مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

9 روند برتر طراحی برنامه برای سال 2021

9 روند برتر طراحی برنامه برای سال 2021


برنامه شما مدرن نیست مگر اینکه مدرن به نظر برسد. به همین دلیل نگه داشتن برگه ها طراحی اپلیکیشن در مشهد در مورد داغترین روند طراحی برنامه از جمله آنچه در سال 2021 در دسترس است بسیار مهم است. س isال این است ، سبک های بصری محبوب فردا را چگونه پیش بینی می کنید؟

چه کسی بهتر از خود طراحان برنامه می داند؟ ما از 99 طراحان برنامه طراحان برنامه های مستقل پرسیدیم که اخیراً چه روندهایی را مشاهده می کنند. در اینجا بهترین روند طراحی برنامه وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید بیشتر در سال آینده و بیشتر از آن مشاهده کنید.

9 بهترین روند طراحی برنامه 2021 عبارتند از:
-
ریخت شناسی
تصاویری که به راحتی در چشم قرار دارند
جذاب کردن کشیدن تجربه ها
عمق از طریق سایه ها و لایه بندی
الهام آنالوگ
هنر انتزاعی و هندسی
زوایای غیر منتظره
غوطه وری از طریق VR و AR
تجسم خلاق داده ها

1. تجزیه و تحلیل
-
Neumorphism به عنوان مثال روند طراحی برنامه Neumorphism: برنامه آب و هوا با آیکون های Neumorphism
طراحی برنامه توسط Giovanni Azevedo از طریق Behance
نمادها و دکمه ها در سال های گذشته بسیار ساده شده اند. در سال 2021 ، طراحان قصد دارند جذابیت آنها را بیشتر کنند. آنها چگونه می خواهند به آن دست پیدا کنند؟

این پاسخ را "Neumorphism" می نامند ، اختصار "Skeumorphism جدید". این روند جدید داغ طراحی برنامه از اوایل سال 2010 میلادی سبک می گیرد و به آن تغییراتی در دهه 2020 می بخشد - همان مفهوم استفاده از تصاویر واقعی ، اما با گرافیک های سه بعدی مانند جدید و پیشرفته.

Neumorphism به طور معمول آیکون ها و دکمه های مسطح را می گیرد و به آنها ابعادی شاد می بخشد. هنوز هم سادگی کارتونی طراحی مسطح را حفظ می کند ، اما با یک واقع گرایی چشم نواز که باعث می شود از صفحه بپرد. کاملاً واقع بینانه نیست ، اما خیلی بیشتر شبیه زندگی و لمس است.

برنامه کاربردی روند روند نمونه گیری از عصب شناسی
طراحی برنامه توسط David Ofiare
برنامه کاربردی روند روند نمونه گیری از عصب شناسی
طراحی برنامه توسط Tran Mau Tri Tam
Neumorphism به عنوان مثال روند طراحی برنامه: برنامه با دکمه های Neumorphism
توسط ODarka

2. تصاویری که از نظر چشم آسان هستند
-
طراحی برنامه نباید فقط زیبا باشد ، بلکه استفاده از آن نیز باید یک لذت باشد. امروزه ، در حالی که بسیاری از ما به تلفن های خود چسبیده ایم و تمام روز به صفحه ها خیره شده ایم ، این واقعیت بیش از هر زمان دیگری صحت دارد. طراحان برنامه اشتیاق کاربران را برای داشتن یک تجربه راحت تر در مشاهده که خستگی چشم را کاهش می دهد ، احساس می کنند و به راحتی طرح های جامعی را همراه با رنگ ها و تصاویر تسکین دهنده ایجاد می کنند که به راحتی در چشم ما ایجاد می شود.

این طرح های برنامه از رنگ های آرامبخش ، طبیعی و طرح بندی ساده ای استفاده می کنند که کاربران را تحت فشار قرار نمی دهند و به آنها امکان می دهد بدون اینکه ناراحت شوند ، مدت بیشتری به صفحه نگاه کنند.

کلر تیلور ، طراح ارشد محصولات در 99designs می گوید: "دنیای ما پر سر و صدا است ، خستگی بزرگنمایی یک چیز است." "این روند در مورد عدم استفاده از طراحی برنامه" "یک کار در یک زمان" و استفاده از طراحی فوق العاده مینیمالیسم برای جلوگیری از حواس پرتی است. "


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۹:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)