مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چگونگی بازاریابی اپلیکیشن موبایل و نکاتی برای دانلود بیشتر


زمانی بلاخره چیره شدید و نرم افزار تلفن همراه خویش را رویه انداختید و بعداز سپرده گذاری مدت،  طراحی اپلیکیشن در مشهد  انرژی و پول، توانستید نرم‌افزار خویش را به بازار برسانید، مرحله آن گاه بازاریابی آن خواهد بود.

متوجه خواهید شد که تعداد مقداری دانلود می‌گردد و به لحاظ میرسد هیچ کس عشق مند به آنچه شما ارایه می دهید وجود ندارد.

در ظاهر، نرم افزار های گوشی صرفا یک پروژه "ساختن و فروختن" وجود ندارد. بلکه مهم‌ترین نصیب آن بازاریابی و معرفی آن خواهد بود.

 

نکات بازاریابی نرم افزار تلفن همراه
احتمالا، نقص‌ خویش نرم افزار وجود ندارد، حقیقت اینست که هیچ کس نمی داند که آن وجود داراست. به همین ادله اساسی میباشد که نرم‌افزار خویش را به صورت مفید به بازار عرضه نمایید تا عموم عشق مند شوند. این پست به شما پنج نکته عملی ارائه میدهد تا به شما یاری دهد نرم افزار خویش را بیشتر در معرض روءیت کرد قرار دهید.

 

وب لاگ نویسی مهمان
در حالتی که می‌خواهید یوزرها بیشتری نرم‌افزار را دانلود نمایند، می بایست کاربر بیشتری کسب فرمائید. این وقت گیر میباشد، ولی در‌حالتی که کوشا و سخت کوش باشید، میتوانید با امداد یک تیم بزرگتر سرعت بیشتری داشته باشید.

در حالی که تولید محتوا در دکان آنلاین شما بسیار اساسی میباشد، همینطور ایده نیکی برای استعمال از مخاطبان دیگر نیز می‌باشد. این جایی میباشد که وبلاگنویسی مهمان به امداد شما می‌آید. در شرایطی‌که کار کشته به ارسال محتوا در یک بلاگ عظیم خیس می باشید، به اشخاص بیشتری دست خواهید یافت.

اطمینان نتایج نمائید که وب لاگ هایی را که مرتبط با بازار شما می‌باشند را غرض قرار می دهید تا بتوانید به عده ای که عشق و علاقه مند به چیزی می‌باشند که شما ارائه می‌کنید، دسترسی پیدا فرمائید. همینطور می توانید به نشریات تکنولوژی نگاه نمائید.

نکته کلیدی که می بایست به خاطر داشته باشید این میباشد که پستهای وب لاگ مهمان شما نباید بیشتراز حد تبلیغاتی باشند. هیچکس نمی خواهد 500 تا 800 واژه و کلمه تبلیغ را بخواند. در قبال، تمرکز بر ارائه محتوای کیفیت عالی میباشد. به خواننده خویش مطلبی نو و جالب ارائه نمایید.

اکثر وب سایت ها به شما این قابلیت را میدهد یک بیوگرافی کوتاه با پیوند داشته باشید. مسلما لینکی به نرم‌افزار خویش و همینطور سایت خویش در شکل قابلیت بگذارید.

 

به دست آوردن ایده ها و آنالیز های مثبت
برخورد مثبت برای برد کوشش های بازاریابی شما ضروری میباشد. پیش از دانلود نرم‌افزار، عموم معمولا استدلال ها را می خوانند. ارزیابی های مثبت به خواسته جذب اشخاص بیشتری برای دانلود اپ شما مهمند.

نکته کلیدی این میباشد که مطمئن گردید که یوزرها برای به کار گیری از نرم افزار شما، شل می باشند. در صورتی اپلیکیشن شما به کندی اجرا گردد و استعمال از آن ایراد باشد، احتمالا مصرف کنندگان ایده ها منفی خواهند نوشت.

 

قبل از اجرای اپلیکیشن، بایستی مطمئن گردید که خصوصیت های آن را تماما تست فرمایید. پیش از اینکه آن را به اجرای مردم بگذارید مطمئن گردید که سریع، سوای وقفه و آسوده میباشد. اما، درصورتی که پیش از این نرم افزار را فعال‌سازی نموده اید، خیلی دیر وجود ندارد تا مطمئن گردید که پباده سازی را به نحوی تغییر تحول دهید که ایده ها مثبت را ارتقاء دهد.

همینطور میتوانید از مصرف کنندگانتان بخواهید که برایتان نظرشان را بنویسند. درخواست برخورد یوزرها شما به شما داده ها ارزشمندی برای بهبود تجربه هایتان می دهد. در حالتی‌که اپ شمارا دوست داشته باشند، درخواست بازبینی، تعداد نظرها مثبت شما‌را ارتقا می‌دهد.

 

به کار گیری از تأثیرگذاران شبکه‌های‌مردمی
شما بایستی مشقت بار فعالیت نمایید تا برنامه موبایل خویش را به صورت اثر گذار بازاریابی فرمائید. این مراحل یک شبه وجود ندارد. با این حالا، در حالتی که باذکاوت باشید، می‌توانید با امداد دیگر افراد آن در معرض رویت کرد بیشتر قرار دهید.

همت فرمائید از وب لاگ نویسان و اعضای پر رنگ و دارای شهرت رسانه ها با خبر گردید. هدف ها تأثیرگذار را در صنعت خویش و راجع‌به اپلیکیشن خویش بگویید. در صورتی‌که متاع شما به اندازه کافی جذاب باشد، ممکن میباشد بخواهند که آن را در کاغذ خویش مطرح نمایند. آن‌ها‌را تشویق فرمایید که آن را آزمون و بعد از آن محاسبه نمایند.

بخش اعظمی از بلاگ ها برای تعیین وجود دارا‌هستند. عملکرد نمائید به نشریاتی بپردازید که در حدود بازار غرض شما می باشند. دریافت کردن برخورد خوب در وبلاگها ممکن میباشد بازه پیروزشود. به بلاگر زمان کافی برای آزمون و آنالیز اپلیکیشن را بدهید.

 

seo برای دکان App
عمل دیگری که می بایست انجام دهید این میباشد که ورقه خویش در فروشگاهApp را seo فرمائید. این به شما امداد می نماید که در مغازه App ، بازدید بیشتری بگیرید. سئو دکان App مشابه به سئو موتورهای کاوش میباشد که سبب میشود کشف کردن نرم افزار شما برای مصرف کنندگان سهل وآسان خیس خواهد شد.

هنگام تعریف برنامه، مطمئن گردید که از عبارات کلیدی مطلوب به کارگیری می‌کنید. بایستی آنچه که اشخاص در هنگام جستجوی موضوعات مرتبط با نرم‌افزار شما کاوش میکنند را در حیث بگیرند. حتی می‌توانید یک نسخه برداری رایت کننده را استخدام نمائید که قادر است یافتن نرم‌افزار گوشی شما‌را آسانتر و برای یوزرها بالقوه جالب نماید.

 

برگزاری مسابقات
در غایت، برگزاری مسابقات برای جذب دانلود بیشتر رویه خیر میباشد. اما، مطمئن گردید که مسابقه مرتبط با اپلیکیشن شما و امکان های آن میباشد. به عنوان مثال در صورتیکه اپلیکیشن شما به ماهیگیران عشق و علاقه مند امداد می نماید تا نقاط خوب برای ماهیگیری را پیدا نمایند، می‌توانید مسابقه ای را برگزار نمایید که به عده ای که نرم افزار شمارا دانلود نمایند، امکانات ماهیگیری بدون پول کادو میدهید. ممکن میباشد یک سپرده گذاری کوچک نیاز داشته باشد، ولی در حالتی که کمپانی کنندگان به اندازه کافی جذب شوند، دانلودهای بیشتری اخذ خواهید کرد.

یک کدام از دیگر از مزایای رقابت ها این میباشد که به راحتی در معرض روئت کرد قرار میگیرید. یک نفر ممکن میباشد اپ شما‌را برای کمپانی در مسابقه دانلود نماید و در شرایطی‌که از اپلیکیشن لذت غالب شود، به دوستان خویش خواهند بیان کرد.

 

صحبت پایان
جذب اشخاص بیشتر برای دانلود نرم افزار گوشی سهل وجود ندارد. ولی با استقامت، شما می‌توانید یک طرح بازاریابی برای جذب بیشتر یوزرها عشق و علاقه مند پیدا نمایید.

نکات این نوشته‌ی علمی به شما امداد خواهد کرد که در حین برهه زمانی یوزرها بیشتری کسب فرمایید، ولی به حافظه داشته باشید، این یک ماراتن میباشد و خیر یک دوی سرعت. جنبش رو به جلو را ادامه دهید و غالب خواهید شد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۷:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)