مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن برای برطرف کردن چه موضوعی ساخته شده است؟

یعنی چه؟

 


از جمله فرض فرمائید شما در اپ خویش قابلیت تماس قرار نداده اید، طراحی اپلیکیشن در مشهد ولی از استفاده کننده ویژگی ها شخصی و شماره تماس مطالبه می کنید که مطلقا کابران به شما اعتماد نخواهند کرد و داده ها فردی و تماس خویش را دراختیار شما قرار نخواهند بخشید؛ بایستی در لحاظ داشته باشید برای جلب اعتماد مخاطب باید روشن کار فرمایید.

 


4- آیکون و نام اپ

گزینه دیگری که بایستی اعتنا کرد آیکن و اسمی میباشد که برای اپ قرار می‌دهیم. اپ اگر قابل قبول خواهد بود که آیکن و نام آن نشان دهنده محتوی آن نیز باشد. یعنی اینکه بتوان از روی آیکن محتوی آن را حدس زد.

 


5- پباده سازی رابط کاربری مطلوب

یک کدام از مهم‌ترین خصوصیت های یک نرم افزار خوب داشتن رابط کاربری خوب میباشد. می بایست بتوان به گونه ای پباده سازی را انجام دهیم تا هم دسترسی مخاطب برای فراهم کردن داده ها خوب باشد و هم در بین مورد و نوع پباده سازی تناسب وجود داشته باشد. به عنوان مثال برای یک

 


اپ فروشگاهی برای کالای طفل به کارگیری از رنگ های مرده و تیره مطلوب نمی‌باشد.

 


6- دستگاه‌های قابل انجام

از سایر خصوصیت یک اپ خوب قابل انجام بودن بر روی دستگاه های متفاوت میباشد. از جمله یک نرم‌افزار اندروید بایستی بتواند در اکثر گوشی ها با سیستم دلیل اندروید نصب گردد و کاربرد داشته باشد. گاها به چشم میخورد یک برنامه در موبایل های سونی قابل انجام

 


میباشد و از جمله در اچ تی سی اجرا نمی شود. این اختلال از نقص های یک نرم‌افزار به حساب می آید و نکته منفی میباشد.

 


7- مصرف باطری

از سایر مواقعی که می بایست به آن دقت کرد مصرف باطری میباشد که نرم افزار استعمال می نماید. هرچه برنامه مصرف بیشتری ، باطری استعمال نماید محبوبیتش نادر شود و احتمالا بیشتر حذف گردد. براین اساس هر نرم افزار از حیث مصرف انرژی می بایست تماماً با صرفه باشد.

 


8- همیاری با بقیه اپلیکیشن ها

هر نرم‌افزار بایستی هنگامی که وقفه‌ای در اجرای آن به وجود می آید،از جمله هنگام زنگ میل کردن موبایل، برخورد مثبتی داشته باشد. در شرایطی که حین اجرای اپلیکیشن با استفاده کننده تماس گرفته خواهد شد، نرم افزار بایستی کنترل گوشی دیگران را به شماره‌ گیر بدهد و بعد از آخر تماس به صورت معمولی به فعالیت خویش ادامه دهد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۷:۰۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)