مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انتشار اپلیکشن آی او اس


نشر نرم افزار اندروید در مارکت‌ها امروزه به یک کدام از گرفتاری‌های اساسی توسعه و گسترش‌دهندگان تبدیل گردیده‌ میباشد. با اعتنا به فراگیر بودن تلفن‌های هوشمند در سرتاسر دنیا، بازار ایجاد برنامه‌های اندرویدی بسیار داغ شده‌است. طراحی اپلیکیشن در مشهد برنامه نویس ها و گسترش‌دهندگان پس از تولید نرم‌افزار اندروید می توانند آن را در مارکت‌های مختلفی جهت معرفی، تثبیت و عرضه منتشر نمایند. هرمورد از مارکت‌ها وضعیت، ضوابط و محدودیت‌هایی را جهت نشر نرم افزار اندروید دارا هستند که می بایست تماما مطالعه شوند تا برنامه متبوع طبق قانون ها ارائه خواهد شد.

تکثیر اپلیکشن آی وی اس
نشر نرم‌افزار آی وی اس امروزه در بازار جهانی نرم‌افزار استور محدودیت‌ها و سختی ها متعددی داراست و اشخاص جهت نشر پوشه ios خویش به مارکت‌های اهل ایران روی آورده اند. از مارکت‌های در دسترس و فراگیر می‌قدرت به اناردونی، سیبچه، سیب برنامه و سیب اهل ایران اشاره نمود. برای تکثیر اپلیکیشن در مارکت های روایت شده بایستی نام نویسی نمائید و طبق موقعیت و ضوابطی که در لحاظ گرفته‌اند پوشه را بار گذاری کنید تا کارشناسان چک و منتشر نمایند.

تکثیر نرم افزار در گوگل پلی
نشر نرم‌افزار در گوگل پلی دربین مارکت های داخلی و فرنگی با بیش تر از یک میلیارد مخاطب فعال ماهانه سبب ارتقا اعتبار جهانی مارک شما و کسب درآمد گردد به این دلیل که گوگل پلی بدون‌شک یک کدام از وسیع ترین پلتفرم های تکثیر و فروش نرم افزار های اندرویدی به حساب آورده می شود.

گسترش‌دهندگان اهل ایران برای تکثیر برنامه‌ اندروید در گوگل‌پلی تحت عنوان مطرح ترین مغازه‌های اپ عالم مستلزم ساخت و ساز حساب گوگل پلی می باشند که متاسفانه به جهت وجود محدودیت ها برای توسعه و گسترش دهندگان قابلیت و امکان ساخت و ساز این اکانت ها برای آنان نیست . شما میتوانید با تولید حساب دولوپری و اتصال اکانت ارزی خویش به حساب ، اپ های خویش را تثبیت و تکثیر دهید . کمپانی اپتو در وقت و مخارج شما صرفه جویی کرده و نگرانی های شمارا در تکثیر اپ برطرف می نماید.

 

تکثیر در بازار و مایکت
نشر در بازار و مایکت، سکوی پرتاپی برای توسعه و گسترش‌دهندگان جهت معرفی اپ‌شان میباشد. در حالتی که جامعه‌ی مقصود شما، یوزرها فارسی لهجه می‌باشند بهتر میباشد نرم‌افزار خویش را در مارکت‌های اهل ایران نظیر کافه بازار و مایکت منتشر نمائید، چون این دو مارکت دارنده نصب و محبوبیت زیاد میان یوزرها اهل ایران هستند.

از مورد ها اساسی که بازدارنده تکثیر نرم‌افزار در دو مارکت بازار و مایکت میگردد، می شود به مخاطب پسند نبودن، نرم‌افزار های اینترنت ویو، محتوای نامناسب و … اشاره نمود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۸:۳۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)