مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android


ایجاد برنامه سفارشی اندرویدی

مزایای ساخت‌و‌ساز برنامه سفارشی اندرویدی Android

ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار سفارشی اندرویدی


طبق گزارشی که Kantar Worldpanel داده میباشد؛ طراحی اپلیکیشن در مشهد  رقابت رنج میان اندروید و اپل وجود داراست و در فوریه ۲۰۱۶ اندروید با ارایه دستگاه های خویش در سال نو چینی، توانست رویش خیر را در شهر های چینی بدست بیاورد. در آن مدت اندروید پرورش ۳٫۴ درصدی را تجربه کرد؛ این در حالی بود که ۷۶٫۴ درصد هم رویش کلی داشت.


ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار سفارشی اندرویدی

 

 

در سال ۲۰۱۷ مشخص و معلوم شد که سیستم دلیل اندروید ۹۰ درصد بازار را به خویش تخصیص داده میباشد و با این رشدی که داراست، در سال آینده هم متوقف نمی‌شود. با این وجود مشخص و معلوم شد که بازار اپل پرورش چندانی نداشته میباشد و این برای توشه نخستین بود که بازار اپل در شهرهای چینی سال را سوای پرورش سپری کرد‌ه باشد.

از این رو، برنامه ساز ها تمرکز خویش را برای ساخت و ساز اپ های اندرویدی گذاشتند تا برای مخاطبان کلان اندرویدی سرویس ها دهند.

طبق گفته های Guenveur، در آمریکا ۶۹ درصد از مصرف کننده ها برای خرید موبایل های اندرویدی ذیل ۳۵۰ دلار خرج کردند؛ در حالی که صرفا ۳۹ درصد از خریداران تلفن همراه های اپل را خریدند.

به هر درحال حاضر، تمرکز صرفا به یک پلتفرم یا این که سیستم ادله، انتظارات مناسب را برآورده نمی نماید اما با اعتنا به پژوهش ها که بخشی هم در صدر اشاره کردیم، می اقتدار پتانسیل بالای ساخت‌و‌ساز اپ سفارشی اندروید را پیش گویی کرد. بیایید مزایای آن را بشناسیم و بدانیم که نرم افزار های سفارشی اندرویدی چه گونه میتواند سازمان ها و صنعت های را متحول نماید.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۷:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)