مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اندروید چیست؟


در حدود 75 درصد تلفن های هم پا هوشمند جهان از سیستم ادله طراحی اپلیکیشن در مشهد  به کار گیری می نمایند. همینطور براساس آمار سایت Statcounter اندروید سهم 87 درصدی از تلفن های همدم هوشند کشور ایران را داراست.

محتوا مخفی
1 اندروید چه می‌باشد؟
1.1 نسخ
2 چه کسی اندروید را ساخته میباشد؟
اندروید چه میباشد؟
Android یک سیستم استدلال متن گشوده بر مبنا لینوکس میباشد که در صدر برای تلفن های هوشمند ساخته شد. البته با سپری شد برهه زمانی و بلوغ این سیستم دلیل، به طور تقریب روی هر بستر طاقت فرسا افزاری مدرنی مثل ساعت های هوشمند اجرا میشود. موسسه ها تولیدکننده تلفن های هوشمند با اعتنا به متن گشوده بودن اندروید، آن را برای خویش سفارشی سازی می نمایند. همین متن گشوده بودن برهان مهم محبوبیت نادر نظیر اندروید میباشد.

نسخ
نسبتاً هر سال ورژن جدیدی از این سیستم برهان در چنگ تمامی قرار میگیرد. هر ورژن از Android براساس ترتیب حروف الفبای انگلیسی و اسم یک خوراکی نامگذاری می‌شود.

چه کسی اندروید را ساخته میباشد؟
گوگل کمپانی قابل انعطاف افزاری اندروید را در سال 2005 خرید. این موسسه برای تلفن های یار اپلیکیشن کاربردی ایجاد می‌کرد. بعد از خریده شدن، این مجموعه مسئول ساخت و ساز یک سیستم برهان برای تلفن های یار و همدم شد. سال 2007 سیستم دلیل Android معرفی شد. تا سال 2013 رئیس اجرایی و مهم‌ترین شخص این مجموعه آقای اندی رابین بود.

اکنون گروه اندروید در کمپانی گوگل مسئول پشتیبانی و گسترش ورژن های بعدی این سیستم دلیل میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۴:۲۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)