مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزیت طراحی اپلیکیشن خدماتی چیست؟


در صورتیکه کسب و فعالیت خدماتی داشته باشید، خودتان به‌نیکی  طراحی اپلیکیشن در مشهد میدانید که اهمیت پباده سازی برنامه خدماتی تا چه حد میباشد. چنانچه هم نمی‌دانید مشکلی وجود ندارد. به دنبال مزیت پباده سازی نرم افزار خدماتی را برای شما میگوییم.

دسترسی اشخاص به سرویس ها مختلفی که ارائه می‌دهید، آسوده‌خیس و سریع‌خیس از قبلی می شود: هرچه که باشد، این گوشی‌ها میباشند که همپا مستمر افرادند. با تولید نرم افزار سرویس ها میتوانید دسترسی سادگی برای اکثر زمان ها اشخاص آماده فرمائید.
خبر ها، تخفیف‌ها، فستیوال، مسابقه، سرویس ها تازه و غیره را میتوانید از روش اپ‌تان اطلاع‌رسانی نمائید: بدین شکل دیگر یوزرها شما از حادثه‌های به‌روزی که در کسب و کارتان میفتد خبر دارا‌هستند. در واقع به‌نوعی آنان را تشویق به خرید خواهید کرد.
به‌راحتی و سادگی تثبیت توصیه انجام میشود: یوزرها شما می توانند به‌راحتی توصیه خویش را تعیین و تثبیت نمایند. در غایت، برای پیگیری آن هم میتوانند به‌سادگی مبادرت نمایند و جواب مطلوب اخذ نمایند.
قابلیت نظردهی یوزرها در امر سرویس ها‌تان وجود دارااست: بدین آیتم به دیده تعامل با مشتری‌هایتان بنگرید. هربار که سرویس یا این که محصولی را از شما اخذ می‌نمایند، با نظردهی در خصوص آن شما‌را در جریان نقاط قوت و ضعف‌تان می گذارند و همچنین به کسب و کارتان مجاورت‌خیس هم می گردند.
به‌راحتی میتوانید با خدمت‌عمل هماهنگی داشته باشید: خودتان هم خیلی خوب میدانید که با نرم‌افزار‌های گوشی ریلکس‌خیس می توانید خدمت‌امور را پیدا فرمایید و آن‌ها‌را از زمان پیش‌آمده باخبر سازید.
از پروسه انجام فعالیت مطمئن می شوید
قابلیت و امکان پرداخت آنلاین و مشاهدۀ سابقه سفارشات را خواهید داشت: این موردها به آیندۀ بازاریابی هدفمندتر شما و در غایت ارتقاء فروش‌تان امداد خواهد کرد.
مزیت رقابتی نسبت به رقبایتان خواهید داشت: شما از رقبایی که برنامه ندارند خیلی جلوتر خواهید بود. زیرا این عموم و یوزرها شما میباشند که با تلفن همراه‌ها و برنامه‌های تلفن همراه، شم راحتی بیشتری می‌نمایند.
به‌لهجه بی آلایش، زمانی که نرم‌افزار خدماتی می‌سازید و هزینه ساخت و ساز اپ را پرداخت می کنید، در عوض آن رخداد‌های تحت میفتد:

برخورد مشتری‌هایتان چندبرابر می گردد. زیرا تنها با لمس چندین بخش از صفحۀ تلفن همراه‌شان میتوانند سرویسی که میخواهند را با شایسته ترین کیفیت و در معدود‌ترین بازه زمانی اخذ نمایند.
فروش‌تان بهبود پیدا می‌نماید. زیرا اشخاص تعامل بیشتری با شما و کسب و کارتان خواهند داشت. از روش داده‌های این تعامل، میتوانید به‌نیکی نیازهای یوزرها خویش را ادراک نمایید.
کوشش کسب و فعالیت و سرویس‌تان بیشتر میگردد. با امداد نظردهی یوزرها متوجه نادر و کاستی‌ها کسب و کارتان میشوید و بر روی بهبود موقعیت‌تان، تمرکز میکنید.
در فیض، هر چقدر برای ساخت‌و‌ساز اپ هزینه فرمایید، به‌نوعی سرمایه‌گذاری محسوب میشود و فایده خیر از آن خواهید داشت.

اما مورد ها دیگری مثل گرافیک (ظواهر) زیباتر، اکران سرویس ها به‌صورت موءثر با رابط کاربری عالی، امکان نصب آسوده، پشتیبانی بهتر، به‌روزرسانی سریع‌خیس و غیره هم جزو مواقعی میباشد که مزیت پباده سازی نرم‌افزار را دربرمیگیرد.

پباده سازی نرم‌افزار خدماتی چه المان‌هایی داراست؟
بهتر میباشد بعضی از المان‌های پیشنهادی تحت را برای نرم‌افزار خدماتی کسب و کارتان در حیث داشته باشید. اکثر اوقات این المان‌ها، براساس نیاز یوزرها تدوین شده‌است.

می بایست یک قسمت پشتیبانی داشته باشد
وجود نصیب تولید ها و سرویس ها حتمی میباشد
نصیب‌هایی که مرتبط با تماس و برقراری رابطه با کسب و فعالیت میباشد و همچنین قسمت ایده ها و مقایسه‌ها برای نرم‌افزار خدماتی شما الزامی میباشد
تثبیت پیشنهاد یک کدام از مهمترین قسمت‌های این نرم‌افزار میباشد
قسمت مدیر هم که مختص شماست و ضروری میباشد
ولی این نصیب‌ها دارنده زیربخش‌های دیگری هم می باشند که در‌این‌جا به آن اشاره‌ای نکردیم. ولی میتوانید در قسمت مشورت تخصصی باشگاه اپ، پرسش خودتان را بیان نمائید تا همیاران ما جواب شما‌را بدهند.

نیازهای هر کسب و کاری برای پباده سازی نرم‌افزار گوناگون میباشد و برای پباده سازی المان‌ها، این نیازها نظارت میگردند و طبق آن نرم افزار ساخته می گردد.

یک مثال از نرم‌افزار خدماتی:
یکی برنامه‌های خدماتی‌ای که غالب کار کرده و باشگاه نرم‌افزار، دستی بر ساخت‌و‌ساز اپلیکیشنش داشته، نرم افزار خشکشویی میباشد.

توده‌بندی
بعداز یک هفتۀ کاری کدام مورد را ترجیح می‌دهید؟ نظافت کردن و گردگیری منزل یا این که استراحت و سپردن فعالیت با یک سری کلیک روی تلفن همراه گوشی‌تان؟ بایستی این را بدانید که یوزرها کسب و عمل شما هم همچنین فکر‌میکنند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۴:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)