مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انتخاب درست ترین رنگ در ساخت اپلیکیشن موبایل


پابلو پیکاسو، نقاش پر اسم و رسم، وقتی گفته‌میباشد: “رنگ‌ها، مانند فیس‌ها، از تغییرات عاطفه ها و احساسات تبعیت می‌نمایند.” کلیه ما، یک یا این که چند دفعه، تاثیر گزینش رنگ‌ ها را بر احساسات و حالتمان احساس کرده‌ایم. طراحی اپلیکیشن در مشهد این مورد را روانشناسی رنگ‌ها میگویند. با اینکه شواهد و پژوهش ها خیلی مقداری در خصوص تاثیر حقیقی و واقعی رنگ‌ها صورت گرفته‌میباشد، روانشناسی رنگ‌ها تبدیل به یک کدام از مبحث‌های داغ بازاریابی گردیده‌اند. در صورتیکه شما هم به زمینه گزینش رنگ عشق و علاقه‌مند می‌باشید دعوت میکنم با اینجانب در وبلاگ پازلی همدم باشید.


تابه‌درحال حاضر بدین تامل کرده‌اید که چرا برخی موادتشکیل دهنده بصری وب سایت‌ها، قرمز‌رنگ میباشند؟ به حیث شما چه چیزی اولیه از تمامی اعتنا شمارا جلب می‌نماید؟ یک دکمه “خرید” سپید‌رنگ؟ یا این که قرمزرنگ؟ آیا می‌دانستید آن‌گاه بصری، اولی فاکتور تاثیرگذار در تصمیم‌گیری خرید ۹۲٫۶% از عموم میباشد؟ پژوهش ها جذاب دیگری، یافته‌میباشد که خواننده‌گان مجلات ۲۶% بیشتر از تبلیغات سیاه و سپید، متوجه تبلیغات رنگی می شوند.

پژوهش ها و تجربه در تعیین رنگ صحیح،برای نرم افزار دیدی به ما داده‌میباشد که به‌دنبال با شما مطرح میکنیم:

مهمترین عنصرها برنامه شما چه می باشند؟
در پباده سازی اپ نخستین می بایست مطمئن شویم که عنصرها بصری به اندازه کافی گسترده میباشند و در کنار بقیه عنصرها به خیر و خوبی مکان گرفته باشند. مطمئن گردید که تغییرات‌تان را در لحظه روی تلفن همراه بررسی میکنید و در حالتی‌که راجع‌به رنگ‌ها و کلیات پباده سازی نرم‌افزار‌ها مبتدی و تازه کار میباشید، اینترنت‌وبسایت‌های اثرگذار متعددی مانند Colourlovers.com وجود دارا‌هستند که می توانید پیش از تعیین رنگ، به آنها محرمانه بزنید.

چه گونه برای گزینش رنگ الهام بگیرم؟
در صورتیکه به آنچه امروزه در دنیای آنلاین دوست داستنی میباشد نگاهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که پباده سازی‌های فلت محبوبیت بیشتری کسب کرده و رنگ‌هایی به اسم pastel colors هم وجود دارا‌هستند که با آنها هم­‌خوانی دارا هستند. ولی در حالتی که شما هم در اقیانوس عظیم رنگ‌ها حیران گردیده‌اید، میتوانید از ابزار‌های کمکی اکثری مانند تارنما Dribbble.com و یا این که برنامه Color Expert آیفون و … برای گزینش رنگ‌ نو و دوستداشتنی، الهام بگیرید.

فلسفه رنگ‌ها و رابطه‌شان با ترغیب‌کردن یکی جذاب‌ترین جنبه‌های بازاریابی میباشد. البته هنوز داده ها یه خرده درباره‌ی روش‌ی فعالیت آن ها وجود دارااست. یکی‌از پژوهش ها انجام‌گردیده این ایده را ذکر می‌نماید که به عنوان مثال رنگ‌های زرد رنگ و بنفش، میتوانند موجب نوع خاصی از احساسات بشوند.

 

ولی یک واقعیت اثبات می ماند، با وجود اینکه رنگ‌ها نقش پهناور و مهمی در برندسازی و خرید ایفا می‌نمایند، تاثیرشان به تجارب فردی تعلق متعددی دارا هستند.

یافته‌های یک پژوهش ها جذاب دیگر، به اسم اثرات رنگ‌ها در بازاریابی، تا ۹۰% از تصمیم گیری‌ها و قضاوت‌ها را منحصرا بر طبق رنگ‌ها نشان می دهد. در ذهن داشته باشید که ارتباط ها در میان مارک‌ها و رنگ‌ها حالا، توکل بر شعور تناسب رنگ استعمال‌گردیده بوسیله یک مارک داراست. به عبارت دیگر، آیا رنگ با فروش متاع متناسب میباشد؟

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۹:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)