مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

وب اپلیکیشن پیش‌رونده چیست؟


با به کارگیری از سبک پوسته نرم‌افزار، روی مستقل نگه‌داشتن پوسته UI اپلیکیشن و محتوای درون آن متمرکز می‌شویم و آنان‌را جدا ذخیره میکنیم. در وضعیت ایده‌آل، پوسته نرم‌افزار ما به سیرتکامل‌ای یک نوع یاد نهفته میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که در هنگام مراجعه و رجوع دوباره استفاده کننده در تاریخ بعدی، با‌گاز بارگیری می‌گردد. داشتن پوسته و لود محتوا به صورت مستقل از نگاه تئوری فهم و شعور استفاده کننده را از کوشش و کابرد نرم افزار بهبود میبخشد.

با قرار دادن پوسته نرم‌افزار‌مان توی Lonic، میتوانیم فورا طرح اپلیکیشن Lonic خویش را بارگیری کنیم (زبانه‌ها، دکمه‌های در اختیار گرفتن ناوبری، منوی جانبی و…)، آن را از روش یک Service Worker ذخیره کنیم، و بعد از آن بعداز اخذ پوسته آپ تو دیت گردیده اپلیکیشن، محتوا را از روش JS بارگزاری کنیم.

حینی که آغاز به افزودن بیشتر پشتیبانی PWA به Lonic می کنید، می توانید انتظار داشته باشید یک پوسته نرم افزار برای کل نرم افزار‌های lonic که تحت عنوان برنامه‌های اینترنت‌تلفن همراه بسط داده می شود، با راهبرد‌های از پیش درست شده Service worker، پشتیبانی آفلاین و بروز رسانی محتوای پس‌موضوع قابل استعمال باشد.


اینترنت اپ

 

قابلیت و امکان نصب و فهرست‌بندی اپ
با نگاهی به پیشین می بینیم که نرم افزار‌های اینترنت‌تلفن همراه اَپی نیستد که در ورقه اساسی تحت عنوان یک اپلیکیشن جداازهم نصب گردیده باشند. اما مطمئناً مخاطب می تواند یک اینترنت‌تلفن همراه یاور را به کاغذ اساسی خویش در IOS و اندروید «پین» نماید، ولی این فیض‌گیری چندان هم موثق و بی نقص وجود ندارد زیرا این اپلیکیشن هنوز با خصوصیت‌های محلی که از اپلیکیشن‌های مستقر انتظار داریم، ارائه نمی شود. (ابداً تا درحال حاضر کسی چنین کاری کرده؟)

این امکان در حالا تغییر تحول میباشد. به تازگی گوگل کروم در اندروید پشتیبانی از نصب اینترنت نرم افزار پیش‌رونده را با یک اطلاع رسانی سفارش نصب به لهجه محلی کاربرها به ورقه اساسی اضافه نموده است، دقیقاً مانند اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی مستقر که تا قبل از اینً به کارگیری می‌کردیم.

برای این‌که برای گوگل کروم تعریف و تمجید کنیم که اینترنت‌وب سایت گوشی‌مان تحت عنوان یک برنامه قابل نصب به روی تلفن همراه گوشی میباشد، یک فولدر Manifest.json می‌نویسیم و از شیت HTML اساسی خویش به آن لینک می دهیم. (به عنوان مثال بدون نقص به لینک و پیوند دوم در صدر رجوع‌نمایید.)

فعلا، IOS علاوه بر Pin to Homescreen، هیچ خصوصیت بیشتری ندارد، به این ترتیب این تجربه به اندازه کافی جاری و کارآمد نخواهد بود، البته قادر خواهیم بود آیا امیدوار باشیم که اپل این سال به ما داده ها خیر برای ما داشته باشد؟

 

فیض‌گیری
اینترنت‌برنامه‌های پیش‌رونده، مشابه نصیب‌های APIهای نو اینترنت، الگوهای پباده سازی و قابل انعطاف‌افزارهای بازاریابی می‌باشند. با اپلیکیشن‌های قابل نصب در نرم افزار استور از روش نرم افزار آشکارساز و پشتیبانی نصب کاغذ اساسی، پس‌مسئله با Service Worker، مدت بارگیری سریعتر با پوسته نرم افزار و این اعتقاد و باور نو که گسترش‌دهندگان اینترنت نیز میتوانند تجارب شگفت‌انگیز برنامه گوشی را ساخت نمایند، کانال اینترنتی گوشی به تعادل دلخواه‌مان مجاورت میگردد.

در Lonic معتقدیم که کانال وب آینده اپلیکیشن‌های گوشی میباشد. همگی جا اجرا میشود، شناخته گردیده‌ترین توئه فناروی میباشد و تعداد نرم افزار‌هایی را که تخت گاز در درحال حاضر ارتقا میباشد، تأمین می‌نماید. امروزه، میلیون‌ها اپلیکیشن نرم‌افزار‌استور از فناروی‌های اینترنت به کارگیری می‌نمایند، اما تا کنون، برای افرادی که قصد مفتوح کردن یک اپلیکیشن استور را داشتند، تجربه‌ای نا مطلوب بود. درحالی‌که اینترنت‌نرم‌افزار‌های پیش‌رونده این تجربه غیر مطلوب را تغییر تحول میدهند.

در ماه‌های آینده خصوصیت‌های جدیدی برای نرم‌افزار‌های Lonic منتشر خوا هیم کرد. خصوصیت‌هایی که توسعه و گسترش‌دهندگان را کار کشته می‌سازد از هر دو عالم شایسته ترین منفعت را ببرند: نصب نرم‌افزار‌استورهای یک سری پلتفرمی در اندروید، IOS و ویندوز، هم پا با نصب در اینترنت تلفن همراه تحت عنوان یک اینترنت‌نرم افزار پیش‌رونده با یک کد. به زودی، گسترش‌دهندگان Lonic می توانند هم از توزیع نرم افزار‌استور‌های مستقر و هم از دسترسی فوری به میلیاردها استفاده کننده اینترنت‌گوشی و یوزرها جستجوی گوگل بهرمند شوند. دیگر هیچ نرم افزار‌استور سرگردان‌کننده‌ای با دریچه‌های ساختاری و ساخت‌و‌ساز اینترنت‌نرم افزار‌های جدا و ساکن نیست. گوش به زنگ باشید!


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۲:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)