مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

باگ هایی که در اپلیکیشن وجود دارد

گام7: آزمایش کننده‌های بتا را شناسایی فرمائید. به بازخوردشان گوش دهید و آنهایی که دارای ارتباط می‌باشند به عمل بگیرید.
بتا تستینگ (Beta testing) او‌لین مجال برای تصاحب کردن برخورد از مشتریان غرض شماست. طراحی اپلیکیشن در مشهد این مسئله بخصوص به‌این ادله اصلی میباشد که احتمال چشم شدن شما در اپلیکیشن استور را ارتقا می دهد. این عمل خیر صرفا ریسک متاع را کاهش می دهد بلکه برای شما انگیزش اولیه را در اپلیکیشن استور ساخت و ساز می‌نماید. شناسایی بتا تسترها وظیفه اصلی دیگری میباشد که توفیق نرم افزار را ضمانت می‌نماید.
مهیا شدن برای فعال سازی بتا:
-مشتری مقصود را تمجید فرمائید
شناسایی و تعریف و تمجید پر‌نور مخاطبین مقصود بسیار اساسی میباشد. این فعالیت شما‌را در زمان به کارگیری‌تان از بتا تستر توانا به شناسایی تسترهای مطلوب می‌سازد. پژوهش ها بازاریابی قبل در ادراک بررسی بازار روند بتا تستینگ را سهل می‌نماید و امداد شایانی به شما خواهد کرد.
-    باگ‌ها را حذف فرمائید
قبل از آزمایش بتای نرم افزار بر روی پلتفرم‌های مختلف، ما یحتاج میباشد که اکثریت دستگاه‌هایی را که باگ‌های خاص ر از در بین می برند، در لحاظ بگیرید. آلفا تستینگ با تعداد یه خرده از یوزرها امداد می نماید تا باگ‌های حداکثری را حذف نمائید. در عین اکنون، نرم‌افزار پوشش دستگاه نیز برای اطمینان از کیفیت نرم‌افزار گوشی اهمیت متعددی داراست.
-    هدف ها را بشناسید
بتا تستینگ شایسته ترین زمان برای تصاحب کردن برخورد حقیقی از مشتریان غرض میباشد. این فعالیت فرصتی عالی برای ادراک بیشتر بازار غرض و نیازمندی‌های آنها مهیا می‌نماید. آشنایی هدف ها برای بتا تستینگ در تمرکز یافتن کارایی‌ها یاری می‌نماید. این هدف ها ریسک راه اندازی فرآورده‌تان را کاهش میدهد.

 

قدم 8: نرم افزار را منتشر فرمائید
استفاده یک برنامه نیاز به طرح، نرم افزار و در دست گرفتن تکان تکثیر برای دور و اطراف‌های آزمایشی و حقیقی و واقعی دارااست. غرض مهم رئیس بسط (Deployment Management) این میباشد که مطمئن گردید یکپارچگی اطراف حقیقی و واقعی محافظت میگردد و اجزاء مطلوب منتشر می گردند.

 


گام9: بر معیارهای سنجش چک نمایید
در ده سال اخیر در تعداد یوزرها اپلیکیشن گوشی ارتقا شدیدی را شاهد بوده‌ایم. در سود، نیاز به جمع آوری معیارهای ظریف بسیار اساسی میباشد. همچنان که تعداد مصرف‌کنندگانی که از نرم افزار‌های گوشی به کار گیری می‌نمایند بطور یکنواخت زیاد میشود، نیاز به جمع آوری واحد سنجش برای آن ها نیز ارتقاء می یابد. متاسفانه خیلی از طریق‌های مصرف شده برای سنجش نرم افزار‌ها از ابزارهای تحلیلی اینترنت گرفته میشوند.
معیارهای ورودی مهمی که می بایست به خاطر داشت:
- بررسی قیف (Funnel) نشان میدهد که چرا یوزرها در کامل شدن جاری ساختن کاربری خویش مثل خرید‌های باطن‌اپلیکیشن‌ای و یا این که کلیک‌های تبلیغاتی ناکام می مانند.
- سنجش اشتراک‌گذاری اجتماعی نشان می دهد چه جنبه‌هایی از اپلیکیشن شما دقت یوزرها را به خویش جلب نموده است.
- رابطه دهی داده‌های جمعیت‌شناسی با خلق مخاطب
- تعقیب کردن مجال و جای به شما در رابطه محیطی که برنامه‌تان در آن به کار گیری میگردد، دوراندیشی میدهد
- و نهایتا، پایین لحاظ دریافت کردن رفتارهای ظواهر گردیده‌ی مقر کاربری‌تان مساله مهمی میباشد

 


قدم 10: نرم‌افزار خویش را با اصلاحات و امکان‌های نو ارتقا دهید  
مدام همت فرمائید برنامه خویش را بروز نگه ندارید و امکان های تازه به آن اضافه نمائید تا برای مشترکین شما جالب بماند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)