولید و اجرا گردد:

$ react-native init MyProject
$ cd MyProject
$ react-native run-ios
فلاتر
راهنمای ساخت‌و‌ساز پروژه برای Flutter داده ها مفصلی در زمینه ی فعال‌سازی IDE و تنظیمات سیستم ادله برای iOS و Android دارااست.

در اینجا میتوانید کل جزئیات تنظیمات لازم برای نصب Flutter در سیستم برهان maغیر مجاز می باشد را مطالعه نمایید.

علاوه بر این، فلاتر یک ابزار CLI به اسم دکتر معالج فلاتر داراست، که میتواند بسط دهندگان را پند نماید. دکتر معالج فلاتر تحلیل می نماید که کدام یک از ابزارهای مایحتاج روی سیستم نصب گردیده اند و کدام ابزارها می بایست تنظیمات شوند.

زمانی که فرمان پزشک فلاتر به رنگ سبز درآمد، می‌توانیم با ساخت و ساز یک پروژه تازه ادامه دهیم. یک شیت جدا راجع به چگونگی تنظیمات ویراستاران برای استارت عمل با Flutter وجود دارااست. بعداز اتمام روند تنظیمات ، خواهیم توانست یک پروژه تازه را از CLI تولید و اجرا کنیم:

 

$ flutter create MyProject
$ cd MyProject
$ flutter run
تجزیه و چک پیکربندی و تنظیمات پروژه و فیض
با مقایسه فوق، شفاف میباشد که Flutter مستندات و پشتیبانی بهتری برای تهیه و تنظیم و تنظیمات ارائه می‌دهد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)