مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

بررسی اپلیکیشن مدیسه


به عبارتی‌طور که می دانید امروزه، مخصوصا با سرایت COVID-19 کسب و شغل های آنلاین موردپسند اکثری از عموم عالم قرار گرفته‌اند در کشور‌ایران نیز بیش تر از پیش عموم به سوی خریدهای اینترنتی روی آورده‌اند. طراحی اپلیکیشن در مشهد با ارتقاء زد خورد و گرفتاری‌های روزمره، بقیه افراد جامعه بازه کافی برای ماندن در ترافیک‌های سنگین و گشتن در مجموع دکان‌ها را ندارند در فیض بیشتر اشخاص به سوی خریدهای آنلاین در تمامی مسئله‌ها از کالاهای سوپر مارکتی گرفته تا پوشاک و اسباب دیجیتالی و… کشیده گردیده‌اند.

ولی این نکته را بایستی به خیال و خاطر داشت که هر دکان اینترنتی به راحتی بضاعت آمازون و مثال اهل ایران آن دیجی‌جنس شدن را ندارد. فقط در شرایطی‌که این واقعه میفتد که یک مزیتی نسبت به آن ها داشته باشد، بتواند به اندازه آنان خوب کار نماید و یا این که عیب و خللهای آنان‌را بشناسد و در دکان خویش آن ها را برطرف سازد. وب سایت و نرم‌افزار‌های خرید آنلاین متعددی در حوالی خویش می بینیم که با هدف ها بزرگی آغاز به فعالیت می‌نمایند و بعد از مدتی فیض دلخواه خویش را نمی‌گیرند و آن‌سیرتکامل که انتظار دارا هستند فروش قابل قبولی ندارند.

در‌این نوشته‌علمی می خواهیم با هم به نظارت یکی دکان‌های خرید آنلاین بپردازیم تا با محاسن و معایب آن بیشتر آشنا شویم.


تاریخچه مغازه‌های آنلاین
در سال ۱۹۹۱، برای او‌لین توشه سرورهای جهانی در موضوع به کارگیری‌های تجاری در دسترس قرار گرفتند، آن گاه با سپری شد یک‌سری سال اولی خزانه تجاری پا به عرصه حضور گذاشت و پیتزا هات (Pizza hut) از این وضعیت به خیر بهره برد و تحت عنوان اولی مغازه آنلاین پیتزا در دنیا شناخته شده‌است.

در سال ۱۹۹۵ مغازه‌ اینترنتی آمازون (Amazon) و سال آن‌گاه ای بی (Ebay) وارد حوزه دکان‌های آنلاین گردیده‌اند و تا در حال حاضر تحت عنوان شایسته ترین و بدون نقص‌ترین دکان‌های اینترنتی عالم شناخته می شوند. آنها توانسته‌اند قسمت وسیعی از خرید آنلاین را به خویش تخصیص دهند و با سپری شد سالیان همچنان کلام نخستین را در حوزه فروش آنلاین بزنند.

در صورتی بخواهیم مثال اهل ایران آن‌را نمونه بزنیم بی شک با شنیدن کلماتی مانند خرید از طریق اینترنت، فروش آنلاین، کسب و فعالیت آنلاین و… دیجی‌متاع در ذهن‌ها نقش خواهد بست. دیجی‌متاع نخست کار خویش را در سال ۱۳۸۵ و در مورد فروش آنلاین کالاهای دیجیتالی و الکترونیکی آغاز کرد و با سپری شد برهه زمانی، دکان‌ خویش را در مجموع مسئله‌های دیجیتال، اسباب و اثاث آرایشی، بهداشتی و سالم، خودرو، ابزار و اداری، مد و پوشاک، اثاثیه منزل و آشپزخانه، اثاثیه تحریر و به تازگی هم سوپر مارکت توسعه داده میباشد.


دکان‌های آنلاین اهل ایران اکثری وجود دارا هستند که حریف خویش را دیجی‌متاع می دانند، در صورتی‌که که برای همگام شدن و یا این که پیشی به دست آوردن از رقیبان خویش هیچ‌سیرتکامل تلاشی نمی کنند در حالی که در پی فیض‌ای بالاتر از کارایی خویش می‌باشند.

می بایست خاطرنشان کرد صرفا با طراحی وب یا این که برنامه و قرار دادن چندین محصول در آن نمی‌اقتدار پیروزی‌های بزرگی همانند‌ آمازون، دیجی‌متاع و… را به دست‌آورد، بلکه برای پیروزی در مورد مغازه‌های آنلاین ما یحتاج میباشد طرز پردازش کالاها، تصاویر مصرف شده در مال، بازاریابی (مارکتینگ)، کیفیت کالاها، تجربه یوزرها و… را در حیث بگیرید. در شرایطی که با بامیلو شناخت دارید می بایست بدانید هنگامی که استارت به فعالیت کرد، یکی پهناور‌ترین دکان‌های آنلاین کشور‌ایران به اکانت می‌آمد که در طی عمل خویش حریف دورازشوخی دیجی‌محصول به شمار می رفت البته به عارضه ها مختلفی بعد از ۶ سال، عمل خویش را در این باره تعطیل کرد.

مغازه‌های اینترنتی با متمرکز شدن بر روی یک جنس تا حدودی توانسته‌اند طیف خاصی از مخاطبین را مقصود قرار دهند. درین دربین دکان‌های پوشاک مانند بانی مد، دیجی استایل و مدیسه دراین باره پیروزی‌های بسیار خیر را به دست آورده‌اند. در‌این نوشته‌علمی ما به آنالیز نرم‌افزار مدیسه که جدیدا منتشر شده خوا هیم پرداخت تا با نظارت آن متوجه شویم که می‌اقتدار به سادگی با یک‌سری آزمایش معمولی، استعمال از نگاه یوزرها و تحلیل روند طی گردیده، صرفا بوسیله یکی‌از یوزرها اکثری از معایب جانور را پیدا کرده و برطرف سازیم تا روزی بتوانیم فیض دلخواهی را ببینیم.

در رابطه مدیسه
یکی‌از نرم‌افزار‌هایی که در حوزه فروش آنلاین فعالیت می کند مدیسه میباشد که در بالا فقط در موضوع پوشاک کار داشت و جدیدا در مسئله‌های اثاثیه آرایشی، اثاثیه خانه و… نیز کار خویش را آغاز نموده است.

مدیسه کسب و عمل اینترنتی مجموعه گلستان به حساب میآید و عرضه کننده اکثری از برندهای دارای اعتبار فرنگی به عنوان مثال RIMMEL، DKNY، Nike و… میباشد، همینطور جدیدا تلاش کرده تا از برندهای اهل ایران بخش اعظمی نیز حمایت نماید و از آنها در دکان خویش منفعت پیروزشود.

مدیسه برای دسترسی ریلکس یوزرها ورژن اینترنت، اندروید و iOS را پباده سازی نموده است تا بتواند دایره وسیعی از یوزرها را به خویش جلب نماید. پیرو با دیگر تجهیزات مدیسه آشنا خوا هیم شد و معایب آن‌را به معضل خوا‌هیم کشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)