مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استفاده از واتس‌اپ وب چه مزایایی دارد؟


به کارگیری از واتس‌اپلیکیشن اینترنت چه مزایایی داراست؟
شما با به کار گیری از واتس‌اپلیکیشن اینترنت می توانید طراحی اپلیکیشن در مشهد  از خصوصیت‌های این پیام‌رسان به‌نیکی استعمال نمائید. برخی از مزایای به کارگیری از آن را به دنبال ارزیابی میکنیم.

شما میتوانید برای نوشتن پیام‌های خویش از صفحه کلید به کارگیری نمائید. به کار گیری از صفحه کلید رایانه برای نوشتن قطعاً عمل شما هنگام ارسال پیام را شل‌خیس می‌نماید.
شما میتوانید همگی داده ها چندرسانه‌ای خویش را در دستگاه به طور لحظه‌ای دانلود نمائید و آن‌ها‌را دراختیارداشته باشید.
شما می توانید به‌راحتی مخاطبان خویش را درین در بین کاوش فرمایید و برای ارسال پیام به آن ها مبادرت فرمائید.
درصورتی که می خواهید مخاطبی را پیدا فرمائید، به‌راحتی با سرچ کردن می توانید این فعالیت را انجام دهید و داده ها استفاده کننده را آنالیز نمایید.
شما می توانید با به کار گیری از واتس‌نرم‌افزار اینترنت هر مرورگری را از رویکرد به دور از تلفن همراه خویش انقطاع فرمایید.

به کار گیری از واتس‌نرم‌افزار اینترنت چه محدودیت‌هایی را برای استفاده کننده تولید می‌نماید؟

 

 

با وجود اینکه شما میتوانید با به کار گیری از واتس‌اپلیکیشن اینترنت از مزایای بیشمار آن استعمال فرمائید، ولی می بایست بدانید هنگام استعمال از این پیام‌رسان با محدودیت‌هایی نیز روبه‌رو می باشید. در پی شما‌را با بعضا از این محدودیت‌ها آشنا میکنیم.

شما نمی‌توانید با امداد واتس‌اپلیکیشن اینترنت یک چت گروهی نو را به طور بدون واسطه ابتدا فرمایید. حتی نمی‌توانید چت‌های گروهی جانور را نیز حذف نمائید.
شما با امداد واتس‌برنامه اینترنت نمی‌توانید مخاطبین و نقشه‌های خویش را به اشتراک بگذارید.
شما با به کارگیری از این رابط اینترنت نمی‌توانید مخاطبین خویش را بلاک نمائید.
در حالتی‌که قصد تغییر‌و تحول پروفایل خویش را دارید، نمی‌توانید با امداد رابط اینترنت این عمل را انجام دهید.
چنانچه میخواهید استاتوسی را در پروفایل خویش قرار دهید، با امداد رابط اینترنت نمی‌توانید این فعالیت را انجام دهید.
شما می توانید در هنگام به کار گیری از واتس‌اپلیکیشن اینترنت صرفا از یک نوع مرورگر استعمال نمایید. یعنی واتساپ اینترنت قابلیت به کار گیری هم زمان از دومرورگر را به شما نمی‌دهد.

چک نکات اساسی در رابطه واتس‌برنامه اینترنت
نکات کاربردی و مهمی برای به کار گیری از واتس‌اپلیکیشن اینترنت وجود دارااست که ممکن میباشد از خیلی از آن‌ها اطلاع نداشته باشید. درادامه به نظارت این نکات میپردازیم. شما میتوانید با آنالیز این نکات به کارگیری بهتری را از واتس‌نرم افزار اینترنت داشته باشید.

 

با میانبرهای کیبوری آشنا گردید
برای این که بتوانید بعضی از شغل های مشخص و معلوم را با سرعت بیشتری در واتس‌نرم‌افزار دنبال نمائید، میتوانید از میانبرهای کیبوردی به کار گیری نمائید. پیرو شما‌را با این میانبرها بیشتر آشنا می کنیم.

در شرایطی که می خواهید یک چت جدید را ابتدا فرمائید، می توانید از میانبرهای ctrl+N به کار گیری فرمائید.
در شرایطی‌که می خواهید به چت گذشته خویش محرمانه بزنید، می توانید از میانبر [+CTRL+SHIFT : استعمال نمایید، برای رمز زدن به چت بعدی نیز ]+Ctrl+Shift : کاربرد دارااست.
در‌صورتی‌که میخواهید به بایگانی چت خویش محرمانه بزنید، می توانید از میانبرE+Ctrl : امداد بگیرید.
در‌صورتی‌که میخواهید با یاری کلیدهای میانبر، چتی را حذف نمائید میانبر Ctrl+Backspace : به شما امداد می‌نماید.
چنانچه میخواهید پیام‌های خویش را به طور پنهان مطالعه نمایید و پیام‌ها به طور خوانده نشده نشانه گذاری شوند، می توانید از میانبر Ctrl+Shift+U: استعمال فرمایید.
درصورتی که میخواهید وارد پروفایل فردی خودتان بشوید، استعمال از میانبر Ctrl+P : به یاری شما میاید.

می توانید با یاری صفحه کلید از ایموجی‌ها به کارگیری فرمایید
ایموجی‌ها قادر است وضع فعلی شما ر به استفاده کننده‌تان برساند، پس شما می توانید با امداد صفحه کلید به‌راحتی از آن‌ها استعمال نمائید. به کارگیری از ایموجی با امداد موشواره شاید عمل خیلی راحتی نباشد، پس میتوانید با امداد صفحه کلید به‌راحتی ایموجی مطلوب خویش را پیدا نمایید.

برای اینکه از این ایموجی‌ها به کارگیری فرمائید، موردنیاز میباشد در نصیب تکست‌جعبه مرتبط با چت ها یک : قراردهید. بعد از آن اسم اولِ اسم انگلیسی مرتبط با ایموجی مدنظر خویش را تایپ فرمایید. آنگاه حاصل کاوش اکران داده می شود و می توانید ایموجی موردنظر خویش را گزینش کرده و در متن پیام درج نمایید.

در شرایطی‌که یکسری سود به شما اکران داده گردد، میتوانید با به کار گیری از کلید چپ و راست، ایموجی موردنظر خویش را پیدا کرده و با زدن دکمه اینتر آن‌را ارسال نمائید.

 

میتوانید شکلک‌ها را نیز به ایموجی تبدیل نمائید
شما می توانید خودتان نیز برخی از ایموجی‌های پر کاربرد را با امداد شکلک‌های بی آلایش بسازید. در صورتیکه بتوانید این شکلک‌های پر استفاده را حین چت‌کردن به خیال و خاطر بسپارید، خویش واتساپ اینترنت آنها‌را به ایموجی دلخواه شما تبدیل می‌نماید.

 

از یک‌سری اکانت کاربری به طور هم‌زمان روی یک کامپیوتر به کار گیری نمایید
بخش اعظمی از یوزرها مدرن از چندین اکانت واتس‌نرم افزار خویش به طور هم زمان استعمال می‌نمایند. این اشخاص هنگام به کارگیری از واتس‌نرم افزار اینترنت نیز می خواهند دو اکانت فعال داشته باشند تا بتوانند شغل های خویش را پیش ببرند.

یکی معمولی‌ترین شیوه‌ها برای به کارگیری از چندحساب این میباشد که از یکسری مرورگر برای این عمل به کار گیری نمایید.

 

پیام‌ها را با یک تکنیک معمولی در شرایط روح بخوانید
در حالتی که نمیخواهید کاربر شما بداند که پیام‌هایش را خوانده‌اید، میتوانید از پیکربندی واتس‌برنامه برای این عمل امداد بگیرید. این فعالیت در ورژن پیام‌رسان موبایل گوشی شما بسیار بی آلایش واقعه میفتد، ولی برای به کار گیری از این خصوصیت در واتس‌برنامه اینترنت میتوانید از یک حقه معمولی به کار گیری فرمایید.

برای این عمل میتوانید در زمان نوشتن، نوعی نرم افزار دیگر خویش مانند نوت‌پد را بازکنید. بعد موشواره را روی پنجره‌ای ببرید که بازکرده‌اید و روی آن کلیک فرمایید. دقت داشته باشید با این عمل کامپیوتر تصور می‌نماید شما با اپلیکیشن دیگری درحال کارکردن می‌باشید. پس پیام‌های کاربر شما تیک خوانده‌شدن نمی خورد.

ولی بایستی دقت فرمائید به محض اینکه روی پنجره واتس‌نرم‌افزار اینترنت کلیک داشته باشید، کلیه تیک‌های دوم احضار شدن پیام برای کاربر‌تان اکران داده می گردد.


سرعت و معیار پخش صدای صوت را می توانید ارتقا دهید
در شرایطی‌که میخواهید سرعت و ترازو پخش صدای صوت را در واتس‌اپلیکیشن اینترنت فراتر ببرید، میتوانید پلاگین ZAPP. را نصب فرمایید. درصورتی که از آن دسته از اشخاصی می‌باشید که نمیخواهید وقت متعددی را برای گوش دادن به اصوات بگذرانید، شایسته ترین عمل نصب این پلاگین روی واتس‌نرم‌افزار اینترنت میباشد.

 

اخذ نوتیفیکشن‌های واتس‌اپلیکیشن با نصب پلاگین WAToolkit
در شرایطی‌که می خواهید نوتیفیکیشن‌های مرتبط با واتس‌نرم‌افزار را اخذ نمائید، شایسته ترین فعالیت نصب پلاگین WAToolkit میباشد. WAToolkit آگهی‌های مایحتاج را برای شما انجام می‎دهد و همین قضیه سبب ساز می‎خواهد شد تا نیازی نباشد در بین تب‌های گوناگون جابه‌جا گردید.

استعمال از واتساپ اینترنت در سال‌های اخیر توانسته میباشد نیاز اکثری از اشخاص را در این مورد به‌کلی رفع نماید. درین مقاله در رابطه ورژن اینترنت واتس‌نرم‌افزار دعوا کردیم و کوشش کردیم داده ها کاملی را دراین مورد در چنگ شما قراردهیم. در‌حالتی که میخواهید داده ها جامعی را دراین مورد کسب نمایید، بهتر میباشد این نوشته‌علمی را به توجه مطالعه نمائید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۶:۰۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)