مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چرا اپلیکیشن اندرویدی زیاد است؟!

نرم افزار در اسباب و اثاث خانگی!

نرم افزار‌ها به گوشی و تبلیت و کامپیوتر محصور نیستند.  طراحی اپلیکیشن در مشهد اینک در اثاثیه خانگی و اداری نیز سیستم برهان اندروید پباده سازی و اضافه گردیده‌است و به همین استدلال حتی اسباب خانگی مثل تلویزیون، جامه‌شویی و فریزر هم نرم افزار خاص خویش را دارا هستند تا یوزرها به سادگی و راحتی و ولی دیجیتالی‌خیس معاش نمایند.

 


تبدیل دوربین به وبکم

نرم افزار موبایلی

بدین ترتیب نرم افزار صرفا برای گوشی پباده سازی نمی شود ولی به جهت پباده سازی و ایجاد کرد تلفن همراه‌های هوشمند و همگی‌گیر شدن آن و نیز دسترسی سهل وآسان‌خیس به وب و فضای‌های مجازی و سوای نیاز به رایانه، ایجاد نرم افزار موبایلی بویژه ورژن اندرویدی آن، رونق خیلی متعددی داراست تا جایی که برخی‌ها فکر می کنند نرم افزار یعنی نرم‌افزار یا این که اپلیکیشن اندرویدی موبایلی.

 


چرا نرم افزار اندرویدی زیاد میباشد؟!

شما هم مسلماً گوگل را میشناسید؟! ما اهل ایران ها برای استعمال از وب یا این که کاوش در آن، از اپلیکیشن یا این که نرم افزار گوگل کروم استعمال میکنیم. برای یافت کردن جایی و رفتن به آن جا، وب سایت یا این که نرم افزار گوگل مَپ را گشوده میکنیم. در جی گرایش، پست الکترونیک میسازیم و در تلفن همراه از نرم افزار آن فایده میبریم. حتی نرم افزار‌ها را از گوگل پلی اخذ و ذخیره میکنیم و ... .

 


این گوگل، در سال ۲۰۰۵ میلادی کمپانی کوچک اندروید را که در موضوع ایجاد اپ های کاربردی تلفن همراه (نرم افزار) فعال بود می خرد و آن را بسط می دهد و زیرا گوگل شاخ و غول وب میباشد، اپلیکشن‌های اندرویدی متعددی درست شده و میگردد!


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)