مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

توسعه دهنده موبایل کیست؟

پرسش : فرق طراح اینترنت و بسط دهنده اینترنت چه می باشد؟ 

 


همان طور که در جمله های قبلی توضیح دادیم به بسط دهنده اینترنت فرانت اند، طراحی اپلیکیشن در مشهد  طراح اینترنت هم گفته می  خواهد شد و به گسترش دهنده اینترنت بک اند، گسترش دهنده اینترنت گفته می‌گردد.

 گسترش اینترنت Front-End در مقایسه با توسعه و گسترش اینترنت Back-End بی آلایش خیس میباشد. چون ساخت وب سایت به داده ها غیر تخصصی تری نیاز داراست اما یادگیری هر لهجه اپ نویسی در مورد بسط اینترنت بک اند برای شما نیاز به فرصت دارد البته در صورتی تصوری از آن نداشته باشید، این میتواند عمل را یکم مشقت بار خیس نماید.

 


اما می‌توانید با مهارت های اول ای که دارید فعالیت را استارت کرده و سطح همت خویش را هر از گهگاه بهبود ببخشید. بدین ترتیب، در سطح مبنا، بعداز مدتی میتوانید سطح علم خودتان را ارتقا دهید و همینطوری تا سطح های فراتر پیش بروید.

 


سطح رنج فعالیت در توسعه و گسترش تلفن همراه

 


مشقت فعالیت در توسعه و گسترش ی تلفن همراه به نوع نرم‌افزار شما بستگی دارااست که با کدام سیستم دلیل می‌خواهید فعالیت فرمائید و یا این که نرم افزار چه عملکردی بایستی داشته باشد.

 


برخلاف وبسایت ها، اپ های گوشی مختص پلتفرم می باشند و شما بایستی مهارت و تخصص متفاوتی برای هر سیستم برهان (iOS و Android) داشته باشید.

 


برای ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی یا این که بی آلایش در سیستم استدلال Android ، بسط دهنده اندروید در مقابل گسترش دهنده ios از آزادی بیشتری برخوردار‌است چون یک سیستم ادله منبع گشوده میباشد اما iOS چنین وجود ندارد.

 


برای نرم‌افزار نویسی اندروید، از گویش جاوا به کارگیری می‌شود که در مقایسه با اپ نویسی iOS Swift آسانتر میباشد. یادگیری و گسترش تلفن همراه برای سیستم دلیل ios قادر است مقداری گران به پایان برسد چون برای یادگیری آن لهجه می بایست دستگاه و سیستم دلیل خاصی داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی میخواهید نرم افزار نویسی iOS Swift را حافظه بگیرید، برای یادگیری اپلیکیشن گوشی می بایست یک MacBook همدم داشته باشید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)