مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن حرفه ای یا استفاده از اپلیکیشن سازهای آنلاین؟

شرکتی که تعیین می‌شود می بایست مثال شغل های توانا در این باره داشته باشد

بخش اعظمی از موسسه ها تارنما های زیبایی داشته و وقت متعددی برای ساخت سایت خویش نهاده اند طراحی اپلیکیشن در مشهد ولی آیا در پشت صحنه، خروجی ها نیز به همین مقدار زیباست؟! برای اعتقاد و باور از این آیتم به مثال شغل های تشکیل داد نرم افزار آن کمپانی بیشتر اعتنا فرمائید.

 


کمپانی توانا به تایپ کردن اینترنت خدمت برای قابل انعطاف افزارهای آنلاین باشد و علم سروری خوب برای مقیاس پذیری داشته باشد

قلب یک اپلیکشن کیفیت خوب اینترنت خدمات یا این که به عبارتی پنل رئیس میباشد. یک نرم افزار آنلاین می بایست در لحظه با سرور خویش در خصوص باشد تا پایانی داده ها یوزرها ، سرویس ها ، کالاها ، کیف پول ، توصیه ها و ... را با هر درخواست مخاطب در هر شیت نرم افزار از سرور یا این که پنل رئیس اخذ کند. خیلی از نرم افزار ها ظواهر زیبایی دارا‌هستند البته به جهت نرم‌افزار نویسی ضعیف در جهت سرور و پنل مدیر با افزوده شدن یوزرها هم زمان کارکرد ضعیفی از خودشان علامت میدهند. هر چه به تعداد یوزرها افزوده خواهد شد این کارکرد ضعیف بیشتر خویش را نشانه می‌دهد. به این ترتیب از کمپانی تشکیل داد نرم افزار با تمرکز بیشتری راجع‌به تکنولوژی ایجاد کرد پنل مدیر بپرسید. کمپانی ایجاد کرد نرم‌افزار تلفن همراه می بایست بر پنل رئیس سوار باشد و از قابل انعطاف افزارهای اپن سورس برای این آیتم استعمال نکرده باشد. "در حالتی که که می خواهید در رابطه مقیاس پذیری بیشتر بدانید این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید"

 


از نگاه پشتیبانی اپلیکیشن و hardware و همینطور شرکت کردن در توسعه و گسترش نرم‌افزار بتواند بسته بی نقص و کاملی تحویل دهد

کمپانی ایجاد کرد نرم‌افزار گوشی بایستی بتواند در وقتی که شما مخاطب متعددی جذب نموده اید پشتیبانی قابل قبولی عزم دهد به این ترتیب به بندهای پشتیبانی تفاهم نامه توجه نمائید. چه زمان پشتیبانی بدون پول میباشد و برای چه مواقعی؟ بعداز آن پشتیبانی با چه قیمتی و به چه صورتی داده می‌گردد؟ در حالتی‌که که به بسط نیاز داشته باشید با چه هزینه ای و در چه دوران وقتی اعمال می گردد؟ هزینه سرور و هاست نرم افزار تشکیل شده با که می باشد؟ این ها بخشی از سوالاتی می باشد که بایستی کمپانی تشکیل داد نرم افزار به آن جواب قابل قبولی دهد.

 


اپ نویسی به طور Native

اینک دو طرز ایجاد کرد نرم افزار وجود دارااست. نحوه هیبریدی که در واقعیت یک تارنما می‌باشد و با قابل انعطاف افزارهای واسط از سایت خروجی نرم افزار نیز گرفته می‌شود. به صورت نمونه یک وب سایت فروشگاهی که با وردپرس پباده سازی ایجاد شده است را می قدرت با قابل انعطاف افزارهای واسطه ای تبدیل به یک نرم افزار فروشگاهی نمود. هزینه زیر ایجاد کرد نرم افزار به‌این شکل مزیت این طرز میباشد البته تشکیل داد نرم افزار به نحوه هیبریدی اصولی نبوده و ایرادات امنیتی و وسعت بالای نرم افزار و کیفیت زیر خیس از معایب آن میباشد. ولی نحوه اصولی خیس تشکیل داد نرم افزار به طور نیتیو میباشد. یعنی با گویش گزینه تائید خویش سیستم ادله اندروید یا این که آی وی اس مبادرت به اپلیکیشن نویسی نرم افزار خواهد شد. از کمپانی تولیدکننده نرم افزار در این زمینه پرسش فرمایید." برای شناخت بیشتر با طرز نیتیو و هیبرید این نوشته ی علمی را مشاهده کنید "

 


رضایت مشتریان قبلی از مثال شغل های انجام یافته

این گزینه اساسی میباشد که پیش از اینکه شما به یک کمپانی تشکیل داد نرم افزار وارد گردید اشخاص دیگری وارداتی و پروژه توصیه داده اند. با یک پرس و جو بی آلایش می‌توانید با طریق فعالیت یک کمپانی تشکیل داد نرم افزار آشنا گردید. به هر اکنون رضایت یک چیز نسبی بوده و نمیتوان همگی مشتری ها را راضی نگه داشت ولی یک کمپانی تشکیل داد نرم افزار می بایست نمره مناسبی از مشتریان پیشین خویش اخذ کرد‌ه باشد.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۶:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)