مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

۱۵ نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های ادیت یا ویرایش عکس


عکاسان همواره در‌پی تثبیت شایسته ترین عکس‌ها و لحظات می‌باشند. درحال حاضر با وجود دوربین‌های تلفن همراه‌های هوشمند، قابلیت و امکان به چنگ آوردن عکس‌های کیفیت خوب و شفاف آماده شده‌است. طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌اقتدار تعداد متعددی تصویر را فقط در یک موبایل مکان اعطا کرد. نرم‌افزار‌های بدون پول و مبلغی متعددی برای دستکاری و به اشتراک گذاری عکس‌ها وجود دارا‌هستند. این اپلیکیشن‌ها، تصاویر تلفن همراه را بهبود میدهند. در‌این نوشته‌ی علمی با ۱۵ مثال از شایسته ترین نرم‌افزار‌های ادیت عکس برای سیستم‌های گوناگون اندروید و IOS آشنا خواهید شد.

بعداز مطالعه این نوشته‌ی علمی، برنامه مطلوب کارتان برای صرفه جویی در طول و کسب شایسته ترین سود را پیدا خواهید کرد. روی سهولت به کار گیری نرم‌افزار، قابلیت به اشتراک گذاری عکس‌ها و خصوصیت‌های هر برنامه متمرکز خوا‌هیم شد.

 

پیشنهاد یا این که انجام ادیت عکس

 

شایسته ترین نرم‌افزار‌های ادیت عکس برای آیفون و اندروید
۱.اپلیکشن VSCO

 

 

این نرم افزار یکی شایسته ترین نرم افزار‌های ادیت عکس و به اشتراک گذاری آن میباشد. نرم افزار VSCO یکی‌از شایسته ترین نرم افزار‌های عکاسی آیفون با سه خصوصیت عکاسی، اشتراک گذاری عکس در کانال‌های اجتماعی و ادیت عکس میباشد.

این نرم‌افزار دارنده جامعه عکاسان میباشد و مثل اینستاگرام هر نوع آد‌می ‌در آن پیدا نمیشود. در نگاه اولیه تخت‌گاز متوجه پباده سازی ابتکاری آن ‌می شوید. منوی مهم بسیار بی آلایش و قابل فهم میباشد.

 

خصوصیت‌های اساسی نرم‌افزار VSCO
خصوصیت‌های دوربین این برنامه بسیار دیدنی میباشد. این نرم افزار توسعه یافته حاذق به عکاسی دستی میباشد. قابلیت و امکان فوکوس، جابجایی میان ۳ شرایط پیکان، به کار گیری گرایدلاین جهت وصال به ادغام متناسب و تعیین رنگ، آماده میباشد. سرعت شاتر، IOS و تناسب رنگ هم قابل تغییر‌و تحول میباشد.
این نرم‌افزار ‌قادر است از تتظیمات پیش فرض یا این که دستی به کارگیری نماید. ‌می توانید عکس‌های سابق‌خودتان را از دید ادغام رنگ و وضوح، دستکاری نمایید.
در‌صورتی‌که ادیت عکس غرض اساسی شما میباشد، ‌می توانید از ابزارهای تهیه و تنظیم دستی به کار گیری فرمایید. این ابزارها دربرگیرنده برش، وضوح، کنتراست، برجسته شدن، صاف شدن، سایه پرت کردن و ذخیره میباشند.
ابزارهای ادیت مشتمل بر افزودن کنتراست، رنگ، اشباع رنگ و غیره میباشند. این اپ قابلیت و امکان افزودن غربال به عکس‌ها را داراست. ورژن مبلغی آن بیشتراز ۱۳۰ غربال را در اختیارتان قرار میدهد.
این ابزار، دارنده پلتفرم به اشتراک گذاری عکس و قابلیت دستیابی به جامعه عکاسی VSCO میباشد. در‌این پلتفرم توانمند به اشتراک گذاشتن عکس‌ها، کاوش در بین تصاویر بقیه عکاسان و گفت‌و‌گو راجع‌به عکاسی با بقیه همنوعانتان می باشید.
برنامه VSCO یک کدام از شایسته ترین اپلیکیشن‌های آیفون میباشد و تا حدی هم روی اندروید کارآمد میباشد.
کسانی که به‌دنبال اپلیکیشنی برای عکاسی، ادیت و به اشتراک گذاری در جمعیتی با مهارت شبیه میباشند، این نرم افزار را ترجیح می دهند. ورژن اول این برنامه بدون‌پول بوده و بر روی اندروید و IOS قابل نصب میباشد.

۲.نرم افزار Instasize

 

این برنامه، ابزاری همگی کاره برای ادیت عکس میباشد. این نرم‌افزار بر روی IOS و اندروید قابل نصب میباشد. گروه ای از فیلترها، ابزارهای تغییر‌و تحول سایز، لبه گذاری، ادیت متن، ادیت ویدیو و غیره در‌این برنامه قرار دارا‌هستند.

پباده سازی ابتکاری Instasize به کار گیری آن را بسیار معمولی نموده است. فرقی ندارد که یک مبتدی و تازه کار یا این که بیوتی بلاگر میباشید؛ به راحتی کار کشته به به کار گیری از این ابزار میباشید.

 

خصوصیت‌های مهم برنامه
بیش تر از ۱۰۰ غربال که با‌گاز، کیفیت هر عکسی را بهبود میدهند.
مورد‌های تغییر تحول سایز برای برش فوری جهت استفاده در استوری‌ها، بنرها و غیره آماده میباشد.
بیش تر از ۱۰ ابزار تهیه عکس از لحاظ نور و روشنایی، کنتراست، لبریز رنگی و غیره آماده میباشد.
ابزارهای روتوش برای مثال سپید کردن، لک برداری، تقویت درخشندگی و غیره مهیا میباشد.
بیشتراز ۳۰ پک کناره برای فردی سازی ادیت‌ها جان دار میباشد.
با SPOTS با‌گاز میتوانید جای عکس خاصی در اطراف خودتان را پیدا فرمائید که برای عشق و علاقه‌مندان اینستاگرام بسیار مطلوب میباشد.
با ابزار ادیت کلیپ پیش از بار گذاری آن در کانال‌های اجتماعی، رنگ آن را بهبود می‌دهید.
با Grid planner پیش از آپلود کردن عکس‌ها در اینستاگرام، آن‌ها‌را با هم ادغام کرده و فید خودتان را طرح ریزی میکنید.
با Text editor به بیش تر از ۲۰ فونت دسترسی خواهید داشت. این نرم‌افزار برای IOS و اندروید قابل دانلود میباشد.

۳.Google Snapseed

 

 

اسنپ سید، اپ کمپانی گوگل برای ادیت عکس میباشد. در شرایطی‌که به‌دنبال اپلیکیشنی شبیه اپلیکیشن فتوشاپ میباشید، این نرم‌افزار مطلوب میباشد. این نرم افزار به راحتی تصاویر RAW را ادیت ‌می‌نماید. همانگونه که تلفن همراه‌های هوشمند کار کشته به دریافت کردن تصاویر RAW گردیده‌اند، دستکاری و ادیت آن‌ها در اپ ادیت مطلوب، ضرورت داراست. این برنامه تما‌می‌ خصوصیت‌ها و عملکردهای فتوشاپ را ندارد، البته اکثر زمان ها در اختیار گرفتن‌ها و فرایندهای ادیت آن بسیار شبیه فتوشاپ میباشد.

بعضی از خصوصیت‌های پر رنگ اسنپ سید دربرگیرنده healing Brush، Structure، HDR ، پرسپکتیو و غیره می‌باشند. یک کدام از دیگر از خصوصیت‌های این نرم افزار ادیت عکس قابلیت ذخیره استایل خودتان (پیش فرض) میباشد تا از آن در بقیه عکس‌ها استعمال نمائید. افکت‌های عکس و فیلترها به توجه قابل بازنویسی میباشند تا در دست گرفتن بیشتری را در چنگ یوزرها قرار دهند. به این ترتیب مخاطب به سود مدنظرش میرسد. این اپ یک کدام از نرم‌افزار‌های ادیت عکس مجانی و بسیار پر کاربرد میباشد.

 

خصوصیت‌های اساسی
غرض اساسی این برنامه، ادیت میباشد. ولی قابلیت دریافت کردن عکس روی موبایل IOS را داراست.
اسنپ سید محدودیت‌هایی برای دریافت کردن عکس دارااست. اما مملو از خصوصیت‌های کاربردی برای دستکاری عکس میباشد. دارنده ۲۹ غربال و ابزارهایی برای تقویت تصاویر، بهبود حالات و غیره میباشد.
این برنامه در حوزه به اشتراک گذاری محتوا در کانال‌های اجتماعی، فاقد کانال اجتماعی مخصوص خودش میباشد. فقط عیب اسنپ سید، داشتن ابزارهای gesture-based میباشد که به کار گیری آن برای یوزرها مبتدی را مشقت بار می‌نماید. ارزش این ابزار بدون پول بوده و بر روی سیستم‌های اندروید و IOS قابل نصب میباشد.

۴.ادوبی لایت روم برای گوشی

 

 

ادوبی لایت روم (Adobe Lightroom) یکی شایسته ترین نرم افزار‌های ادیت عکس برای عکاسان رشته‌ای میباشد. این اپ عکاسی صرفا اپی میباشد که قابلیت و امکان دیدن، ادیت و سازماندهی تعداد متعددی از عکس‌ها را آماده می‌نماید.

این نرم افزار دارنده قابلیت و امکان عکس برداری با فرمت RAW در موبایل هوشمند میباشد. آن‌گاه میتوانید وضوح و بقیه خصوصیت‌های تصویر را دستکاری نمائید. این اپلیکیشن دارنده فیلترهایی برای افزودن اشکال افکت‌ها میباشد. ورژن پریمیوم این نرم افزار دارنده خصوصیت‌های توسعه یافته ای مثل healing brush، Selective adjustment، Cloud Storage دستکاری تصاویر RAW عکس‌های دوربین DSLR و غیره میباشد. این نرم افزار کمپانی ادوبی دارنده خصوصیت‌هایی مثل Curves میباشد که قابلیت و امکان تهیه و تنظیم رنگ، وضوح، کنتراست، تناژ رنگ و غیره را آماده می‌نماید.

 

بقیه خصوصیت‌های مهم
ادیت عکس در ورژن موبایلی لایت روم با اشکال پیش فرض‌ها و ابزارها جهت تصحیح و تهیه و تنظیم معمولی تا توسعه یافته عکس‌ها مهیا میباشد.
با به کار گیری از Presets در‌این ابزار به گروه‌ای از ابزارها فقط با گزینش یک ورژن پیش فرض دسترسی دارید.
عکس‌های گرفته گردیده و ادیت گردیده در لایت روم قابل تکثیر در کانال‌های اجتماعی گوناگون می‌باشند.
ورژن نخستین بدون پول میباشد و بقیه ویژگیهای توسعه یافته داخل اپ بایستی خریداری شوند. برای اندروید و IOS قابل دانلود میباشد.

۵.برنامه Camera+

 

در‌حالتی که مخاطب آیفون می باشید پس اسم Camera+ را شنیده اید. شاید هم اکنون از آن به کار گیری میکنید. این اپ یکی‌از شایسته ترین ابزارهای عکاسی با آیفون میباشد. این برنامه دارنده خصوصیت‌های ذیل میباشد:

با این نرم افزار مثل یک ماهر عکاسی نمائید. دارنده قابلیت و امکان touch exposure، Stabilizer و gridlines برای سهولت در عکاسی میباشد.
علاوه بر ابزارهای معمولی ادیت (برش، لبه‌ها، کپشن نویسی و غیره) دارنده ابزارهای پیچیده‌ای مثل ابزارهای تنظیمی، حذف قرمزی دیده، تعادل سفیدی، صافی تصویر و غیره میباشد.
میتوانید تما‌می‌تصاویر گرفته را روی فیسبوک، توئیتر و فلیکر منتشر فرمائید.
صرفا عیب Camera+ قابلیت و امکان دسترسی به آن در تلفن همراه‌های IOS میباشد. بها این برنامه برای آیفون نزدیک به ۲.۹۹ و آی پد نزدیک به ۴.۹۹ دلار میباشد.

۶.نرم افزار Pixlr

 

 

این نرم‌افزار در سیستم‌های اندروید و IOS قابل استعمال میباشد و یکی اپلیکیشن‌های بدون‌پول و دوست داستنی با اشکال افکت‌ها و فیلترها میباشد. دارنده چهار نرم افزار اینترنت گوناگون میباشد که قابل بارگذاری شدن روی مرورگر شما می باشند. نرم افزار ادیت عکس Pixlr ابزارهای مختلفی را برای جابجایی رنگها و لایه بندی تصاویر ارائه میدهد.

ورژن Pixlr Express ورژن ای معمولی گردیده زبده کاربری سهل و فیلترهای پیش فرض متعددی میباشد. در مقابل Pixlr Pro ابزاری مبلغی با داشتن ورژن آزمایشی میباشد. این برنامه فقط ابزار با امکان مفتوح کردن پوشه فتوشاپ PSD و انبارکردن آن به طور PNG یا این که JPG میباشد. در غایت Pixlr Today یکی‌از پلاگین‌های مروگر گوگل کروم میباشد. این ابزار بدون پول دارنده ویژگیهای قابل خرید مثل پک‌های effect باطن اپلیکیشن میباشد. پس از بازنویسی تصویر قابلیت و امکان ذخیره بی واسطه تصاویر در حساب‌های کانال اجتماعی یا این که آدرس اینترنتی وجود دارااست.

 

مقاله پیشنهادی: شایسته ترین نرم‌افزار‌های ادیت فیلم

 

۷.ادوبی فتوشاپ اکسپرس (Adobe Photoshop Express)

 

 

یکی‌از دیگر از برنامه‌های ادیت عکس قادر در حوزه ادیت عکس، ادوبی فتوشاپ اکسپرس میباشد. این نرم افزار هم مانند بقیه اپ‌های دیگر دربردارنده عملکردهای «Straighten» و «flip» برای بازنویسی انعطاف‌پذیرتر میباشد. این برنامه قوی به دستکاری فرمت RAW یا این که TIFF میباشد. ۴۵ غربال خلاقانه را به عکس‌ها اضافه می‌نماید. قابلیت و امکان به اشتراک گذاری تصاویر فقط با یک کلیک و تغییر تحول اندازه و افزودن واترمارک به راحتی مهیا میباشد.

ولی این نرم‌افزار در مقایسه با برنامه لایت روم و فوتو ادوبی بسیار ضعیف خیس و محدودتر کار می‌نماید. این نرم افزار، قابلیت و امکان بازنویسی سریع عکس را آماده کرده البته لایت روم مورد‌های بیشتر و ماهر را در اختیارتان قرار میدهد. این نرم‌افزار بدون پول روی سیستم‌های اندروید و IOS قابل نصب میباشد.

 

۸.نرم افزار ادیت عکس Enlight

 

 

اینلایت برنامه بسیار توسعه یافته با ابزارهای متداولی همانند Exposure، Color و Crop میباشد. خصوصیت‌های خاص این نرم‌افزار دربرگیرنده فیلترهای تخصیص با قابلیت و امکان تغییر تحول رنگ، فیلترهای سیاه و سپید و حداکثر در دست گرفتن روی کیفیت سایه و‌ هایلایت‌های عکس میباشد.

ابزار Mixer در اینلایت یکی ویژگیهای خاص این اپ برای ادغام دو عکس با یکدیگر در کنار بقیه ابزارهای مطلوب ادیت میباشد. این اپ عکاسی دارنده ابزار Mask برای رنگ آمیزی روی تصویر در سوی تصحیح جنبه‌ها و نقاط نامتناسب عکس یا این که افزودن جلوه‌های بصری جالب میباشد. این اپ برای IOS قابل دانلود میباشد.

 

۹.تاچ روتوش (TouchRetouch)

 

 

 

این برنامه در حوزه «healing» و «Cloning» صحبت اولیه را می زند. این اپلیکیشن به راحتی اثرات گرد و غبار، سیستم‌های تلفن و هر بخش ناخواسته‌ای از تصاویر را حذف می‌نماید. این اپ تخت گاز تصویر را چک کرده و شایسته ترین شیوه چهت نیل به تصویر منزه و طبیعی را ارائه ‌می‌نماید. ارزش این نرم افزار برای سیستم‌های اندروید و IOS متساوی ۱.۹۹ دلار میباشد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)