مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

جدیدترین ایده‌­ های UI را دنبال کرده و از آن ‌ها استفاده کنید

لایه ‌ها را به شکلی مطلوب تیم­‌ بندی نمائید.

 


در صورتی‌که با فتوشاپ فعالیت می­نمائید، از اسمارت آبجکت به کارگیری فرمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد چرا که آن‌ ها مقیاس خیر و خوبی دارا‌هستند و توسعه و گسترش­‌دهندگان برای این عمل شیفته شما گردد.

 


تیم‌ها و لایه‌ها را رنگ­بندی فرمائید تا حالات کلیکی، حالات شناور و دیگر موادسازنده تعاملی را متمایز و معلوم فرمائید.

 


مرحله 2: به اشتراک­‌ گذاری هدف ها کلیدی مخاطب

به اشتراک‌ گذاری هدف ها نرم‌افزار ­‌تان با توسعه و گسترش ‌­دهندگان، به آن­ها این قابلیت را می­دهد تا خویش را مکان مخاطب قرار داده و صفحه ها را به منطق نر م‌افزاری تبدیل نمایند. هدف ها را یادداشت کرده و آن ‌ها را تحت عنوان مرجع با گسترش‌­دهندگان به اشتراک بگذارید تا در هنگام رمزنگاری به آن اعتنا نمایند.

 


مرحله 3: به اشتراک ‌­گذاری مثال اول با توسعه و گسترش ‌­دهنده

مثال نخستین شما به گسترش ­‌دهندگان تصویری پر‌نور از آنچه که قرار میباشد بسازند می­دهد تا در هنگام ساخت‌و‌ساز به آن دقت نمایند.

 


با وجود مثال نخستین، توسعه و گسترش­‌ دهندگان میتوانند به راحتی جریان داده ها و مشخصه‌ های درونی اپ شما‌را فهم و شعور نمایند. در حالتی‌که هر سیرتکامل سردرگمی به وجود بیاید، آن ‌ها مدام می ‌توانند به مثال نخستین مراجعه نمایند تا محاسبه نمایند که جریان صفحه ها اکران بایستی چه طور باشد، چه خصوصیت‌ هایی را می بایست دربرگیرنده گردد، کارتون ‌­ها، طریق انتقال صفحه ها و کلیه چیز مربوط به هر شیت اکران بایستی چه شکلی داشته باشد.

 


مرحله 4: به اشتراک­‌ گذاری خصوصیات پباده سازی

داشتن علم اول در رابطه HTML و CSS به شما یاری می ‌نماید ساختار پباده سازی اپ خویش را به شکلی ساخت‌و‌ساز نمایید که عمل بسط ­‌دهندگان را برای رمزنگاری سهل سازد (یا این که دست‌کم دردسر معدود­تری داشته باشد).

 


همینطور می ‌توانید از راهنمای مدل یا این که سیستم پباده سازی که پیش از این تحت عنوان ابزار ساخته‌­ اید برای به اشتراک گذاشتن موادسازنده مهم پباده سازی مثل ترازو شفافیت، رنگ ‌ها، فونت­ها، طول و پهنا، محوربندی، مسافت و غیره به کارگیری فرمائید.

 


براین اساس، هرچند طراحان و توسعه و گسترش­‌ دهندگان روی جنبه‌ های مختلفی از یک نرم‌افزار تلفن همراه، فعالیت متفاوتی انجام می­دهند، البته غرض فعالیت آن ‌ها یکسان میباشد. درنتیجه برای ارائه یک فرآورده کیفیت عالی، وجود ارتباطی آهسته و سلامت در میان طراحان و بسط­‌ دهندگان، اهمیت بخش اعظمی دارااست.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۱:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)