مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن یا وبسایت ریسپانسیو


شاید برای هر شخصی که بخواهد کسب و فعالیت آنلاین خویش را منش بیندازد طراحی اپلیکیشن در مشهد  و مغازه اینترنتی تولیدها خویش را در بستر وب ساخت نماید او‌لین سوالی که برایش پیش می‌آید این میباشد که وی می بایست در بالا وب سایت خویش را رویه بیندازد یا این که این اپ میباشد که حق تقدم دارااست. با ما یار باشید تا بتوانیم جواب این پرسش برنامه یا این که تارنما ؟ را با هم پیدا کنیم.

نخست بهتر میباشد تا فواید هر مورد از این دو را به طور لیست وار در یکجا آوریم تا بتوانیم با مقایسه مزیت های هرمورد به جواب صحت درخصوص این سوال برسیم.

مزیت های وبسایت :
در دسترس بودن در همگی سیستم دست اندرکاران
کشف کردن یوزرها نو از روش موتور های کاوش
سرعت بروز رسانی سریعتر
هزینه پباده سازی و گسترش کمتر
وسعت انتقال داده
مزیت های برنامه :
سرعت بیشتر
استعمال سهل و آسان خیس
وابستگی و تعلق بیشتر مخاطب
استعمال از تجهیزات بر طبق تلفن همراه
در کل با مزیت های هرمورد از این دو آشنا شدیم. برای جواب به‌این پرسش که پباده سازی سایت برای شما در بالا مطلوب میباشد و یا این که پباده سازی برنامه بایستی حالت ابتدایی کسب و کارتان برای استارت کسب و فعالیت آنلاینتان را نیز در لحاظ بگیریم. با ما همپا باشید تا با جواب به سوالهای تحت معلوم گردد تا برای شما برنامه یا این که وبسایت ریسپانسیو الویت داراست؟


مزیت اپ به وبسایت
معیار به کار گیری یوزرها در طول یک ماه چه معیار میباشد؟
مهمترین پرسش در اولِ دستور این میباشد که خدمتی که شما ارائه می دهید به چه شکل میباشد و به صورت طبیعی مشتریان شما نیاز میباشد هر یکسری وقت یکبار به وب سایت شما رمز بزنند در‌صورتی‌که جواب این میباشد که مخاطب شما به صورت روزمره نیاز میباشد تا از سرویس ها شما به کارگیری نماید به عنوان مثال شما یک دکان اینترنتی می‌باشید پس بالطبع یک اپ نیاز شما خواهد بود البته فرض نمائید خدمتی که شما ارائه می دهید فروش بلیط قطار میباشد از‌آنجا که به صورت طبیعی یک شخص در ماه نزدیک به یکبار احتمال دارااست تا به تارنما شما آمده و درخواست خرید بلیط قطار داشته باشد پس به راحتی حاضر نخواهد شد تا اپلیکیشنی را بر روی موبایل خویش نصب نماید که هر ماه فقط یکبار از آن به کارگیری خواهد کرد از همین روی برای بیزینس هایی که به طور روزمره و مداوم به مخاطب خدماتی را ارائه نمی دهند حق تقدم نخستین پباده سازی تارنما خواهد بود.

کسب و کارتان در اولِ رویه میباشد؟
در‌صورتی‌که شما در اولِ راه و روش می‌باشید و اخیرا می‌خواهید کسب و کارتان را ساخت‌و‌ساز فرمایید توصیه ما پباده سازی سایت میباشد استدلال بسیار بی آلایش میباشد چرا‌که شما در اولِ فرمان مشتری بسیار یه خرده دارید پس مهمترین فعالیت این میباشد که شما بتوانید به راحتی مشتری به دست آورید وب سایت شایسته ترین مورد برای این مسئله میباشد به دلیل آنکه وبسایت علاوه بر اینکه به شما یاری می نماید تا با یک سئوی مطلوب برای تارنما خویش به راحتی مشتریان متبوع خویش را از زیر اینترنت پیدا نمائید از طرفی به‌این خیال که وبسایت شما در همگی سیستم عوامل و دستگاه های متصل به وب در مشت میباشند پس شما با یک پباده سازی واکنشگرا هیچ تیم از مشتری را از دست نخواهید بخشید. ولی در شرایطی‌که شما مشتری های خویش را دارید و معیار استعمال آن‌ها در زمان روز زیاد میباشد و یااینکه مجموعه مشتری های شما خاص میباشد و قرار وجود ندارد از روش گوگل و موتور های کاوش مبادرت به جذب مشتری نمائید پس پباده سازی نرم‌افزار برای شما حق تقدم نخستین خواهد بود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۶:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)